Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nissan Almera - bune, rele, service
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Nissan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36
Tarabostes
Oarecum in urma discutiilor de aici legate de faruri si a unui feedback pozitiv de la Xalanx, mi-am luat Philips Blue Vision. Dupa un drum de 300 Km noaptea concluzia: e cam vrajeala. Daca halogenele de pe Almera erau de nota 5 astea sunt de 6. ( marfa luata de la sursa autorizata, garantie si toate cele). E o lumina vag mai alba si as zice ca bat ceva mai mult ceea ce m-a determinat sa cobor pozitia farurilor cu 1-2 trepte mai jos. Sfat: nu merita cumparate decat daca s-au ars cele vechi si trebuie schimbate.
Random
Da, nici eu nu-s incantat de becurile "white plasma...." luate de la o benzinarie Rompetrol. Cu 30% mai multa lumina,vrajeala. Adevarul e ca lumina e foarte alba, dar tot imi vine sa le pun la loc pe alea originale.
Cred ca cea mai buna solutie este un reglaj de faruri un pic mai sus si becurile originale.
marius74116
cine stie cati litri de benzina mai ai in rezervor in momentul cand se apride becul la benzina???? sau cati km mai faci cand se aprinde becul???
Arheopterix
E o chestie ce difera de la o masina la alta.
Arheopterix
Azi am scapat de greierasii care ma bantuiau de 3 1/2 luni!!! band.gif
Am bagat in Sept cateva monede in scrumiera.Nefiind fumator,am uitat.
Din cand in cand auzeam niste greierasi in bord.Am caurat (sumar cei drept) dar nu am gasit,pana nu s-a jucat azi copilul si a scos monedele din scrumiera... beer.gif
Tarabostes
sa-i spui asta Mosului... smile.gif
Xalanx
da' e chiar interesant, in afara de 1-2 cazuri izolate, problemele cu Almera s-ar reduce la "pe unde-am mai uitat monezi, iete greierashu'" smile.gif

Masina e buna...

Un nepot de-al meu a iesit din alianta japonezo-germana din familie si si-a luat o Alfa 147, 150 CP. Asteptam sa crape....
Arheopterix
QUOTE(Tarabostes)
sa-i spui asta Mosului... smile.gif

Adica?
Xalanx
QUOTE(marius74116)
cine stie cati litri de benzina mai ai in rezervor in momentul cand se apride becul la benzina???? sau cati km mai faci cand se aprinde becul???


In principiu mai ai vreo 5-7 litri. Nu stiu cati km mai faci cu astia, depinde cum conduci.
Arheopterix
La mine de exemplu,daca parchez cu 2 roti pe trotuar,se aprinde becul cand plec de pe loc.Dupa cativa km ,se stinge .Clar -flotorul (din rezervor nu wc).
DEpinde cat de inclinata e masina cand e parcata.Am patit sa merg cu becul aprins vreo 10km si sa se stinga.
Poti face o proba: umple rezervorul pana la refuz,apoi mergi pana se aprinde becul,dar e preferabil la drum deschis ,fara parcari "dubioase".
Cand se aprinde becul,fa iar plinul si vezi cat a intrat din totalul rezervorului.
lucian93788
In principiu cam orice masina mai are o autonomie de aprox. 100km(externi, pt. cazul in care nu intalnesti o statie, cum am patit eu anul trecut pe "superA2"), calculata la un consum mediu normal.
marius74116
ok baieti,merci pt opinii,mi-am facut o idee acum!......
Tarabostes
QUOTE(Arheopterix)
QUOTE(Tarabostes)
sa-i spui asta Mosului... smile.gif

Adica?


Pai sa-i aduca un cadou ceva de Craciun, suplimentar evident smile.gif .
Arheopterix
Am totusi o banuiala ca tot el le-a bagat acolo....
Nu am folosit niciodata scrumiera.
Am crezut ca eu le-am pus dar ..... biggrin.gif
Calin82805
CRACIUN SI AN NOU FERICIT TUTUROR POSESORILOR DE ALMERA.
SA AVEM UN AN MAI BUN DECAT CEL CE SE INCHEIE PESTE CATEVA ZILE !!!

