Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nissan Almera - bune, rele, service
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Nissan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36
Tarabostes
nu e complicat de schimbat, e foarte simplu pe stanga si relativ simplu pe dreapta (adica nu prea ai spatiu si te incurci putin in degete) dar sa te duci pt atata lucru la service mi se pare pierdere de vreme
roniii10
Da dar am citit ca poti strica farul daca nu stii cum sa scoti becul. Si daia ma gandesc sa ma duc la serivice ca nu vreau sa stric farul pentru un bec.
Tarabostes
e o clema care tine becul, nu e rocket science, dupa cum ziceam e ceva mai greu la farul din dreapta ca nu incape mane prea comod, in fine tu stii cel mai bine
oricum nu cred ca tre sa-ti faci probleme de banii dati la service ci de timpul pierdut pana in Pipera si inapoi
roniii10
Ms mult de sfat. Am sa vad ce fac daca pot sa il schimb eu e ok. Daca nu o sa ma descurc pana la urma o sa ma duc pana la pipera. Stiu ca nu e greu dar ti am zis mie sa nu stric ceva.
spata2008
Nu e nimic complicat! Singura problema este plasticul care tine becurile, este copt si facut dintr-un material prost (au si ei indienii lor).
Trebuie sa lucrezi cu mare atentie si foarte usor cand desfaci/prinzi clema care tine becul.
Spor!
roniii10
Stiu spata. Daia nici nu ma bag sa il schimb eu, ca e si pe dreapta si nu vreau sa stric faru mai ales cu am mai incercat niciodata. sad.gif
Banuiesc ca o sa ma coste ceva bani la reprezentanta ca va trebui sa iau si becul de la ei.
Multumesc de ajutor.
roniii10
45 ron montat cu tot cu bec la reprezentanta. E mult e putin?
Tarabostes
nu e, insa depinde cum o iei, este o operatiune de 1 minut

sa-ti puna insa niste becuri mai de doamne ajuta, cele din fabrica sunt chioare rau de tot
lvg
Azi de dimineata am facut plinul la masina, am bagat cateva CD-uri noi in magazie si am luat-o la plimbare. Dupa 30 minute, se opreste motorul in mers.. blink.gif
Sigurantele - toate OK, chitanta de la OMV confirma ca bagasem motorina, nu benzina, le motor nimic sarit, fum sau alte cele nu. Hmm... Dupa o perioada mai incerc sa o pornesc, nimic! se invartea motorul in gol. Am incercat cu ambele chei (la drum lung le iau intotdeauna, ca-s mai paranoic), deci de la cip nu cred sa fie.
Am zis "bine ca s-a stricat la numai 23 km de casa, si nu prin munte - acolo pornisem", am urcat-o pe o platforma si am parcat-o in curtea unui service; sa speram ca luni vor putea sa-i faca o diagnoza..
Daca aveti idei despre ce ar putea fi, sunt binevenite.


spata2008
Hmmm ... ciudat! S-a oprit asa "din senin"!!!???
Mai mult ca sigur problema este una electronica, nu mecanica! Se va rezolva, cu siguranta!
Cred ca e ceva pe la pompa de injectie! confused.gif
Sa ne zici cum s-a rezolvat!

Desi nu aveam mari probleme, am schimbat kit-ul de ambreiaj!
Din ce am vazut si eu si din ce mi-au zis si mecanicii, discul mai ducea maxim 10.000 km.
Eeee ... capitala asta!!!
costing
Deci la cati km ai schimbat ambreiajul? Care sunt simptomele ca trage sa moara?
fox09
Cand mi s-a ars prima data becul de pe faza scurta am mers la reprezentanta.... vreo 50 de RON parca. A doua oara l-am schimbat singur ... si desigur am reusit sa rup suguranta(ceva plastic copt era pe acolo), am reusit sa prind partea metalica a becului cu banda dublu adeziva si deocamdata rezista.Un far nou e vreo 700 RON. Bafta... drive.gif
roniii10
Eu l am schimbat la iei la reprezentanta 42 lei cu bec philips. Dar mi a zis baiatu ala care mi l-a schimbat ca pot sa le schimb si singur ca eu nu am clemele alea din plastic ci din metal si nu e nici o problema. Eu am asa pentru ca am ambele faruri schimbate.
lvg
S-a elucidat "misterul" - calculatorul pompei de injectie (asa am aflat ca la 2.2Di asta e o boala, fiindca au patit-o si altii).

Partea interesanta e ca pentru o piesa de origine, noua, mi s-a trimis o oferta de 12.000 lei 36182451.gif Am ras si cu fundul....
Asa ca....
APEL UMANITAR: cine poate face rost de o pompa de injectie sau de un calculator de pompa de injectie (Nissan Almera N16, 2.2Di, din 2000, motor diesel, 110 CP) la preturi decente, sa ma caute la 0744 612175. Prin preturi decente inteleg maxim cateva sute de EUR (ca la 1000 EUR am gasit motor complet).

Numai bine!
costing
Am cautat un pic pe forumurile din franta, toti se plang de aceleasi scoruri. Cei mai "fericiti" au scapat doar cu 2000E, dar am citit si de 3000 sau chiar 4000 de mai multe ori. Se pare ca piesa in sine e scumpa, insa cica se poate si repara...

Asta se pare ca ar fi:
http://www.pae.fr/bosch-pompe-injection-nissan-p-353.html

Insa daca dai pe google dupa codul ei mai gasesti si alte oferte. Totusi ce e pe la 5-600E par reconditionate ...

