Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nissan Almera - bune, rele, service
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Nissan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36
Luca73291
a mea din 2000 are Isofix varianta clasica (cu 2 carlige); prezenta sistemului de prindere ISOFIX e semnalizata cu etichete cusute prin tapiteria scaunului, si il depistezi usor cautand carligele sistemului ascunse prin bancheta.
Arheopterix
Hmmm.
Posibil sa am si eu.
O sa ma uit maine pe lumina.
Tarabostes
Daca e luata din RO nu cauta ca nu are. Si eu prind scaunul copilului tot cu centura de siguranta. Mi se pare ca sta ok. Ar fi fost bine ISOFIX dar asta e.


Ultimul consum aproximativ, un drum pana la Bran 420 KM ( dus prin Predeal, intors prin Targoviste), 25L, adica pe la 6 ( iesit pe centura, cu portiuni aglomerate, mers ponderat, la urcat m-au depasit destul de putini ) Am atins sporadic ( depasiri) 140, mers mult in coloana, prin localitate, multe opriri, fara accelerari bruste.
Cu alte cuvinte consum rezonabil.
Arheopterix
Nu are..... :bash:
Tarabostes
Eu am intrebat cand am cumparat masina. Chiar ma intrebam daca asta se puncteaza la NCAP? ( semnalul acustic la centura da)
Tarabostes
Stie cineva ce inseamna si cum se activeaza "superlock" la inchiderea centralizata de la Almera?
Walther67751
Stimati confrati almeristi! Am niste intrebari, pe doua teme:
1. Am o Visia din 2005, fara calculator... atunci era singura disponibila, am luat-o din vitrina...n-am avut rabdare sa astept vreo trei luni pentru o comanda...
Din cate stiti Dv., se poate monta un calculator acum? si daca da, cam cat ar costa?(':scratchchin:')

2. Pentru confratii ieseni:
A facut cineva recent verificarea tehnica anuala la Caremil? Daca da, puteti sa-mi oferiti cateva informatii privind preturi, durate, programari?

Multumesc cat se poate de mult
W. :cheers:
Arheopterix
Am pus si eu intrebarea asta la Badsi.
Trebuie schimbar bordul si costa totul prea mult.
Si nu vad ce rost are.
ionescu83995
Cine stie cum se regleaza farurile (faza scurta) la almera ?
Tarabostes
Fie din interior, dar probabil asta ai incercat si nu ajuta, fie direct la far, exista un soi de surub dar iti trebuie un inbus.
iulian90023
Salutare la toata lumea, n-am mai intrat de mult am avut probleme cu contul inaine eral Iulian67996.
Am o Almera 1.5 acenta din februarie anul curent.
In geneeral nu am preobleme cu ea, am 23.000 km facuti sunt extrem de multumit, dar sa va povestesc cateva patanii.
Asta vara in concediu la mare fara nici o avertizare geamurile electrice au murit, toate, bine macra ca au ramas pe pozitia inchis altfel trebuia sa fac de paza; a doua zi m-am programat la service in Constanta (mi-au zis prin telefon ca e posibil sa fi picat siguranta ... daca folosesc incarcator auto, oricum eu am folosit un aspirator.... asa ca resemnat imi recalculam bugetul pentru concediu), dar diminieata gemaurile functionau perfect ??????!!!!!!!!!!!!!!
La revizia de 15.000 in august pa linga cele obligatorii m-ai schimbat si filtru de aer si la cererea mea un stand directie, luasem prea multe gropi, chiar am si intrat intr-un canal descoperit cu fata dreapta, ceaia ce a facut ca de la 450 lei pretul de revizie sa platesc 620 lei cu tot cu lucrarile suplimentare. OK.
Nu stiu daca ati avut de-aface cu cei de la garantii: la inspectia vizuala se constata de catre meseriasi (Caremil Iasi) Fuzeta si Amortizor strambe ! si mi se sugereaza sa pregatesc banii sau sa iau legatura cu cei de la asigurari ca, garantia nu acopera piesele iesite mult din parametri pentru ca MASINA NU AVEA CUM SA PLECE ASA DIN UZINA ! Nu-mi venea a crede! In fine dupa ce ma-am chinuit si eu sa sesizez diferenta dintre distanta intre amortizor si roata in partea dreapta fata de aceiasi distant din partea stanga - eu nu am sesizat nici o diferenta - spre deosebire de mecanici care, asa au tras concluzia ca Fuzeta si Amortizorul sunt strambe, amuzant este ca nu stiuau in care partea sunt strambe in dreapta sau in stanga..... :bandit:
Dupa indelungi parlamentari se pare ca sa-a rezolvat cu un stand directie despre care va-m vorbit mai sus.