BINEINTELES FARA "GREIERASHI, VOPSELE DUSE, AMBREIAJE SCHIMBATE...ETC" SI MAI CU SEAMA FARA SA VEDEM MECANICII LA OCHI. :brilsmurf: :1:

LA MULTI ANI
Tarabostes
multumiri
Arheopterix
Cu riscul a ma repeta (din nou)...
Am Almera din Aprilie 2002.Are aproape 30.000 ,nu am avut nici o problema inafara a 2 becuri arse si povestea cu centura care nu prea revine la locul ei.
Dar pot afirma ca are cea mai proasta vopsea pa care am pomenit.
Am avut apropape 40 de masini.
E plina de zgarieturi din nimicuri.
Pisicile din zona obisnuiesc sa se catere pe masini.Nici una nu are probleme.A mea e plina de urme de gheare.Vitara (care e mai populara in randul pisicilor,avand forme mai patrate si ne alunecoase) nu are nici o urma.
Azi am pus pe capota din spate un rucsac care continea 2 perechi patine gheata.A produs niste zgarieturi de parca au fost facute cu o furculita.
Zgarieturile nu au venit de la lama patinelor ci de la fermoarul metalic (de loc ascutit) al rucsacului....
Tarabostes
Eu la vopsea ( masina din 20 decembrie 2005 - 19,5k) nu prea am mari probleme, dar clar ca e o vopsea mai sensibila.
Ce ma deranjeaza sunt zgomotele din masina ( portiere mai ales dar si alte surse - activitate punte spate) pe drumuri proaste. M-am mai linistit dupa ce zilele trecute am mers cu un Seat Leon nou, avea 1500 km, si care e la fel de zgomotos la rulare. Le pun oarecum pe seama HB ca la sedane nu prea se aude asa ceva. Oricum vreau sa ajung la un service ( pe garantie sau nu) si sa gasesc o solutie pt portiere si plafon.
Alte probleme care sa ma puna pe ganduri nu am avut. Mai scartaie placutele de frana dimineata pret de 100 de metri, se mai intampla sa nu intre din prima in marsarier ( destul de rar) si am vag senzatia ca la mers mult in aglomeratie gen Bucuresti centru ( doar viteza 1) imi patineaza ambreiajul.
Ciprian94742
eu am almera din 2005, iunie. 90.000 km trecuti. Probleme? nici una serioasa. smile.gif S-a schimbat o data caseta de directie pe garantie, un cheder de geam care face probleme cand se ridica geamul, o bataie usoara care pana acum nu i-a dat nimeni de cap, o alarma nissan care nu a funcionat niciodata si am returnat-o, un amortizor cu joc de ax, din cand in cand probleme cu martorul NATS de inchidere (la frig, la pornirea de dimineata, dupa 2 incercari de inchidere deschidere a usilor (alarma mea are modul de inchidere automata a usilor dupa pornirea motorului) se aprinde. Opresc motorul, pornesc, se stinge, dar nu ramane defectul memorat), probleme cu conectorii de airbag de sub scaune, vopsea sarita de pe tot botul masinii (incerc sa gasesc acum o husa de piele ca sa nu mai vad ciupita vopseaua de pe capota si sa il vopsesc...). In curand cred ca se duce si kit-ul de ambreiaj (sper ca nu inca, dar....). In rest masinuta e super, sunt multumit de ea, ai putin de anumite service-uri.

Pentru cei din Iasi: inainte sa mai mergeti la Caremil mai cereti si de la alte service-uri din zona o cotatie de pret pentru aceleasi lucrari. De ex: revizie la 90.000: Caremil: estimare minimum 13 milioane, la Darex Suceava factura de 7 milioane.... Nu sunt impotriva celor de la Caremil, cu toate ca am avut multe conflicte, dar nu cred ca pentru aceleasi lucrari se merita sa platiti mai mult... eu nu spun decat sa verificati.
Xalanx
Parasesc gasca almeristilor, trec la o clasa mai sus. Intamplator insa nu am ales Primera, ci Avensis. Motivele le poate deslusi oricine cunoaste masinile astea doua. Iar dupa ce faci drive-test e si mai clar.

Toate cele bune, la cat mai multi km cu Almerele voastre! Sunt masini excelente!
Mihai95804
Chiar sunt curios de motive biggrin.gif .Probabil ca ai vrut sa te incadrezi intr-o suma caci altfel...Sincer am optat pentru Primera in fata lui Avensis, insa am optat pentru un model de 21.000 eur :angel:
lucian93788
Avensis e ansamblat cumva in Turcia?
Mihai95804
Nu , din cate stiu eu nu este asamblat in Turcia.Este asamblat in Anglia , la fel si Primera.Masinile care stiu eu ca sunt asamblate in Turcia sunt Megane2.
lucian93788
Corolla iti spu sigur ca e ansamblata la turci.Si nu vreau sa sa vorbesc prostii, dar cred ca si Avensis.
Luca73291
S-o folosesti sanatos! Ceva poze?
In Europa Toyota face Yaris in Franta, Hiace in Portugalia, Corolla si Corolla verso in Turcia, Avensis Mk.II. si Corolla Mk.IX. cu facelift in UK.
Xalanx
Mersi, mersi... azi sau maine o iau si o sa fie si poze.
E facuta in Anglia, intr-adevar.
Fata de Primera pe care puteam eu s-o iau avea in plus urmatoarele:

- toate geamurile electrice CU IMPULS
- oglinzi pliabile electric
- traction control, stability control
- portbagaj mai mare
- calitate a interiorului NET superioara
- mp3 player
- clima dual zone
- cotiera banchetei din spate cu suporturile de pahare mult mai bine gandita
- cotiera centrala cu dublu compartiment sensibil mai mare
- felul in care se inchid usile (fara zdrang-ul specific almera/primera)
- tinuta de drum (confort + stabilitate mai buna decat la Primera)
- schimbatorul de viteze mai ergonomic, cursa mai scurta, mai precis...
- 9 airbag-uri
- 8 boxe
- clantzele usilor din interior sunt metalice si cromate, nu de plastic vopsite in argintiu ca la Primera (asta cred ca intra la calitatea interiorului)

In fine, cam astea ar fi...
lucian93788
Pret?
Arheopterix
Mai e si o Honda (cred ca Accord care e asamblata in Turcia).
Mai e si un avion de vantoare (F 16) asamblat tot acolo. Si chiar asamblat f bine....
Xalanx
QUOTE(Arheopterix)
Mai e si o Honda (cred ca Accord care e asamblata in Turcia).
Mai e si un avion de vantoare (F 16) asamblat tot acolo. Si chiar asamblat f bine....


Stiu si eu vreo 2 turcoaice asamblate tot acolo. Chiar foarte bine...
Tarabostes
Xalanx, pt ce motor ai optat? Cat a fost Corola in service cu probleme de garantie si am avut un Avensis 2.2 d4d, destul de bine dotat. Mie masina mi s-a parut foarte misto, clar peste Primera ( ce e drept nu am condus una dar am stat in dreapta) si cam cot la cot cu Passat/ul, aici cu un minus la calitatea interiorului dar asemanator ca feeling in masina. Sa o stapanesti sanatos. Eu voi opta pt un Seat Leon, probabil pe la finele anului, desi sunt unele if/uri.
Ar fi interesant de stiut daca ai vandut Almera si cum? ( gasit clienti, pret, imagine etc)

acum am vazut ca e ... 1.8
Xalanx
Da, e 1.8 benzina, 0-100km/h in cam 10 secunde (desi banuiesc ca se poate chiar mai rapid). E vorba de modelul cu facelift, care include si imbunatatiri la interior, suspensie, etc. Nu numai aspectul exterior. De fapt ala e cel mai putin schimbat.
Despre preturi si intr-un caz si in celalalt nu doresc sa dau detalii.

A fost si la mine Leon o optiune. Dar am fost puternic descurajat de un posesor de Toledo. S-ar zice ca interiorul e de o calitate foarte slaba. Eu nu am vazut noul Leon pentru ca deja ma hotarasem sa trec la o clasa superioara.

Stiu in schimb ca Altea nepotului meu e foarte buna ca si calitate a interiorului. Si confortabila, silentioasa, etc. Mi-a placut mult.

Din punct de vedere al fiabilitatii, eu ti-as recomanda tot o japoneza, nu o masina de la VAG. Eu am mai mult VAG-uri in familie, nici una atat de lipsita de evenimente cum a fost 'mera mea. Dar e alegerea ta.
Tarabostes
E un obiectiv long term ( almera a facut un an in decembrie doar) dar m-am simtit foarte bine in Leon si imi place mult si designul, nici cand am luat almera nu m-a interesat fiabilitatea, mi-a placut pozitia la volan, se incadra perfect in banii mei, nici nu m-am gandit ca probabil peste 2-3 ani o vand la jumatate de pret.
Xalanx
QUOTE(Tarabostes)
E un obiectiv long term ( almera a facut un an in decembrie doar) dar m-am simtit foarte bine in Leon si imi place mult si designul, nici cand am luat almera nu m-a interesat fiabilitatea, mi-a placut pozitia la volan, se incadra perfect in banii mei, nici nu m-am gandit ca probabil peste 2-3 ani o vand la jumatate de pret.