Succes!
lvg
Multumesc!
Se pare ca VP44 de la Bosch e un rahat de pompa, dupa ce m-am documentat mai in amanunt.
spata2008
QUOTE (costing @ Jun 22 2009, 12:14 AM) *
Deci la cati km ai schimbat ambreiajul? Care sunt simptomele ca trage sa moara?

Am 57.500 km. L-am schimbat, mai mult pentru faptul ca se decalise placa de presiune si huruia la anumite turatii, mai ales cand mergeam la drum intins, vara, cu masina incarcata si se incalzea foarte tare! Inca nu patina discul, puteam sa-l mai tin asa cateva mii de km dar am zis sa nu-l duc pana in ultimele clipe de viata si sa risc alte probleme, mai ales ca am drumuri mai lungi de facut in vara asta!
Am schimbat kit-ul pentru ca sunt eu prea "obsedat" sa mearga masina bine, din 10 persoane, DACA ar fi sesizat una ca ambreiajul are mici probleme!
Toti schimba kit-ul atunci cand patineaza discul, dar, uzura nu consta doar in tocirea acestuia!
Simptome ca trage "sa moara": patineaza, cupleaza sus, smuceste, trepideaza la plecarea de pe loc, tacane, clantane, huruie, pedala tare, etc.

QUOTE (lvg @ Jun 22 2009, 10:36 PM) *
APEL UMANITAR: cine poate face rost de o pompa de injectie sau de un calculator de pompa de injectie (Nissan Almera N16, 2.2Di, din 2000, motor diesel, 110 CP) la preturi decente, sa ma caute la 0744 612175. Prin preturi decente inteleg maxim cateva sute de EUR (ca la 1000 EUR am gasit motor complet).

Numai bine!

Nasol pentru tine. Stai 2-3 zile pe internet si pe telefon, pe la dezmembrari, poate ai noroc!
Spor!
Winter1966
QUOTE (lvg @ Jun 22 2009, 10:36 PM) *
S-a elucidat "misterul" - calculatorul pompei de injectie (asa am aflat ca la 2.2Di asta e o boala, fiindca au patit-o si altii).

Partea interesanta e ca pentru o piesa de origine, noua, mi s-a trimis o oferta de 12.000 lei 36182451.gif Am ras si cu fundul....
Asa ca....
APEL UMANITAR: cine poate face rost de o pompa de injectie sau de un calculator de pompa de injectie (Nissan Almera N16, 2.2Di, din 2000, motor diesel, 110 CP) la preturi decente, sa ma caute la 0744 612175. Prin preturi decente inteleg maxim cateva sute de EUR (ca la 1000 EUR am gasit motor complet).

Numai bine!


Incearca la motoso germania poate gasesti pe acolo ceva.
lvg
Am gasit si in Germania pompa noua, cu 1050 EUR si 2 ani garantie. Toata treaba e ca trebuie sa le dau cea veche, altfel ma taxeaza suplimentar cu 350 EUR.
Intre timp, am gasit un "pompist" in Cluj care stie ce vorbeste (in sensul ca numai asta face); azi am vorbit cu mecanicul sa dea pompa jos, o duc, si vad cat imi cere. Varianta cu Germania e de back-up (oferte scumpe am mai primit garla - 97 milioane reconditionatul, etc...).
Codurile de eroare (gasite cu o bucata de sarma thumbsup.gif - ce diagnoza si plimbari?) sunt 0704 si 0705 - calculatorul pompei si electrovalva atasata la calculator.
De citit:
un suparat pe pompa VP44 Bosch
Astia se gandeau sa puna ventilatoare pe calculatorul pompei
Cele mai comune rateuri la pompa asta
Aici vedeti cum arata si cum se desface calculatorul (sunt poze si filme)

Sa speram ca se face, altfel nu vad Olanda luna viitoare, si-ar fi pacat.. confused.gif

Winter1966
QUOTE (lvg @ Jun 25 2009, 10:06 AM) *
Am gasit si in Germania pompa noua, cu 1050 EUR si 2 ani garantie. Toata treaba e ca trebuie sa le dau cea veche, altfel ma taxeaza suplimentar cu 350 EUR.
Intre timp, am gasit un "pompist" in Cluj care stie ce vorbeste (in sensul ca numai asta face); azi am vorbit cu mecanicul sa dea pompa jos, o duc, si vad cat imi cere. Varianta cu Germania e de back-up (oferte scumpe am mai primit garla - 97 milioane reconditionatul, etc...).
Codurile de eroare (gasite cu o bucata de sarma thumbsup.gif - ce diagnoza si plimbari?) sunt 0704 si 0705 - calculatorul pompei si electrovalva atasata la calculator.
De citit:
un suparat pe pompa VP44 Bosch
Astia se gandeau sa puna ventilatoare pe calculatorul pompei
Cele mai comune rateuri la pompa asta
Aici vedeti cum arata si cum se desface calculatorul (sunt poze si filme)

Sa speram ca se face, altfel nu vad Olanda luna viitoare, si-ar fi pacat.. confused.gif


In Cluj un bun specialist in electronica auto este Mircea Resiga. Are ceva atelier la Willy in curte. Din pacate nu am tel lui, desi imi este vecin.
Succes. Olanda o cunosc foarte bine, si intr-adevar merita. Mai greu este sa ai ambitia sa faci rost de o bicicleta si sa lasi masina undeva in afara oraselor.Asa vezi.....
lvg
Acolo gasim un apartament gol, cu biciclete si o Yamaha XJ600 in garaj ( ninja.gif dar n-am carnet...)
De aia zic ca e pacat... (si ar fi drumul cu nr 4 acolo, deci da, confirm - e frumos!)
Winter1966
QUOTE (lvg @ Jun 26 2009, 08:18 AM) *
Acolo gasim un apartament gol, cu biciclete si o Yamaha XJ600 in garaj ( ninja.gif dar n-am carnet...)
De aia zic ca e pacat... (si ar fi drumul cu nr 4 acolo, deci da, confirm - e frumos!)