Dupa revizie pe la 19.000 km eram in creierul muntilor in Maramures, si deodata STUPEFACTIE se aprinde in bord indicatorul de la frana.
Opresc imediat "la o tigara" ca sa nu ii sperii pe ceilalti deschi capota si , si....... lichidu' de frana la minim DE CE? am dat zeci de telefoane la tipu de la service, fiind duminica de geaba, maca r imi spunea ce tip de lichid sa folosesc (am aflat ulterior DOT4 - sper sa nu aveti noevoie dar pentru orice eventualitate), dupa cateva franari de proba si dupa ce ma cumparat un lichid de frana de la un peco ca sa nu stau in drum in caz de scade nivelul de tot.
In cartea tehnica scrie "a se folosi automobilul in aceste conditii -adica cu incdecatorul in bord aprins in mers - constituie un pericol iminent" sau ceva de genul asta; am fost stresat la maxim.
La service m-au sugerat ca lichidul se duce pe instalatie odata cu uzura pluctelor, sa i-o zica lu mutu' ei nu au completat la revizie lichid. ATENTIE!
Concluzii: Masina este super dar aveti grija cine va umbla in ea.
Cam atat pentru azi , mai am una dar tre sa plec
La revedere!
Walther67751
Feriti-va de talhari! Stiti, sunt aia care te prind la stramtoare si-ti baga mana in buzunar... de te consideri norocos dac-ai scapat si fara capul spart :bash:
Astia sunt baietii de la Caremil Iasi!!!
Am mers pentru revizia de un an...plin de entuziasm.
Am fost primit cu zambetul pe buze arigato.gif si cu jungheru'n mana.
Mi-au facturat 4 ore !!! pentru o ora de lucru lejer al unui nene partial afumat si m-au jupuit de 300 de lei manopera pentru ca sa traga de roti, sa schimbe uleiul si filtrul de aer (!). Cel putin faza cu filtrul e de poveste... cei care stiu cat de cat unde e filtrul si cum se schimba stiu ca un minut jumate, doua e foarte mult ca sa-l schimbi.... mi-au facturat 20 de minute (!)
Le-am spus ca-mi scartaie usile din spate si i-am rugat sa le unga putin... pentru chestia asta mi-au facturat un tub de 500 ml (!!!) :bandit: de vaselina siliconica... 35 de lei noi...pe care nici nu mi l-au dat !!!. Cu jumate de litru de vaselina mai ung probabil si toate Nissanurile pe care le-au vandut in Iasi in ultimii trei ani !
Dar cel mai sinistru a fost cu "politica firmei"... i-am rugat sa ma lase si pe mine sa vad ce fac... n-au vrut sa ma lase... mi-au zis ca ei stiu mai bine si ca n-am voie sa intru in atelier wallbash.gif la care m-am oparit rau de tot... adica le decartez anu trecut 13 mii de euro, le mai dau acu 6 milioane si n-am voie sa vad ce fac cu masina mea?
Cand am inceput sa urlu p-acolo si sa amenint cu OPC-ul si Justitia Romana... m-au lasat sa intru in atelier, asa pe sest..."sa nu vada dom'director..."
La sfarsit ma mai si intreaba, in bataie de joc, dupa o ora si jumatate... daca vreau sa ma tina acolo 4 ore...cat au facturat... sau mai bine dau banu' si ma duc acasa...
La sfarsit, cand le-am propus sa platesc cu cardul... s-au uitat la mine de parca am fi fost in Uzbekistan... noroc c-aveam si niste bani de la servici la mine... asa ca le-am platit in numerar.
A ! Sa nu uit! Mi-au dat totusi doua degete de cafea... din partea firmei
In concluzie... trist de tot... n-am crezut ca se poate intampla asa ceva... dar se pare ca sar prea repede-n Europa... ca baietii astia sunt probabil aia pe care nu i-au primit europenii la pus faianta...
Macar masina e buna!!! I love my car! pe bune. N-am nimic sa-i reprosez. Pacat ca dealerii sunt niste sacali!
Walther67751
Scuzati-ma ca revin... sunt asa de nervos c-am mai uitat una buna: imi
scrie debilu' ala pe bonul ala de manopera detaliata "curatat scrumiera"
Eu sunt nefumator si in masina aia nu s-a aprins niciodata o tigara (!)... sincer sa fiu, nici nu stiu cum arata scrumiera, iar bricheta am folosit-o doar pentru incarcatorul de telefon...
Asta-i semn de adevarat respect fata de client... ma mir ca n-au scris ca m-au si spalat pe dinti... blink.gif blink.gif blink.gif
Tarabostes
Nu stiu daca te consoleaza asta, dar atitudinea asta e cam peste tot. Si nu vorbesc doar de Nissan. Am mai zis asta si la alt topic. NU AM INCREDERE IN MECANICII AUTO. Asa aprioric. Mai ales acolo unde esti obligat de garantie sa mergi. Poti sa le dai ce bacsis vor, cand ai intors spatele ruleaza un alt film. Tine de mentalitate.
Eu inca mai astept unul care sa/mi spuna: nu ati notat la observatii dar am remarcat ca va ... si am aranjat-o noi.