In cuvinte putine, cam asa se alege o masina. Ar trebui facut un extras din postul asta si pus sticker.
Fratilor, trebuie sa va potriviti cu masina pe care o luati. Altfel n-o sa va simpatizati reciproc (nu vreau sa sune ca in povestea cu Christine - prietenii stiu de ce tongue.gif)
Mihai95804
Ok , nu vreau sa fie un fel de versus , dar in ce Primera te-ai suit?
Asta te intreb pentru ca eu am modelul full si am tot ce ai enumerat tu acolo si inca ceva in puls , cum ar fi un display color de 7'' , camera pentru R, statie de amplificare pentru partea audio,insonorizare net superioara.Daca te referi la Primera Visia ai dreptate , insa pachetele superioare de la Nissan sunt ceva mai bine lucrate.
Traction Control , Stability control si inca un sistem propietate Nissan are si Primera, Climatronic are si Primera si inca unul foarte performant , cotiera din mijloc este mare si mai ales reglabila pe toate directiile,usile se inchid perfect si nu se aude nimic avand o mica pompa hidraulica pentru acest scop, de asemenea si torpedoul are o mica pompa hiraulica pentru a nu zdrangani pe drum.Tinuta de drum si confortul la Nissan Primera este cel mai bun din clasa , si asta nu numai din observatie propie ci si pe TopGear de exemplu.
Nu stiu cum sta treaba si ce ai vazut insa modelul meu are tot ansamblul pe care l-am platit sa fie cromat , cromat din metal si nu din plastic.Singurul lucru cu care sunt deacord este protbagajul care la mine nu conteaza.
Xalanx
Pai inseamna ca tu ai varianta de 24k DDP. Care e extrem de scumpa. Eu am prins o oferta super la Toyota care imi oferea cu doar foarte putini bani in plus ce-mi oferea Primera de care am zis mai devreme. Care era tot Acenta, dar nu varianta full, cu scaune de piele, etc.

Cotiera centrala insa nu e mare ca la Avensis. Si ai mai sarit cateva puncte (cam multe) din diferentele pe care le-am enumerat.

Precum am mai spus, totul e sa te simti bine cu masina pe care o ai.

Insonorizarea nu este nici pe departe cum este in Avensis, iar suspensia este mult prea dura pentru o limuzina, la Primera. Si NU se lasa in timp, de notat chestia asta.
Mihai95804
Se lasa... daca le schimbi , eu unul am optat pentru H&R si asta pentru ca sunt mai silentioase smile.gif.
Xalanx
QUOTE(Mihai95804)
Se lasa... daca le schimbi , eu unul am optat pentru H&R si asta pentru ca sunt mai silentioase smile.gif.


Daca pui aftermarket se poate orice. Eu am informatiile despre Nissan-uri si le cunosc asa bine pentru ca sunt amic bun cu cei de la Nissan din Pitesti si voi ramane prieten cu ei chiar daca mi-am luat Avensis. Ba chiar parca le si promisesem ca le fac site-ul ala... hm... mda, le-am promis... biggrin.gif:D

Sunt baieti buni si nu umbla cu fofarlica. Iti spun exact ce poate si ce nu poate orice masina de la ei.
Mihai95804
Stiu , si acesta a fost unul din motivele pentru care am optat pentru Nissan , cei de la Renault fiind foarte draguri si explicandu-mi pe indelete unde este volanul si pedalierul de la Laguna2.Sa se spele cu ea pe cap acuma.
Xalanx
Ai facut o treaba foarte buna ca n-ai luat Laguna, parerea mea. Nu are nici 10% din fiabilitatea Primerei. S-o stapanesti sanatos si la cat mai multi kilometri fara nici o problema.
Mihai95804
Multumesc si iti doresc acelasi lucru si tie.Avensis este o masina extraordinara , insa ceva mai sobra si cum eu sunt mai tanar am optat pentru ceva mai futurist in design.
Maxineanu88395
cam ce greutare are o almera?? fuge mai bine decat un golf 5 cu motor de 1.4 pe benzina??? n-am avut ocazia sa incerc nici una dintre ele, dar am gasit un golf la sh din 2005 si pendulez intre o almera tekna noua 1,5 si golfu asta, de-asta am intrebat daca stii cam cat cantareste almera ca nu gasesc deloc pe site-ul de la nissan.
marius74116
greutatea almerei este 1216 kg
Random
Almera echiparea Visia, 1.5L benzina=1.150Kg
Luca73291
QUOTE(Maxineanu88395)
cam ce greutare are o almera?? fuge mai bine decat un golf 5 cu motor de 1.4 pe benzina??? n-am avut ocazia sa incerc nici una dintre ele, dar am gasit un golf la sh din 2005 si pendulez intre o almera tekna noua 1,5 si golfu asta, de-asta am intrebat daca stii cam cat cantareste almera ca nu gasesc deloc pe site-ul de la nissan.