Pai atunci..sa ai noroc sa o rezolvi pana atunci.Succes.
Tarabostes
QUOTE (spata2008 @ Jun 21 2009, 04:55 PM) *
Desi nu aveam mari probleme, am schimbat kit-ul de ambreiaj!
Din ce am vazut si eu si din ce mi-au zis si mecanicii, discul mai ducea maxim 10.000 km.
Eeee ... capitala asta!!!


poate ne dai, te rog, si ceva detalii despre costuri, locul unde ai facut operatiunea etc
lvg
Pompa de injectie VP44 cu bucluc de pe Almera 2.2Di:
diagnoza pe stand, schimbat piston variator avans, senzor turatie-unghi, calculator, set de garnituri, rescris calculator, diagnoza de verificare: 3600 lei (pentru clujeni, atsintegral.ro - face numai pompe de injectie diesel, branduita Bosch prin toate colturile yes.gif ). Toate piesele de origine, aduse de la Bosch. Maine o pun pe masina, sa speram ca e OK.

Mi s-a confirmat ca aceasta pompa de injectie (gasita si pe DTI la Opel, pe diesel Ford din 2000-2003, pe BMW 18D si 20D, pe 2.5tdi de la VW, pe Dodge diesel, pe o gramada de tractoare etc) are o rata fenomenal de mare de defecte intre 200 si 250 mii km. Aviz..

Stiati ca pe toate piesele din pompa de injectie scrie BOSCH Germany bla bla... Made in Japan? (inclusiv pe carcasa).
spata2008
QUOTE (Tarabostes @ Jun 29 2009, 11:03 AM) *
poate ne dai, te rog, si ceva detalii despre costuri, locul unde ai facut operatiunea etc

Costuri totale: 1100 lei (750 lei kit ambreiaj, 350 lei manopera).
Lucrarea s-a efectuat in service-ul ala din Pipera. Baietii lucreaza repede, n-am ce zice, au schimbat sute de ambreiaje, dar, nu prea le pasa de manopera!
O singura data am fost si eu cu masina in service si am plecat dezamagit!!!
Cand am ajuns acolo, nu m-a intrebat nimeni de ce vreau sa schimb ambreiajul, care sunt simptomele, bla, bla, bla!
Au ridicat masina pe elevator si gata, au inceput sa demonteze! Am avut initial, un kit marca "Jakoparts"! Nimeni nu mi-a verificat piesa inainte, sa vada daca e buna, daca dimensiunile corespund cu cele date de producator!!! Lor le parea rau ca nu am cumparat kit-ul de la ei (1300 lei) si ma luau cu d'alea: "ca s-ar putea sa fie facut prin Turcia, poate nu e original, etc." desi toate piesele erau stantate cu "Made in Japan" si aveau holograme care sa confirme ca marfa este originala!
Dupa ce mi-au dat jos cutia, stupoare ..... kit-ul nu era bun, discul si placa erau mai mici in diametru!!! Tot pentru Almera erau, dar pt. modelele vechi. Eu am descoperit lucrul asta, dupa ce mi-au dat jos vechiul kit. Ei nu s-au deranjat nici macar atunci sa verifice dimensiunile, s-au dus la tigare!!!!
Dupa cateva telefoane, s-a rezolvat! Am lasat masina acolo, am facut rost de kit-ul bun si m-am intors in service!
Cand au inceput sa monteze cutia, iarasi nu mi-a placut. In lacasul ambreiajului, in cutie, era mult praf de la vechiul disc. A trebuit sa le zic eu sa-l sufle cu compresorul, altfel asa cred ca il lasau.
Cand au montat discul si placa, nu mi-au curatat volanta de praf, au montat noul kit, asa peste volanta plina de "mizerie"! Totul s-a facut atat de repede, incat nu am apucat sa le mai zic. Nu inteleg ce dracu era greu sa dai cu putin spray pentru degresat, daca tot s-a umblat acolo! Nu era mult "jeg", dar totusi, putea fi curatata, zic si eu!
Asta e service-ul, nu vreau sa zic ca sunt praf, au si ei multe parti bune, dar, mie nu mi-a placut, nu sunt atenti la detalii, la lucruri marunte!
Bine am facut ca am stat langa ei!
lvg
Din cauza unei mufe care nu facea contact, mi s-a descarcat bateria. Crezand ca i-a venit ceasul, am cumparat alta noua (care, bineinteles, s-a descarcat rapid blink.gif ). Asa ca am o baterie folosita (2 ani) Bosch 12V 72 Ah, pe care o dau cu 100 de lei, in Cluj.
lvg
Asa.... cum micile neplaceri dau savoare fiecarei zile, avem:

Acum 3 saptamani s-a defectat calculatorul pompei de injectie (VP44 de la Bosch). Am reparat-o, punand in loc piese noi, la o reprezentanta Bosch.
Dupa ce a fost montata inapoi pe masina, surpriza: masina porneste doar dupa vreo 15-20 de ture ale motorului, nu la "sfert de cheie", ca si inainte. Partea interesanta e ca, daca masina e pe o panta cu botul in jos, porneste dupa maxim 2 ture. Comportamentul e absolut identic si la rece, si la cald. OK... dam telefoane:
Pompagiul mi-a spus ca apare aer undeva pe sistem, si se dezamorseaza pompa, urmand sa ma duc la mecanic.
Mecanicul, a spus ca orice pompa de injectie cu interventii pe ea nu va mai "tine" motorina, deci trebuie montat pe traseul alimentarii o supapa de retinere, care previne dezamorsarea. Am cumparat, a montat-o, dar se comporta la fel! In rest, merge fara probleme.
Filtrul de motorina a fost schimbat cu vreo 20.000 km inainte de evenimentul cu pompa, deci nu s-a umblat la el.
Azi am facut diagnoza pe computer la Bosch, totul e OK; am pus o conducta transparenta de alimentare cu motorina, sa vad daca apare aer pe undeva - nu apare (mai verific dimineata)
Sfaturi primite pana acum: sa schimb filtrul de motorina / sa reglez avansul la pompa (desi unii spun ca nu se poate tongue.gif ) / sa schimb bujiile incandescente.