Cat despre timpul de lucru mai mare: este vorba de ore tehnice nu de timp fizic si orice operatiune are un timp tehnic alocat standard fara legatura cu timpul fizic necesar care tine de abilitatea mecanicului, situatia concreta etc. Adica pt schimbatul unui bec se va factura intotdeauna 10 min timp tehnic, chiar daca electricianul il schimba in 2 minute sau 1 ora, ca s-a intepenit fasungul. Evident a doua situatie nu se va intampla practic niciodata, dar altfel cum sa justifice o manopera pe 2 milioane in 60 de minute.
Sax90308
Salutari tuturor!
Am achitat avansul pentru un Nissan Almera Accenta si probabil ca spre sfarsitul lui noiembrie voi intra in posesia lui.
M-am hotarat la Almera dupa o documentare de vreo 2 luni, timp in care am citit toate forumurile Nissan, Opel, Hyundai si Renault si am facut drive test cu Almera 1.5, Hyundai Accent 1.5 CRDI si Opel Astra Classic 1.7 DTL Ecotec - ultimele 2 diesel.
In Nissan m-am simtit cel mai bine, ca interior le bate pe celelalte. Motorul mi se pare OK, trage f. bine si e silentios, desi am auzit pe aici ca avand distributie pe lant e putin mai zgomotos la turatii mari. Nu cred ca e mai zgomotos ca un diesel la aceleasi turatii. Oricum o distributie pe lant e mai fiabiila decat una pe curea... Calitatea materialelor plastice din interior mi s-a parut OK pt clasa ei, peste ce am vazut la Hyundai Accent si Astra Classic. Designul e reusit(pe gustul meu) atat la exterior - am ales varianta cu 5 usi (hatchback)- cat si la interior.
Nu pot sa nu recunosc ca la Hyundai Accent m-a impresionat noul motor Diesel de 1.5 si 112 CP, care trage excelent, dar eu nu fac decat 12.000-15.000 km pe an si am considerat in cele din urma ca nu se justifica sa dau banii pe un diesel.
Per total, cantarind si bune si rele, am ales Almera Accenta, care e mai pe gustul meu in acest moment. Sper sa nu am parte de micile necazuri pe care le-ati avut cu aceasta masina (pedale care scartaie, greierashi prin bord, etc) mai ales ca nu e o problema pentru mine sa mai pun o picatura de lubrifiant pe la o balama sau un arc neuns. Un aspect care a contat (putin) in alegere a fost si faptul ca locuiesc relativ aproape(max.5 km) de dealer si service desi sper sa nu merg in service decat o data pe an la reviziile obligatorii anuale.
Dupa ce-mi va sosi masina si incep sa culeg impresii, daca sunteti interesati vi le voi face cunoscute si voua.
Pe curand!
Tarabostes
Pai da, nu e zgomotos fata de un diesel, dar fata de 1.4 vvt-i de la Toyota Corola o sa fii surprins ( si nu placut). Dar evident, ca nici pt mine acest aspect nu a contat. Oricum, in ciuda distributiei pe lant, daca puneau si ei ceva peste motor si pe capota se auzea mai temperat.
Asteptam impresii.
Xalanx
Sa o stapanesti sanatos!

Asteptam impresii.

@gabi: cred ca este vorba mai degraba de insonorizarea habitaclului decat de motor, ca veni vorba de zgomot.

A mai notat cineva prin forum, distributia pe lant scoate un suierat foarte placut si se aude mai ales la turatii mici, nu asta e motivul motorului zgomotos.

Am un prieten cu o Corolla 1.6 VVTi. Din parerile schimbate, e acelasi lucru (fonic vorbind) cu 'mera de 1.5.

Ambele fac ca la raliu peste 4.000 rpm.
Xalanx
QUOTE(Walther67751)
Scuzati-ma ca revin... sunt asa de nervos c-am mai uitat una buna: imi
scrie debilu' ala pe bonul ala de manopera detaliata "curatat scrumiera"
Eu sunt nefumator si in masina aia nu s-a aprins niciodata o tigara (!)... sincer sa fiu, nici nu stiu cum arata scrumiera, iar bricheta am folosit-o doar pentru incarcatorul de telefon...
Asta-i semn de adevarat respect fata de client... ma mir ca n-au scris ca m-au si spalat pe dinti... blink.gif blink.gif blink.gif


Imi pare rau pentru intamplarea cu pricina. Eu as zice sa te duci la OPC totusi.

Pe mine in Pitesti m-a costat 210 lei revizia cu totul, in conditiile in care nu mi-au schimbat filtrul de aer (il pusesem eu pe ala K&N, unii stiu).
Walther67751
[/quote] Imi pare rau pentru intamplarea cu pricina. Eu as zice sa te duci la OPC totusi.

Pe mine in Pitesti m-a costat 210 lei revizia cu totul, in conditiile in care nu mi-au schimbat filtrul de aer (il pusesem eu pe ala K&N, unii stiu).[/quote]

Multumesc pentru sfat. Am fost deja ...ca nu-s nici eu nascut alaltaieri... si m-au lamurit si dumnealor... reviziile...ca orice reparatie... sunt minutate conform unui normativ care vine de la producator...si care intr-adevar, da niste limite foarte largi pentru diversele manopere.

Problema este ca daca dupa normativele Nissan verificarea placutelor de frana dureaza 40 de minute, atunci sa le verifice 40 de minute, nu sa le rasoleasca tragand de roti 5 minute... si in genere cam toate le-a facut asa.

Plus ca, dupa mintea lor si "politica firmei", mi-au luat cheile din mana, m-au fugarit la cafelutza si dupa aia se repezeau sa-mi cheme un taxi...ca "ma suna ei cand e gata"... scuzati, le-am zis, chestii d-astea sa faceti cand va angajati in Germania, ca io la Romanica vreau sa vad ce faceti!
Sa vezi atuncea show! Pana la urma ajunsesera sa ma ameninte cu security :doh: hihihi...

Pana la urma, la OPC m-au lamurit... "s-a rezolvat, nu se poate..." :puke: ar fi trebuit sa am martori ca n-au lucrat cat au facturat...ca nu mi-au dat consumabilele...ca nu m-au anuntat dinainte de conditiile de plata... si alte aiureli... ca pana la urma sa nu iasa nimic... deci, in concluzie, ia-ti teapa si umbla!

Sa fiu al naibii, la anul, cand m-au amenintat deja ca o sa ma coste vreo 10 milioane (cu schimbat bujii si nu mai stiu ce), dac-oi mai fi p-aici, vin la Pitesti.

Doamne-ajuta!
Xalanx
Walther, cei de la Pitesti sunt ok, sa stii.

Imi dai un mesaj daca vrei sa dai o raita printr-un service fara sa-ti intoarca buzunarele pe dos, si-ti explic cum sa ajungi.
Arheopterix
Xal,asta din poza esti tu?
Xalanx
QUOTE(Arheopterix)
Xal,asta din poza esti tu?


partea mea cea buna.
Random
QUOTE(Sax90308)
Salutari tuturor!
Am achitat avansul pentru un Nissan Almera Accenta si probabil.....
Pe curand!