http://www.globalautoindex.com/model.plt?no=818&ass - datele tehnice

daca te uiti la valoare de revanzare mare, ia Golful; dar vei avea mai multe belele decat cu Almera. Din cate stiu, la Golf modelele 1.4 benzina si 1.9 SDI au cele mai multe probleme (si nu ma refer neaparat la motor, ci la cutie, suspensii si alte cele). La cilindreea asta oricum nu e mare diferenta intre cele doua masini dpdv al "fugii"; doar ca Golful are un comportament dinamic mai bun, datorita suspensiei independente pe spate.
Tarabostes
unele informatii de pe site-ul de mai sus sunt vechi, cel putin pt motorul de 1.5 atat ca CP cat si cuplu
si eu as zice la fel, ia Golful are o imagine muuuuuuuuult mai buna in Romania
lucian93788
eu zic sa iei o Almera noua decat un Golf sh.Intradevar Golful este mai "popular" si la revanzare obtii un pret mai mare pe Golf decat pe Almera, dar daca pui in balanta cu intretinerea la Golf(mult mai mare, cel putin in Timisoara) si cu faptul ca fiind un sh s-ar putea sa mai ai niste cheltuieli "neprevazute" la el, exista posibilitatea ca banii in plus pe care ii iei la revanzare fata de Almera sa-i dai pe intretinere si pe reparatii.Poate chiar mai multi.
Intradevar tinuta de drum mai buna la Golf decat la Almera, dar am impresia ca e si mai greu.
Arheopterix
Corect!
Si daca mai sta golful prin service si nu te poti folosi de el ,ai iar de pierdut.
Si sa nu uitam vechea poveste cu sh-poti sa iei teapa.
daniel87017
Vreau sa va intreb sincer, voua cum vi se pare suspensia la Almere?
Spunea cineva aici ca i se pare ca trenul de rulare se aude cam tare si ar fi de la o posibila insonorizare cam slaba.
Legat de suspensii am mai gasit si asta http://www.garajul.ro/forum/index.php?showtopic=13944.
Si mie mi se pare cam zgomotoasa suspensia pentru pretentiile masinii. Am sedan dar parca de cand o am se aude tot asa.
In rest e o dulceata de masina. Sistemul audio e de vis.
Nu m-am panicat, ci doresc o parere sincera. Poate e normal la ea sa fie asa, sau e unul din singurele puncte slabe. Pe mine nu cum se aude ma intereseaza ci cat tine, cat e de fiabila! Cei cu masini mai vechi ce spun?
lucian93788
Am avut Almera.De la 0 -70.000 km a facut asa.Am Primera de la 0 - 31.000 km face la fel.Asta este.Suspensie rigida si destul de slab insonorizata, dar... atata necaz sa fie.
Tarabostes
Si eu sunt printre cei care au spus ca e zgomotoasa la rulare, de la suspensii tari, ca e HB, ca nu e prea bine izolata fonic, cauzele chiar nu mai conteaza, dar cum spuneam intr-un topic de acum cateva saptamani am mers cu un SEAT nou si e destul de zgomotos si asta. Over all mie suspensia asta imi place cum se comporta dinamic si poate mai trec peste nivelul zgomotului. Partea cea mai proasta la masina asta mie mi se pare calitatea asamblarii materialelor de interior si de aici provine probabil si parte din zgomot. Plasticele care acopera partea inferioara a stalpilor, pragurile nu sunt imbinate cu simt de raspundere, au lufturi, trepideaza etc. Poate difera pe Tekna dar la mine e Visia A.11 cam asa arata.

Paragraful reprezentativ pentru Almera este pentru mine unul gasit pe un site auto din UK ( Honest John)

"But if anyone asked me what I thought of the Almera, and then, before I could reply, slipped in the aside that they’d just bought one, I wouldn’t tell them what I told the woman whose French husband had landed them with a Megane. Put it this way, there isn’t much you can buy for the same list price that’s significantly better than an Almera. And it is an almost spectacularly good-looking mid-size hatchback."
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.