Deci luna cadourilor in plina vara: pompa injectie, baterie, plus revizie completa (daca tot am desfacut pompa, am schimbat tot ce era lichid in masina, plus freon, filtru aer, filtru ulei, ca tocmai se facusera km si pt asta). Si acum zice ca porneste doar daca insist.. (zici ca-i femeie.. rolleyes.gif ).

Multumesc in avans pentru orice sugestii (inclusiv recomandari pt un mecanic de diesel bun, in Cluj).
lucavasile@yahoo.com
0744 612175
alex_almera
Salut,

Am si eu Nissan Almera si am fost pe la mai toate service-urile de prin Bucuresti.
Am ajuns pana si la cel din Ploiesti - Adras, datorita unei defectiuni si faptului ca nu prea am timp decat in week-end si sera dupa 5.

NU MERGETI LA SERVICE SERUS - PIERDETI TIMP SI BANI - vd mai jos dc

Acum sa va zic despre defectiunea care ma saracit cu cateva milioane bune si care m-a facut sa bat drumul pana la Ploiesti si sa merg pe la 3 service-uri.
De ceva timp au aparut urmatoarele simptome la Almera mea:
- scade turometru pana la 0 in timpul mersului atunci cand apasam ambreajul si cand scoteam din viteza in timpul mersului( 2-3 ori a murit si motorul)
- a pierdut din "vana" motorul (doamne fereste sa incerc un demaraj )

Am o zi libera si merg la serviceul Serus de pe bdv Timisoara, am vb cu receptioneri, (am fost fara programare) baiet simpatici, mi-au spus sa astept sau sa ma intorc peste 2 ore. Bun si facut, ma intorc, vine cica meseriasul, ii spun ce si cum, si din start - clar, este debitmetru, zice el- iau un tester - pune pe masina ambaleaza el putin motoru si zice - v-am spus debitmetru, trebuie schimbat. Nu a durat mai mult de 5 min.
Bun, acum cat costa intreb si eu, - raspuns 2400 RON unsure.gif !!!!!!!!! - nu mersi zic, ceva mai ieftin? raspuns- aftermarket 1200 ron - wtf zic, merci lasa ca gasesc eu mai ieftin - imi dau o hartie in care imi recomada URGENT schimbarea debitmetrului, imi iau 50 ron test de injectie si plec.
Am cautat si am gasit eu mai ieftin prin cineva debitmetru in Anglia, il comand - vine piesa si il montez eu singur(nu este mare lucru)
Si ce sa vezi minune...masina mergea si mai prost ca inainte si mi-se aprinde si chek engine in bord.
Il pun pe cel vechi la loc, becu ramane aprins dar masina merge mai bine....adica la fel ca inainte dar mai bine smile.gif
Cum Serus are program 9-17 nu am mai avut cum sa ajung la ei si caut eu pe net si gasesc Adras in Ploiesti
Ma duc la ei intr-o sambata - dabia ii gasesc prin niste strazi cu hale abandonate. petrec o zi la ei in service..... si ce sa vezi - cica nu este de la debitmetru- trebuie reprogramat corpul de clapeta zic ei - bun, hai sa o facem zic- pai...nu putem ca nu ne merge nu stiu ce dracu soft.. asa ca va sunam noi sa veniti in cursul saptamni viitoare pana la ora 19 ca sa reprogramam corpul de clapeta, zic da vin, ce dracu sa zic dar in gandul meu... nebun sa fiu, sa mai vin de la Bucuresti aici si in cursul saptamani sa imi reprogramati voi corpul de clapeta...

Caut iar pe net si gasesc ca s-a deschis pe splai Cobalcescu service si vanzari Nissan, chiar langa locul unde muncesc eu injur cand ma gandesc ca iar mai dau niste bani si ca am bagat multi bani in perioada asta in debitmetru poate degeaba si imi fac programare la Cobalcescu.
Ma duc dim la ei lasa masina le zic ce si cum ii rog sa vada ce este si cu debitmerul nou si cu cel vechi si plec.
Ma intorc sera sa vd care este treaba si minune masina merge, au curatat corpul de clapeta si l-au reprogramat si gata- DEBITMETRU VECHI ESTE F BUN.

Asa am ramas cu un debitmetru NOU pe care am dat o gramada de bani si pe care il tin in casa si ma uit la el si zic...bine ca nu este criza.. sad.gif(

Daca este cineva care are nevoie de debitmetru de Nisan Almera ...poate sa imi dae un semn... Eu nu am ce face cu el.....

Bune serviceuri avem....
lvg
pai da, meseriasii meseriasilor!!
Sa vezi la mine cum se contrazic specialistii intre ei 36182451.gif
Pana la urma, o sa intru in Germania la un Nissan, ca tare-s curios sa vad aia cum se comporta la o diagnosticare...
klaxxy
Va solicit un sfat. Discutia ar putea fi interesanta pentru toti posesorii de masini.