S-o stapanesti sanatos, fara incidente. La fel de entuziast(sau un pic mai mult) eram si eu exact acum un an cand am achitat avansul pentru Almera mea. Acum abia astept 2009 sa termin leasing-ul si sa scap de Almera. NICIODATA n-o sa-mi mai iau Almera. Se pare ca eu sunt singurul dezamagit de Almera din acest forum, dar asta e. Motivele le-am mai spus pe-aici, n-are sens sa va mai plictisesc cu problemele mele. De fapt acum problema mea principala e sa scap de o bataie provenita de undeva de la sist. de franare la roata dreapta fata, bataie pe care daca nu o rezolv, nu stiu cum as putea sa vand masina. Asta lasand la o parte celelalte batai la trenul de rulare/suspensii care se fac auzite INTENS la trecera peste cale ferata sau gropi mai "ascutzite"...batai pe care sper sa le pot rezolva singur in garaj schimband capete de bara, bucsi si altele.
Ah, era sa uit: am fost nevoit sa revopsesc capota,plafonul si aripa dreapta fata pentru ca a cazut ceva din pomul sub care era parcata si s-a "mancat" vopseaua pana la grund. Bineinteles ca mai erau masini(Logan, SuperNova,VW Passat, Dacia 1410) parcate sub pomi de aceeasi natura, dar numai Almera mea a avut de suferit. Daca o sa-mi ziceti iar "pai du-te la service ce te plangi atat".....va raspund de acum: am fost.
In concluzie, dupa 1 an de Almera, n-o sa-mi mai iau niciodata cea mai ieftina masina din clasa ei.
Si asta e adevarul: Almera este cea mai ieftina masina.
Xalanx
Alin, se pare ca ai avut un ghinion nasol rau cu masina. Nu am mai intalnit la nimeni pana acum probleme chiar asa de grave cu Almera.

In fine, daca te consoleaza cu ceva, la anul apare urmasa almerei, care este asta: http://www.netcarshow.com/nissan/2007-qashqai/
Arheopterix
Alin,cati km are masina ta?
Cu vopseaua sunt perfect de acord!
Dar eu am 26.000 si am schimbat 2 becuri.
Xalanx
QUOTE(Arheopterix)
Alin,cati km are masina ta?
Cu vopseaua sunt perfect de acord!
Dar eu am 26.000 si am schimbat 2 becuri.


Tin sa-ti reamintesc ca tu ai Almera VECHE, inainte de ultimul facelift + celelalte imbunatatiri. Alin are Almera noua.
daniel87017
Stimati forumisti, de miercuri am intrat in era masinii si eu. Pana acum am avut doar dacii.
Dupa “meciuri” memorabile cu banci, dealeri, rematuri urmeaza altele cu service-ul. Sper sa ma fi vaccinat la ei cu fosta Solenza. M-au cam trecut fiorii cand un tip din service-ul Renault-Nissan era nelamurit de existenta motorizarii de 1.5 benzina la Nissan! Vorba aia, ma lesh…Nici chiar asa! blink.gif

Azi noapte am prins si eu primul drum lung la o nunta in Humulesti, langa Tg Neamt. Pot spune doar atat: la intoarcere am ajuns la Bacau la ora 4 dimineata, dar mergea lejer un Bucuresti facut la pas. Eu merg 10000 km pe an, dar masina asta parca te atrage la drum. E sigura, placuta la condus, comoda, silentioasa si incerc sa ma obisnuiesc cu sistemul audio cu 6 boxe. La 120 la ora ascult la pe cd la 8 ca altfel muzica te asurzeste. Ma rog, era si noapte, dar era un sistem laudat si parca nu credeam cand citeam pe forum. O sonorizare limpede ca apa Ozanei peste care am trecut. Masina e robusta si cu un scut care se poate comanda fara probleme, o voi face-o si mai robusta! A consumat la mers pana in 120 km/h (rodaj) undeva intre 5.5-6%. Sa dea Domnul sa nu fie euforia de vina.
M-am obisnuit cu problema marsalierului (ca la Solenza). Iar cu inchiderea centralizata inca ma mai invat cu ea. Mai ramane usa soferului blocata, scrie ca trebuie apasat de doua ori pe butonul cheii la inchidere. O fi nu o fi defect, mai vad eu, mai deschid usa spate si apas pe usa soferului pe clapa. Cred ca nu fac eu ceva bine. In rest e OK.

Am zarit in pagina un forumist care cauta sau a cautat pana a dat de Almera. Reiau si eu ideea si o dezvolt, deoarece un an de cautari, tatonari si 2 dosare de oferte-optiuni-date facute si-au lasat amprenta asupra mea.

Am vrut intai Chevrolet Aveo, dar 1.5 stele NCAP o minimizeaza la nivelul daciilor de pana la Logan. Si nesiguranta a fost o bila neagra pentru fosta Solenza. Iar motorul pe benzina de la Chev papa cam foarte mult din cate am auzit. Ca interior, jos palaria pentru calitate si design, chiar mi-a placut. Si la Almera mi-a placut finetea si calitatea interiorului si a bordului. Dar taxele si implicit leasingul (eu aveam de facut un Remat la masina din 81 data mie dupa moartea tatalui meu) m-au indepartat de ea.

Am vrut Renault Megane, dar e prea finuta ca masina pentru drumurile noastre. La restilizare au incercat ei sa o faca mai robusta, dar suspensia e slaba, intrati si pe forum si va veti lamuri. Dar poate ca ma insel eu si problemele sunt rezolvate si nu asa de grave, insa e prea impopotonata cu biz-biz-uri elecronice. E ca un avion care numai nu zboara. Prea multa electronica imi displace pe o masina, o vreau mai pamanteana, mai clasica. Am citit ca au facut Meganul dupa Almera, dar ma indoiesc. Ori au gresit proiectul ori turcul e de vina. Iar de Symbol nu vorbesc ca are un design prea fortat. Clasa mica trasa spre mare, dar mai buna totusi pentru drumurile noastre decat Meganul.