In luna mai un cascat a uitat sa mai franeze la un stop. Mi-a deformat panoul spate si mi-a crapat vizorul lampii spate dreapta. Politie, constatare, RCA-ul tipului, casa lui de asigurari, alta constatare in service Nissan, reparatii si inlocuiri. Masina a iesit ca noua, cost total cca 3.000 RON. Aparent toate bune.

Zilele trecute ma contacteaza o tipa de la service Nissan. Casa de asigurari a celui vinovat, desi a semnat (prin inspectorul ei de daune) toate documentele, nu a platit factura si o tot lalaie. Astia de la Nissan spun ca, daca cei de acolo nu platesc in nu stiu cate zile, sunt eu bun de plata. Normal, nu am sa ma las prostit in felul asta, mai exista (sper !) si lege si justitie in tara asta. Problemele pe care le pun sunt urmatoarele:

- Trebuie sa atac eu, eventual in justitie, sau sa astept sa fiu atacat si sa ripostez?
- La ce for este cel mai bine sa apelez? Protectia Consumatorului, direct la justitie sau in alta parte?
- Credeti ca astia chiar m-ar putea obliga sa platesc ceva la care nu am nicio vina?

Va multumesc anticipat pentru sugestiile voastre !
spata2008
Din cate stiu eu, nu au ce sa-ti faca!
Daca toate documentele sunt in regula iar asiguratorul a semnat/aprobat dosarul de dauna, service-ul trebuie sa-si recupereze datoria de la ei. Cum sa platesti tu????? Problema este intre service si asigurator!!!!
Cred ca, sfaturi bune poti primi de la un avocat/jurist sau chiar de la Protectia Consumatorului (aici depinde cine raspunde la tefefon smile.gif ).
Klaxxy, din ce postezi pe aici, trag concluzia ca esti o persoana inteligenta ..... sa nu te lasi prostit!
Piulitzul
Klaxxy, si daca nu ar fi totul in regula...kiar daca asiguratorul plateste sau nu..atata timp cat ei au reparat...zi merci si spunele la revedere...
nu au ce sa iti faca... si daca tu iai inselat...trebuie sa te dea in judecata..trebuie sa munceasca ei...dar pentru 30 de milioane nu se oboseste nimeni..
SA NU FACI GRESEALA SA PLATESTI...
mitzone_ro
Salutare,

Eu am avut acceasi problema si era de la debitmetru. Am dat 900 de ron pe el nou.
Problema mi-a fost depistata dupa vreo luna de cautari pe la n service-uri, care imi ziceau ba ca e de la lantul de distributie, ba de la clapeta de acceleratie, ba de la sonda lambda...pana la urma am facut-o la un service prin rahova,,,recomandat de un prieten. de atunci nu am mai avut probleme.

Mihai


QUOTE (alex_almera @ Jul 17 2009, 03:34 PM) *
Salut,

Am si eu Nissan Almera si am fost pe la mai toate service-urile de prin Bucuresti.
Am ajuns pana si la cel din Ploiesti - Adras, datorita unei defectiuni si faptului ca nu prea am timp decat in week-end si sera dupa 5.

NU MERGETI LA SERVICE SERUS - PIERDETI TIMP SI BANI - vd mai jos dc

Acum sa va zic despre defectiunea care ma saracit cu cateva milioane bune si care m-a facut sa bat drumul pana la Ploiesti si sa merg pe la 3 service-uri.
De ceva timp au aparut urmatoarele simptome la Almera mea:
- scade turometru pana la 0 in timpul mersului atunci cand apasam ambreajul si cand scoteam din viteza in timpul mersului( 2-3 ori a murit si motorul)
- a pierdut din "vana" motorul (doamne fereste sa incerc un demaraj )

Am o zi libera si merg la serviceul Serus de pe bdv Timisoara, am vb cu receptioneri, (am fost fara programare) baiet simpatici, mi-au spus sa astept sau sa ma intorc peste 2 ore. Bun si facut, ma intorc, vine cica meseriasul, ii spun ce si cum, si din start - clar, este debitmetru, zice el- iau un tester - pune pe masina ambaleaza el putin motoru si zice - v-am spus debitmetru, trebuie schimbat. Nu a durat mai mult de 5 min.
Bun, acum cat costa intreb si eu, - raspuns 2400 RON unsure.gif !!!!!!!!! - nu mersi zic, ceva mai ieftin? raspuns- aftermarket 1200 ron - wtf zic, merci lasa ca gasesc eu mai ieftin - imi dau o hartie in care imi recomada URGENT schimbarea debitmetrului, imi iau 50 ron test de injectie si plec.
Am cautat si am gasit eu mai ieftin prin cineva debitmetru in Anglia, il comand - vine piesa si il montez eu singur(nu este mare lucru)
Si ce sa vezi minune...masina mergea si mai prost ca inainte si mi-se aprinde si chek engine in bord.
Il pun pe cel vechi la loc, becu ramane aprins dar masina merge mai bine....adica la fel ca inainte dar mai bine smile.gif
Cum Serus are program 9-17 nu am mai avut cum sa ajung la ei si caut eu pe net si gasesc Adras in Ploiesti
Ma duc la ei intr-o sambata - dabia ii gasesc prin niste strazi cu hale abandonate. petrec o zi la ei in service..... si ce sa vezi - cica nu este de la debitmetru- trebuie reprogramat corpul de clapeta zic ei - bun, hai sa o facem zic- pai...nu putem ca nu ne merge nu stiu ce dracu soft.. asa ca va sunam noi sa veniti in cursul saptamni viitoare pana la ora 19 ca sa reprogramam corpul de clapeta, zic da vin, ce dracu sa zic dar in gandul meu... nebun sa fiu, sa mai vin de la Bucuresti aici si in cursul saptamani sa imi reprogramati voi corpul de clapeta...

Caut iar pe net si gasesc ca s-a deschis pe splai Cobalcescu service si vanzari Nissan, chiar langa locul unde muncesc eu injur cand ma gandesc ca iar mai dau niste bani si ca am bagat multi bani in perioada asta in debitmetru poate degeaba si imi fac programare la Cobalcescu.
Ma duc dim la ei lasa masina le zic ce si cum ii rog sa vada ce este si cu debitmerul nou si cu cel vechi si plec.
Ma intorc sera sa vd care este treaba si minune masina merge, au curatat corpul de clapeta si l-au reprogramat si gata- DEBITMETRU VECHI ESTE F BUN.

Asa am ramas cu un debitmetru NOU pe care am dat o gramada de bani si pe care il tin in casa si ma uit la el si zic...bine ca nu este criza.. sad.gif(

Daca este cineva care are nevoie de debitmetru de Nisan Almera ...poate sa imi dae un semn... Eu nu am ce face cu el.....

Bune serviceuri avem....

klaxxy
Multumesc pentru sfaturile voastre !
Pana la urma am fost la casa de asigurari care trebuie sa plateasca, pentru o discutie informala. Erau foarte furiosi pe service-ul Nissan, ca le-a trimis clientii pe cap. Si-au cerut scuze si au promis ca vor plati. Au amenintat insa ca nu vor mai accepta niciodata ca vreun client sa isi faca reparatiile la service-ul Nissan - Renault. In fine, este problema lor. Au confirmat insa ca, sub nicio forma, nu se pune problema sa platesc eu atata vreme cat inspectorul lor de daune a recunoscut reparatiile efectuate.
mitzone_ro
Salutare,

Sa va impartasesc si eu ce mi s-a intamplat saptamana trecuta. Am Almera din 2003.
Mergand pe drum cu prioritate, la o intersectie ma trezesc cu unu in mine pe partea stanga.
Usi, prag, stalp, airbag lateral, aripa fata facute praf. Nu am CASCO. El avea RCA la Omniasig. Ma duc la asigurator cu el si ma trimite la service sa imi fac deviz estimativ, care a iesit din Audatex 5300 de euro. Am depus dosarul la Omniasig si acum astept raspuns. Stie cineva cat este termenul maxim de raspuns in astfel de situatii? (sa mi se dea verde la reparat sau dauna totala, care este foarte probabil), avand in vedere ca nimeni de la Omniasig nu a stiut sa imi spuna un termen legal maxim de raspuns? si as mai avea o intrebare...are cineva idee de suma la care ar fi evaluata masina in caz de despagubire?

Multam!
Mihai

QUOTE (klaxxy @ Jul 27 2009, 11:40 AM) *
Multumesc pentru sfaturile voastre !
Pana la urma am fost la casa de asigurari care trebuie sa plateasca, pentru o discutie informala. Erau foarte furiosi pe service-ul Nissan, ca le-a trimis clientii pe cap. Si-au cerut scuze si au promis ca vor plati. Au amenintat insa ca nu vor mai accepta niciodata ca vreun client sa isi faca reparatiile la service-ul Nissan - Renault. In fine, este problema lor. Au confirmat insa ca, sub nicio forma, nu se pune problema sa platesc eu atata vreme cat inspectorul lor de daune a recunoscut reparatiile efectuate.

klaxxy
@mitzone_ro:
Ai in link-ul de mai jos cam tot ce prevede legea pentru RCA:

http://www.bursaasigurarilor.ro/politeonli...-i24771-l1.html

Problema este ca firmele de asigurari dau foarte rar toata suma ceruta de service la masinile mai vechi de 3 (sau 5 ?) ani.
De regula, desi corectitudinea este discutabila, ei diminueaza suma ceruta de service cu niste coeficienti ce tin cont de tipul masinii, vechimea masinii etc.
Sincer, pentru suma de care vorbesti, mi-e teama ca va trebui sa "ungi" bine niste rotite, altfel scoti multi bani din buzunar.
Multa bafta !
mitzone_ro
Merci pentru link,

Eu, in situatia data vad doua variante:

Prima, putin probabila, sa imi repare masina

A doua, sa se declare dauna totala, se evalueaza masina scaznd din pretul de catalog deprecierea. Din suma astfel rezultata, am inteles ca asiguratorul iti da 75% + epava.

Gresesc? Tu ce ai vrut sa zici cand ai spus ca trebuie sa scot bani din buzunar?

Merci,
Mihai

QUOTE (klaxxy @ Jul 28 2009, 11:56 AM) *
@mitzone_ro:
Ai in link-ul de mai jos cam tot ce prevede legea pentru RCA:

http://www.bursaasigurarilor.ro/politeonli...-i24771-l1.html

Problema este ca firmele de asigurari dau foarte rar toata suma ceruta de service la masinile mai vechi de 3 (sau 5 ?) ani.
De regula, desi corectitudinea este discutabila, ei diminueaza suma ceruta de service cu niste coeficienti ce tin cont de tipul masinii, vechimea masinii etc.
Sincer, pentru suma de care vorbesti, mi-e teama ca va trebui sa "ungi" bine niste rotite, altfel scoti multi bani din buzunar.
Multa bafta !

klaxxy
Nu stiu nimic despre bani dati cash + epava. Acum aud prima data, desi pare logic cand masina este, efectiv, distrusa.
Ma refeream la spaga ca sa ti-o evalueze cumsecade si / sau sa ti-o repare bine.
skith
QUOTE (lvg @ Jul 17 2009, 05:50 PM) *
pai da, meseriasii meseriasilor!!
Sa vezi la mine cum se contrazic specialistii intre ei 36182451.gif
Pana la urma, o sa intru in Germania la un Nissan, ca tare-s curios sa vad aia cum se comporta la o diagnosticare...