Am vrut mult noul Hyundai Accent. Mult. Sunt pe forumul lor inregistrat. Am intrat in ea, dar nu am miscat-o fiindca drive test puteam sa fac doar recent, dupa ce deja imi comandasem plictisit de ei, Almera. E bunicica, nu ma pot pronunta exact, dar 3-4 luni asteptarea e prea mult. La japoneza am avut noroc de conjunctura, fiind deja fabricate si in loc de 2 luni jumatate am asteptat doar o luna si, fiind invatat cu masini pana acum, a fost o perioada enorma, chinuitoare, stresanta, aproape un cosmar (amplificat si de birocratia administrativ-bancara exacerbate din RO).

Am vrut si Skoda Octavia Tour. Dar eu vroiam benzina si ei tot ma luau cu 1.9 al lor cel napraznic. Taxe mai mari, pret prea mare. Chiar si asa la cat costa, sunt cam saracute la dotari. Are suspensia slaba pe fata la fel ca la Solenza unde la bucsele bara stabilizatoare le cantam prohodul la fiecare 10000 km. Si intradevar la gabaritul si aerodinamica Octaviei benzina e o afacere proasta. Sa nu mai zic de cat de sec e bordul. Am mers pana la urma cu o fabia, dar e claustrofoba si fara zvacnet. La multi colegi cu skode le-au mai cazut din electronice, cam la multi. O fi o boala VW ca si la ei bantuie.

Opel Astra ar fi fost buna versiunea noua, dar vroiam sedan. Cine nu vrea sedan, pare o masina foarte avansata tehnologic si accesibila. Toyota Corola e scumpa la luat dar usor de dus cu intretinerea, plus fiabila. De fapt Skoda Octavia, Hyundai Accent, Renault Megane sunt peste Almera la intretinere. Fordul Focus e scump si-si, plus cam uratica. Mai degraba merge cea anterioara, care e destul de frumusica si fiabila, dar scumpa intretinerea. Fiat Albeea nu-mi place de nici o culoare, dar o fi si ea optiunea cuiva. E ieftina din cate stiu si usor restilizata. Cunosc persoane care au Fiat (Alnbeea si Punto) si sunt multumiti de ele.

M-am suit in MCV Logan, fiind cu treaba cu actele Almerei, dar m-am dat repede jos renuntand la drive-test. Dupa doua zile de mers cu Almera, Loganul mi-a produs un gol in burta, iar pretul maxim de 11600 (diesel 7 loc) un soc termic. Pana la 12700 nu mai e mult (mai e un remat). Exagereaza ori asta e tot ce se poate. Totusi pozitia la condus modificata si bordul mai stilat ar face-o mai acceptabila.

Asadar Almera e “si frumoasa si gospodina si buna la pat”. Sau “si frumoasa si devreme acasa”. Noi avem ca romani prea mult sabloane (nemtesti sau coreene).
Pricepeti voi ce vreau sa spun. Ma cam temeam de aspect dar acum toti apreciaza designul si fiabilitatea masinii. Azi am revenit din niste zile libere si am luat-o prima zi la munca. E un pic de vedeta parcarii (deja nu mai imi incap de pene). Am luat si un Ice Blue care iti da senzatia ca e mai mare. Incerc cu disperare sa nu o papusesc ca doar e fier si tabla, dar inca sunt in stadiu de vrut nu si de putut. Am tipat la mama (rusine mie) cand mi-a izbit portiere de o alta in parcare, iar o piatra auzita cum a lovit in caroserie mi-a luat jumate de ora de prospectiuni fara rezultat.
Na, ca m-am descarcat. De ieri a inceput udatul. Doar o trece si euforia asta inecata in diverse lichide. biggrin.gif
PS. Pacat ca nu avem un forum independent! blush.gif
Xalanx
Hahahahahaha, cel mai frumos post despre Almera, in vecii vecilor amin! Se cunoaste ca esti de pe langa bojdeuca lui Creanga, Daniel biggrin.gif:D:D

Sa-ti stapanesti sanatos masina, fara incidente!
Suciu71258
Salutare tuturor arigato.gif ! nu am mai accesat de mult forumul acesta pt ca mi-am dedicat o groaza de timp altor bussinesuri tongue.gif ! ceea ce vreau sa va intreb este : CE ULEI DE MOTOR FOLOSITI CEI CU ALMERE DE 1.8 ?? ca eu sunt f dezorientat! eu tot 5w 40 sintetic de la mobil 1 bag. Dar lumea zice ca as gasi si ceva mai bun pt motor! Ce e recomandat pt motoarele de 1.8??
Tarabostes
[/quote]
In concluzie, dupa 1 an de Almera, n-o sa-mi mai iau niciodata cea mai ieftina masina din clasa ei. Si asta e adevarul: Almera este cea mai ieftina masina.[/quote]