Si eu am aceeasi problema cu pompa dar s-a "rezolvat" punand un furtun de sens la recomandarea unui prieten (treaba de 10 minute) care nu lasa pompa sa se dezamorseze. Asta s-a intamplat cand aveam vreo ... 125.000 ~ 130.000 km si acum am aproape 175.000.

Electromotorul l-ai verificat?
Pe la 171.000 Km (acum 1 luna si ceva) am avut urmatoarea surpriza: Dadeam la automat si nu mai pornea din prima(ma gandeam ca a axpirat "smecheria" cu furtul de sens de care ziceam mai sus si imi faceam vise urate legate de vreo 1500 de euro). Dupa vreo 2 - 3 zile in care pornea la a 3-a sau a 4-a cheie nu a mai pornit deloc. In final a fost de vina electromotorul (cu ocazia asta am aflat ca e facut de mitsubishi). Reparatia ma costat 1,5 mil la un electrician cu tot cu carbuni originali si noi de la nissan(de care a facut el rost rolleyes.gif ) Electromotorul vechi mai avea doar 2 jumatati de carbuni in loc de 4 intregi, si tot mecanismul era uscat, nu mai avea nici un pic de vaselina. Dupa reparatie porneste la sfert. smile.gif

Bafta!!!
roniii10
Salut.
Nu am mai scris de mult dar am citit frecvent ce se scrie pe forum.
Am ajuns la 50000 km si in clipa de fata nu am nici o problema. Mi-am si reparat ceea ce mi-au stricat baietii de la service de la Badsi pipera.
Am si eu o intrebare care este cantitatea exacta de ulei care intra in motorul de 1.5 benzina?
Ms mult. Bafta multa.
lvg
Interesanta ideea cu electromotorul; o sa verific.. (desi la mine invarte fara probleme)

Intre timp, am ajuns in Olanda in concediu, unde a crapat diferentialul si cutia de viteze (in primul moment am crezut ca rasnita de sub masina era de la ambreiaj - mda, si marmota..). Blocat noaptea in Eindhoven, telefoane, Nissan Olanda, nissanclub la ei, garaje, platforme.. o incantare! In ordinea numerelor de pe tricou:
1. Seara sosirii in NL (miercuri), soarele apunea placut, ma si visam cu berea in mana (mai aveam 100km pana la destinatie)
2. In drept cu Eindhoven, incepe sa functioneze o rasnita metalizata sub masina, asa ca mai fac 30 m pana pe margine (eram chiar in dreptul unui exit)
3. telefoane la urgente si alte cele la ei: poti sa-i f..i, nici nu se uita la tine daca nu esti de-al lor
4. gasit dupa 2 ore un amic acolo, care ne-a luat cu arme si bagaje, plasandu-ne la destinatie
5. joi dimineata luat netul si telefonul in brate: Nissan Olanda isi baga picioarele in straini sau in masinile vechi; garajele oficiale spun ca n-au timp, dar mai incearca sa gaseasca ceva si ma cauta; ma inscriu in nissanclub.nl - incep sa curga raspunsuri pe forum si telefoane de la ei thumbsup.gif Stau pe telefon cu cativa si diagnosticam dupa discutii ca e rulmentul de la ambreiaj. Aflu o firma de platforme auto (www.eijck.com - oameni de nadejde), care ia masina de unde am lasat-o si da telefoane peste telefoane la garaje, sa vada cine ma rezolva. Seful de la Eijck gaseste un garaj in zona lui, care e dispus sa incerce o rezolvare in cateva zile (restul imi serveau termene de minim 2 sapt, si sume astronomice)
6. vineri ma suna de la garaj, ca ambreiajul e in stare f buna, dar ca pe la o planetara a iesit ulei din cutie si ca diferentialul e dus. Sar in sus de bucurie... iau trenul si ma duc la garaj sa negociez..
Cei de la nissanclub cauta o cutie SH, garajul la fel: gasit una, cumparat, pus luni pe masina: era si aia stricata verymad.gif (sarea din viteza a 3-a pe autostrada). Alta la distante sub 500 km n-am aflat (inclusiv cei din germania ma trimiteau la firma de la care cumparasem cea stricata)
7. Marti data cutia jos, trimis la revizie capitala la un specialist de acolo, comandat furci, pinioane si rulmenti la Nissan. Joi seara pe la 3 ajung piesele: aia de la cutie o asambleaza doar daca platim ore suplimentare. No f...g way!! (apropo, evreii ar trebui sa ia lectii de la olandezi la cum se tine de bani!).
8. Se ia cutia vineri pe la amiaza si se incepe montajul, seara pe la 10 ajung si eu acolo, pana la 12 povesti, drivetest, restrans suruburi si alte cele, negociat la sange (1350 EUR toata povestea, din care 300 partea garajului).
Sambata facem si noi o plimbare cu masina prin minunata tara (ca ne-am saturat de biciclete dupa o vacanta de pedalat), apoi o taiem spre casa, cu innoptat la mijlocul drumului, prin Passau.

Apropo de straini intr-o tara: ieri vad in oras o masina (Audi TT) cu numere de Anglia, cu capota ridicata. Intreb daca-i pot ajuta, imi arata disperati un furtun de la instalatia de racire sarit, si-mi spun ca de 2 ore dau telefon la asigurari si alte cele, dar nimeni nu misca nimic; si mai aveau 7 ore de mers, pana in PH... Ma duc la masina mea, vad ca am un colier nou si scule, repar magaoaia (mai greu, ca-i tare stramt acolo), baga oamenii apa, le fac traseul (ca habar n-aveau nici pe unde sa o ia, al lor GPS era occidental, la granita s-a pierdut ninja.gif ). La drum! Nu le venea sa creada ca s-a facut. Daca stiau prin ce-am trecut eu cu 10 zile inainte...

In concluzie: verificati bine masinile inainte de drum lung, si luati nr. de telefon (urgente, ambasade) pentru cel mai negru scenariu: nu stiti cand aveti nevoie. Cateva scule de baza, ceva coliere, banda PowerTape de izolat furtunuri etc, nu strica niciodata!
Inca ceva: sa aveti incarcatoare de masina!
lvg
QUOTE (roniii10 @ Aug 8 2009, 03:55 PM) *
Am si eu o intrebare care este cantitatea exacta de ulei care intra in motorul de 1.5 benzina?


In manual scrie 2.7l (cu schimbarea filtrului), 2.5l fara filtru si 3.1 la golirea completa a motorului.
AlexRe
O vacanta de neuitat lvg .... bine ca ai gasit pe cineva care sa te ajute.
klm
CITAT(klaxxy @ Jul 22 2009, 08:21 AM) *
Problemele pe care le pun sunt urmatoarele:

- Trebuie sa atac eu, eventual in justitie, sau sa astept sa fiu atacat si sa ripostez?
- La ce for este cel mai bine sa apelez? Protectia Consumatorului, direct la justitie sau in alta parte?
- Credeti ca astia chiar m-ar putea obliga sa platesc ceva la care nu am nicio vina?

Va multumesc anticipat pentru sugestiile voastre !

Desi spui ca s-a rezolvat poate vor fi altii in situatia ta:
- trebuie sa astepti sa te dea in judecata;
- CSA, Protectia Consumatorilor nu are jurisdictie deoarece asiguratorii functioneaza pe baza unei Legi speciale;
- care astia? doar o Curte te poate obliga sa platesti ceva insa nu te poate obliga sa platesti in cazul in care nu ai nicio vina (atentie! cititi bine contractele ca sa va stiti drepturile si obligatiile).
CITAT(klaxxy @ Jul 27 2009, 11:40 AM) *
Au amenintat insa ca nu vor mai accepta niciodata ca vreun client sa isi faca reparatiile la service-ul Nissan - Renault.

Oare pe ce baza n-or sa mai accepte reparatiile la un asemenea servis?! Clientul trebuie doar sa spuna ca vrea la un servis autorizat iar asiguratorul n-are ce-i face.
CITAT(mitzone_ro @ Jul 27 2009, 06:34 PM) *
Ma duc la asigurator cu el si ma trimite la service sa imi fac deviz estimativ, care a iesit din Audatex 5300 de euro. Am depus dosarul la Omniasig si acum astept raspuns. Stie cineva cat este termenul maxim de raspuns in astfel de situatii? (sa mi se dea verde la reparat sau dauna totala, care este foarte probabil), avand in vedere ca nimeni de la Omniasig nu a stiut sa imi spuna un termen legal maxim de raspuns?

15 zile.
L-am auzit pe un vecin (care are o masina similara) ca vrea 10k eur pe ea, sa cad pe jos de ras 36182451.gif.
Masina ta valoreaza cu macar 1k eur mai putin decat devizul deci e foarte probabil sa primesti dauna toatala.
coshtyca
Salutare.
Si eu am fost sa Nissan in Pipera si au constatat ca am debitmetrul de aer defect si trebuie schimbat. Am vazut ca tu ai unul care ma intereseaza, nu am gasit date de contact despre tine asa ca iti las nr meu: 0765790910.

Salutare.
Si eu am fost sa Nissan in Pipera si au constatat ca am debitmetrul de aer defect si trebuie schimbat. Am vazut ca tu ai unul care ma intereseaza, nu am gasit date de contact despre tine asa ca iti las nr meu: 0765790910.
Pentru alex_almera
roniii10
Salut
Vreau sa imi schimb singur uleiul de la motor. Am si eu o intrebare ca sa dau drumu sa curca uleiul trebuie o cheie speciala sau doar o tubulara?
Multumesc
spata2008
Tubulara/inelara de 14, parca!
Ce ulei vrei sa-i pui?
roniii10
Pai mi-am cumparat Castrol edge sport 0w-40. E ceea ce recomanda si castrolu pe site lor. Si din cate am citit pe net de asta este foarte bun in orice conditii.
Este recomandat pentru un condus mai sportiv.
U ce ulei folosesti?
xaneluu
Salutare almeristilor , ma primitit si pe mine in clubul vostru? drive.gif smile.gif) De 4 zile sunt posesoarea unei Almere din 2002 achizitionata din germania . am cateva intrebari pt voi, daca ma puteti ajuta ...
Stiti cumva daca la RAR conteaza nivelul de zgomot scos de toba de esapament?sau...asa ceva smile.gif) adica...am toba deaia dubla si face...mult...zgomot. confused.gif Fostul proprietar eram cam maniac...sa faca masina cat mai urat posibil dry.gif . A2-a intrebare ..... de unde sa-mi cumpar baterie pt telecomanda de la cheie? cum se monteaza? unsure.gif


thanks.gif ,
Roxi
Tarabostes
bine ai venit si la cat mai multi KM
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.