Nu mi-o lua in nume de rau,si nu e o consolare, dar sunt unii la fel de nemultumiti de masini mai scumpe.
Nu ai nicio posibilitate sa predai contractul de leasing? O sa pierzi niste bani dar asta e. Mai sunt niste posibilitati legale, daca sunt deficiente constructive care reapar constant sa ii fortezi sa iti schimbe masina ( iti dai seama ca e de alergat si de facut nervi, reprezentanta, OPC etc).
Random
Masina am luat-o noua, are 1 an (in Noiembrie) si 11.500 km acum, majoritatea facuti in oras. Despre zgomotele la directie si nu numai am scris pe larg in alt topic deschis de mine : "Almera 1,5 VISIA.. zgomot si batai la directie.Aveti si voi?".
Nu o urasc chiar atat de tare incat sa renunt la contractul de leasing, chiar imi plac multe la ea:
- design-ul exterior (asta m-a atras cel mai mult la ea)
-imi place ca e silentioasa la drum intins, ca stai bine la volan
- imi place cum e organizat bordul si consola centrala
Dar sunt dezamagit de trenul de rulare, ma asteptam la calitate de fabricatie, la fiabilitate, la "tanc-ul japonez" (adica englez). Inainte am avut Solenza, masina care pe acelasi drum de beton cu denivelari si gropitze din fata blocului nu scotea zgomote de la directie(ma rog, intreg sistemul de directie sau tren de rulare) cum face Almera. Am mers pe aceleasi drumuri carora Almerei ii provoaca batai la directie si cu Logan, dar nimic, nici o bataie la Logan. Am incercat si cu o Octavia tour a unui prieten acelasi test, din nou acelasi rezultat: nici o bataie, nici nu-ti dai seama ca o fost o groapa decat dupa legantul masinii. Cel putin Almerei mele nu-i place decat asfaltul lin.
Mai nou imi bat culbutorii /"tachetii" dimineata la prima pornire de zici ca n-au vazut ulei niciodata , si bat intens pret de 5 secunde masurate, de mi-e rusine ca ma aud vecinii si rad de mine "ala cu masina straina noua", dar nivelul uleiului e bun. Uleiul e tot ala cu care a venit din fabrica, probabil aici am gresit si eu ca nu l-am schimbat pe la vreo 5.000 KM, sper sa se rezolve la prima revizie de 15.000 care va urma in curand.
De reztul zgomotelor nu mai vorbesc,astia sunt nimicuri, are orice marca de masina greierii ei greierasii sunt prezenti si ei, chiar am unul-cel mai activ- in stalpul din mijloc, unde e "inelul" centurii de siguranta. Mai o familie intreaga de greieri cu parinti cu tot la bancheta din spate, am incercat cu benzi din alea adezive de se pun la usi de apartament si o parte din greieri i-am anihilat dar tot mai sunt cativa.
Sa nu ma intelegeti gresit, cand spun zgomote la directie stiu ce spun, nu e vorba de greierasi sau zgomote in fata de usa, in bord, la hayon, la polita hayonului, la banchete, astea le am si cred ca le aveti si dvs, le consider "zgomote normale".
Cam asta am avut de zis....deocamdata.
Random
Uitasem, am vorbit cu cei de la service, oameni de treaba de altfel(m-am cam suparat pe ei la inceput dar pana la urma s-au dovedit oameni de treaba) despre bataile mele, am fost in drive-test cu ei si lor nu li se pare nimic ciudat : asa fac toate Almerele. In schimb de bataia despre care v-am spus deja, cea de la franele dreapta fata, au zis ca la revizia de 15.000 o sa vada ce pot face. Sper sa-mi cofirme ce am zis despre ei mai sus si sa-mi rezolve problema. Asa ca astept cu nerabdare revizia, cred ca o sa ma duc chiar mai devreme de 15.000 ca nu o mai suport: bate exact ca planetara de Dacie, dar in cazul meu nu e planetara, e de la frane ceva, sper numai sa nu fie ABS-ul sau ceva legat de el ca nu stiu daca or sa mi-l schimbe.
Xalanx
Alin, raman la parerea mea ca la tine a fost ceva gen ghinion. Cunosc multi cu Almera si la nimeni n-am auzit de problemele astea. Sa bata culbutorii? OMFG!!!!

Eu am 20.000 km cu masina asta si vreau sa spun ca merge ca unsa. Silentioasa astfel incat trebuie sa-i claxonez pe cetatenii pedestri ca nu ma aud venind. Directia nu bate absolut de loc si e fantastic de manevrabila, indiferenta de calitatea terenului. Asta include off-road pe unde am eu casa.

I-am pus si roti de iarna acum, urca prin noroi de zici ca e tractor.

Una peste alta sunt extrem de multumit de 'mera mea smile.gif
Random
Nu stiu daca sunt ghinionist, dar nu vreau decat sa nu mai bata. atat, si o sa fiu si eu multumit. Culbutorii au inceput sa bata cam de pe la 10.000, la pornirile de diminata si numai la prima pornire, dar asta nu e o problema, sunt convins ca o sa dispara dupa schimbul de ulei, sper arigato.gif . Motorul trage, trage chiar bine pentru cilindreea lui, franele sunt impecabile, nimic de reprosat, dar bataia, bataia aia ma omoara. Sper sa vina ziua in care sa va spun ca am scapat de ea si o sa ma numar si eu printre cei care lauda Almera.
Xalanx
Alin, incearca si alt service, ce zici? Eu ti l-as recomanda si pe asta din Pitesti.
Random
Am incercat si alt service (Arad) cand tot insistam sa-mi schimbe planetara pentru ca eu eram convins ca aia e, dar si cei de la Arad si cei de la Vocea clientului mi-au zis ca trebuie sa ma duc tot la Timisoara. In final mi-au schimbat planetara(numai axul) cei din Timisoara, probabil doar sa-mi faca pe plac, dar tot asa face. Ei stiau ca nu e planetara. Intre timp m-am convins si eu ca nu e planetara si ca e ceva de la frane pentru ca intr-o dimineata cand am apasat pedala de frana "m-a tinut, era tare" si cand s-a lasat a inceput sa bata. Tot asta mi-au zis si cei de la service inainte ca eu sa ma conving ca e frana de vina, ca s-ar putea sa fie pistonasul sau placutele.
Daca nu se rezolva la revizia asta, ma gandesc sa ma duc la Szeged, sau la Budapesta, e mai aproape si drumul e mai bun decat oriunde in Ro. Pe aici sunt niste drumuri de ev mediu (Timisoara- Dr.Tr.Severin). Dar nu stiu daca nu pierd garantia?!, oricum, as da garantia pe rezolvarea problemei, cu toate riscurile.
Arheopterix
QUOTE(Suciu71258)
Salutare tuturor arigato.gif ! nu am mai accesat de mult forumul acesta pt ca mi-am dedicat o groaza de timp altor bussinesuri tongue.gif ! ceea ce vreau sa va intreb este : CE ULEI DE MOTOR FOLOSITI CEI CU ALMERE DE 1.8 ?? ca eu sunt f dezorientat! eu tot 5w 40 sintetic de la mobil 1 bag. Dar lumea zice ca as gasi si ceva mai bun pt motor! Ce e recomandat pt motoarele de 1.8??

Da si eu bag din asta.
Arheopterix
Alin,
Cunosc o firma care are cca 20-30 ALmere muncite greu.Sunt f multumiti de ele.
Am auzit ca sunt pe piata noastra (adica lumea a 3-a) masini "lucrate".
O prietena a constatat ca almera ei fusese vopsita (o avea de noua).
O sa incerc sa i-ti explic prin o poveste reala:
Am avut o colega de fac. care parintii ei erau (si sunt) mari securisti.Au primit aprobare (prin 86) ptr Dacie neagra.Au cumparat-o.
Intr-o zi,soferul a zgariat portiera pe cand iesea din curte.Sub culoarea neagra a aparut una verde.Tatal colegii a chemat un tinichigiu care a smirgeluit usa si a aparut scris "Taxi".
E f posibil sa fi luat teapa si sa fi nimerit o masina "reciclata".
S-a iontamplat si cu firme de prestigiu.
Sper sa ma insel,da la tine prea sunt multe probleme.
Asta in caz ca nu ai mers cu ea off road.
Random
acuma chiar ca m-ati speriat. Rau de tot.
Cand a fost episodul neplacut povestit de mine mai sus cu revopsirea din cauza unor "substante" cazute din copacul sub care era parcata Almera mea, inainte sa ma duc la service-ul Nissan m-am dus sa-i arat "petele" unui prieten supermeserias, vopsitor. Si stiti ce mi-a spus dupa o examinare "ochiometrica"?
el- masina asta ai luat-o de noua?
eu- da.de ce?
el- nu stiu, dar mi se pare ca a fost revopsita.
eu- du-te.... ma de-aici ca am luat-o de noua de la dealer autorizat nu de la bisnitari.
Si de atunci n-am mai vorbit cu el.
Am si eu pacatele mele ca orice om, dar n-am facut rau nimanui sa mi se intample mie nenorocirea asta.
Arheopterix, m-ai terminat, si uitasem de episodul cu prietenul vopsitor.Mai bine nu spuneai nimik.
Stie cineva vreun "organism" acreditat oficial care sa faca asemenea expertize de stabilire daca e o facatura masina mea?
.....m-a mancat pe mine sa iau masina asta.....
Astept cu interes maxim o indicatie, unde sa ma duc s-o verifice?
Arheopterix
Am aflat ca sunt masini de ex.,care sufera accidente in timpul transportului.
Eu zilnic trec pe langa dealeri Skoda,Seat,Nissan,Saab,Toyota ,BMW,VW,Audi si Citroen.CAteodata vad masinile ce sunt tranportate pe platforme supra etajate,cu geamuri sparte sau lovite.
Ce credeti ca se intampla cu ele?
Se repara si se vand.
De cate ori nu am vazut in intersectiile din zona mea de locuinta ,cate o masina nou nouta busita....
Se baga la reparat si vanzare.
Tineti minte ,cand in 2000 sau 2001 au fost niste inundatii severe in Germania?
Multe parkuri auto au fost acoperite cu ape.
Credeti ca masinile au fost aruncate la fiare vechi?
NU!
Au fost uscate,cosmetizate si vandute in tari de lumea a 3-a.
Una am vazut-o cu ochii mei in 2002.
Cum se faceau pe vremea cailor si a carutelor magarii,iar negustorii de cai erau cei mai mari ecscroci,azi e vorba de vanzatorii de masini.

Nu stiu un organizm acreditat ptr intrebarea ta.
Dar daca reusesti sa gasesti dovada ca a fost revopsita sau reparata,ii poti ameninta cu OPCul si cu datul in judecata.Poate te vor despagubi.
Random
Exclus ca masina mea sa fie facatura in totalitate. Toate piesele care se vad brate, telescoape, discuri de frana,fuzete, caseta de directie,punte, conducte si alte piese vizibile de sub masina par noi chiar si acum.
Bineinteles ca ar fi putut spala cutia de viteze, telescoapele si lipit din nou abtibilde pe ele, dar deja mi se pare ca dam spre paranoia. Am desfacut si o fata de usa si e ca noua si acum dupa un an, nici pic de praf, de alta vopsea sau alte nebunii, nu pare a fi mai veche decat e.
Poate a fost revopsita partial, m-am uitat atent cu "ochiul critic" si n-am vazut nimic care sa indice o revopsire sau o reparatie a caroseriei.
Ma pricep si eu un pic, am fost mecanic 6 ani si am vazut destule ca sa-mi pot da seama daca o masina a fost lovita, revopsita, sau piese spalate si montate ca noi.
Am mai umblat pe toate forumurile de Almera descoperite de Google si uite ce zice un englez despre Almera lui: "Problem with heavy banging noise from front wheels when i hit any holes or any other bump need to know what it is" , si mai sunt si altii.
Nu sunt singurul care are problemele astea la directie si/sau frana dreapta fata.
Arheopterix
Suna mai degraba a un defect de fabricatie.
Cum au unii la Navara sau Pathuri.
Unii ii lasa rulmentii si /sau ambreiajul f. repede,altii nu au probleme.
Poate sunt furnizori diferiti...
iulian90023
Despre problemele de mai sus nici nu pot sa-mi imaginez. Merg odata pe saptamana pe drum de tara, mai iua cate un canal, bordura, etc... nu o menaje de loc, am 23000 km si parca e noua, e... in afara de spoiler pe care l-am indoi nitel, din neatentie am oprit in vehiculul din fata mea.
Cat costa un set de cauciucuri de iarna?
Numai bine.
Xalanx
QUOTE(iulian90023)
Despre problemele de mai sus nici nu pot sa-mi imaginez. Merg odata pe saptamana pe drum de tara, mai iua cate un canal, bordura, etc... nu o menaje de loc, am 23000 km si parca e noua, e... in afara de spoiler pe care l-am indoi nitel, din neatentie am oprit in vehiculul din fata mea.
Cat costa un set de cauciucuri de iarna?
Numai bine.


cauta pe net Depozitul De Anvelope, o sa gasesti. Eu am luat Pirelli Winter Carving la oferta. Platesti 3 si iei una gratis. 10 mil.

Sunt cam in aceeasi situatie cu tine, saptamanal la tara, n-am menajat masina deloc. Cauciucurile astea sunt bune. Alea Bridgestone cu care vine de la dealer sunt jeguri.
daniel87017
Daca tot le punem pe tapet, hai ca intru si eu.
Sunt proaspat "insurat" cu Almera. Am observat ca, vrand sa fac o manevra de intoarcere in sosea, la un moment dat cand am rotit maxim stanga volanul s-a auzit un pacait. E normal si ma stresez degeaba? Nu sunt la prima masina si am incredere in Nissan, dar am un principiu. Daca nu pica ceva din prima, cand e pe garantie, cade mai greu dupa perioada de "stagiatura". Parerea mea!
La un coleg cu Megane am auzit odata la o rotire maxima acelasi pacait, mai tare ca la mine, si omul si-a schimbat capatul de bara. Sa fie si la mine un inceput? blush.gif
Chiar daca sunt surori de concern, din cate inteleg sunt diferite la tren de rulare, suspensie. Almera e mai simpla si mai legata.
Ma ingrijorez degeaba ori ba? Parca nu am mai auzit sunetul din nou. Atunci eram in trafic, era noapte, oras strain, masina de-a latul soselei, si am "bruscat" eu cred rotirea prea tare. M-a priceput cineva?
In rest cu usa de la sofer, mai ramane blocata dupa ce actionez centralizata pe deschis, dar parca din ce in ce mai rar. Ieri deloc si am tot tras de masina prin oras. S-o fi asezat chestiile pe acolo, cine stie. Cel ce mi-a prezentat masina, cand i-am spus a treia zi, mi-a sugerat sa observ cum se comporta in continuare, ca de umblat la usa acum e nasol pentru ea. Stiu de la cealalta ca odata dat panoul jos, sanatate, nimic nu mai seamana cu ce era.
Multumesc anticipat pentru lamuriri!
Tarabostes
Si la mine apare zgomotul respectiv cand rotesc volanul la max, e zgomotul de la final de cursa al volanului, probabil nu are nimic care sa atenueze impactul. Face identic si la masina din showroom. Acum eu incerc sa nu bruschez volanul cand cursa ajunge spre capat. Nu cred ca e un motiv de ingrijorare.
Cat despre usa incearca sa o deschizi si din cheie de cateva ori si evita sa deschizi usile din inchiderea centralizata daca cineva actioneaza deja manerul, mai ales la portbagaj. Nu se deschide nici daca repeti operatia?
Mircea38023
Nu e nimic ingrjiorator...asa face la toate.
Almera are directie asistata electronic? La astea face si mai pregnant....
Arheopterix
Cand ai servodirectie,e bine sa nu rotesti volanul la maxim.
Sa mai aiba 1-2 cm pana in capat.si nici un caz sa nu trageti tare cand a ajuns in capatul cursei.
daniel87017
QUOTE
Nu se deschide nici daca repeti operatia?

Din pacate nu. Celelalte usi se deschid, doar la sofer face nazuri. Dar ii deschid usa din spate sau de la pasager, trag de clapeta de inchidere centralizata de pe usa soferului si astfel o deschid. M-am obisnuit asa, poate ii prind spilul pana la urma.
Nu am stiut ca nu se trge maxim de volan. Acum imi dau seama ca asa e normal. Dar ma repet, eram in oras strain, trebuia sa intorc, sosea circulata, noapte, etc. Nu am bruscat comnda tare, dar probabil am actionat mai hotarat. Nu as vrea sa o compar cu fosta, dar totusi la aia nu se auzea asa, chiar daca avea si ea servo.
Mircea38023
Pai la servo mecanica...nu se aude asa tare...sau nu se aude de loc.
Oricum....n-o mai compara cu fosta, pentru ca probabil oricum e mult mai buna decat fosta tongue.gif

Iar suspensiile zgomotoase....asa sunt ele prin conceptie. Mai putin cauciuc pe acolo, duce la zgomote mai mari. Dar in acelasi timp duce si la o fiabilitate mult mai mare.
Si Primera troncane la denivelari de zici ca se desface in multe parti componente. Dar ....ma apropii de 50.000 si n-am nici cea mai mica problema cu ea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.