Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nissan Almera - bune, rele, service
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Nissan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36
Arheopterix
Yea, I'm back. M-am facut cu niste Microsoft Certified Chestii si ma mai duc.
:[/quote]
Adica ai invatat sa folosesti mausul si tastatura?
Wow ! ai ajuns la nivelul meu biggrin.gif
Iulian67996
Ajutor!!!!
Pompa de la directie e mereu umeda, are ceva scapari de lichid cred, dar in borcan nivelu' e bun, o fi ulei, apa, .....?????
Directie merge ca prima data, adica bine.
Sa mai intimplat la cineva?!
Arheopterix
Pai ce fel de lichid?
Uleiul hidraulic e rosu si bineinteles uleios...
Apa e apa (doar daca are antigel).
Vezi si tu ce lichid e!
Marian78108
Salutare

Si eu nou pe aici vreau sa imi iau un Nissan Almera Visia A11 cu 1.5l benzina.
Am si eu niste intrebari referitor la niste informatii care par contradictorii, sper ca le-am pus unde trebuie si scuze daca sunt de 2 lei smile.gif:
- Almera are servo directie asistata electric nu? Cel putin asa zicea dealer-ul, si nu imi dau seama de unde probleme de mai sus cu pompa de directie si cu lichidul hidraulic. Sau de fapt e electro-hidraulica?
- Tot dealer-ul zicea ca masina are discuri ventilate pe fata si discuri pe spate, in timp ce pe site-ul www.nissan.ro zice ca are discuri pe fata si tamburi pe spate. Eu pe cine sa cred?
- Stiti cumva distributia la Almera e cu lant sau cu curea? (asta e alta laudarosenie a omului de la reprezentanta)

Va multumesc pentru eventualul ajutor. In rest si eu sunt tot din Iasi, vad ca deja aici e o adevarata comunitate Almera in zona smile.gif.
marius74116
almera a mea este varianta acenta si pot sa iti spun ca directia este asistata electronic,distributia este pe lant,iar eu am discuri si pe fata si pe spate...cele fatza sunt ventilate...
Walther67751
QUOTE(marius74116)
almera a mea este varianta acenta si pot sa iti spun ca directia este asistata electronic,distributia este pe lant,iar eu am discuri si pe fata si pe spate...cele fatza sunt ventilate...

Asa-i si la Visia mea... aceleasi caracteristici.
Auguri! :wave:
Iulian67996
QUOTE(Arheopterix)
Pai ce fel de lichid?
Uleiul hidraulic e rosu si bineinteles uleios...
Apa e apa (doar daca are antigel).
Vezi si tu ce lichid e!


am pus degetul si e ulei, dar de unde?
nivelul e bun.
apropo exista ceva care sa indice nivelul in mers?!!
Oricum cand ma duc la revizie am sa insist sa rezolve, ... arata rau parca e la Dacie.
Iulian67996
Voi spalati motoru'?
Cu ce?
Merci
marius74116
iulian sa stii ca si eu am mereu ulei pe capacul ala......iar de spalat motorul eu il spal cam la 2 luni la spalatorie la Iris
dan68781
salut. am revenit dupa o vacanta prin europa de vreo 5500 km facuti cu almera 1.5benzina. dupa 2000km de rodaj merge mult mai bine masina. motorul trage mai cu incredere, in special peste 3000 ture/min. am reusit sa scot consum de 5.8%, in conditii de autostrada, mers fara sa ma infig in pedala de acceleratie, fara AC, cam cu 110-120km/h. prin italia, unde benzina e si scumpa si de calitate proasta, cu AC cuplat, am obtinut cam 7%, cu mers tot pe la vreo 120km/h. am reusit sa ating si 210km/h, la bord, deci reali vreo 190. nu dadea nici un sentiment de nesiguranta masina. mia placut. ce ma cam deranjeaza e ca pe la vreo 3000 rpm, dinspre roara fata dreapta vine un zgomot de bataie usoara, care dispare daca trec de 3000. mai are cineva asa ceva? oricum o sa intreb la service cu prima ocazie.ciao
Arheopterix
Zgomotul poate fi de la:
1.capac de roata.
2.Anvelopa neechilibrata (corect).
3.pamant pe partea interna a gentii.

p.s
210 pe bord=175 real (mai ales cu benzina proasta care i-ti ia pana la 10% si a/c inca 10-11% din putere).
Dar s-a mai discutata....
eddie
QUOTE(Arheopterix)
p.s
210 pe bord=175 real (mai ales cu benzina proasta care i-ti ia pana la 10% si a/c inca 10-11% din putere).
Dar s-a mai discutata....


Gresit,crezi ca diferenta de viteza are legatura cu benzina proasta si a/c-ul ?
Ce calculezi tu acolo e complet gresit. Poti sa mergi si la vale,diferenta dintr ce iti arata ceasul si viteza reala nu are legaturi cu ce spui tu...
Arheopterix
blink.gif blink.gif
Cum adica????!!!!!!
Daca masina are 100cp si pierd 10-11% datorita Ac ului -raman cu 90 cp.
Masina are viteza maxima constructiva de 100km/h cu 100 cp la dispozitie.
Acum am 90 cp cum sa ajunga acea masina la mult ravnita viteza constructiva?????
S-a mai discutat pe tema vitezei indicate pe vitezometru.
Un membru care era de meserie in domeniu,a rezolvar,zic eu problema.
eddie
Tu mai sus ai vorbit de viteza citita pe acul de kilometraj,nu o mai da la intors.....
Tarabostes
Fratilor vorbiti de lucruri diferite;
1- vitezometrul de pe masina arata o valoare diferita de viteza reala de deplasare din cauze diverse ( inexactitate instrument, abateri, cauciucuri, marketing, conspiratii producatori etc ) si din cauza aceasta merg unii cu almera cu 200 kph indicati de vitezometru, adica real 175 - viteza maxima constructiva.
2- daca ai benzina proasta, AC-pornit, soacra de 250kg pe bancheta din spate si mai bate si vantul din fata.... mai ajungi la 100kph in 12,7 secunde si mai prinzi 200 pe vitezometru, adica pt Arh 175 real, doar in cadere libera, adica unii factori perturbatori afecteaza performanta masinii
Arheopterix
Ce spune Eddie acum?
Cine o intoarce?
Eu am spus ca se pierde putere dat unor cauze si asta afecteaza viteza maxima.
Tu spui ca nu...
Apoi eu sunt ala care intorc ...ce?
Am comentat doua probleme care au starnsa leg intre ele.
Cred ca te-ai grabit sa raspunzi fara sa citesti bine topicul...
Tarabostes
Arch, nu am spus ca nu ai dreptate, am urmarit toate post-urile tale legate de diferenta vitezometrul masinii si marimea fizica distanta/timp ce caracterizeaza miscarea reala a masinii. Diferentele acestea exista indiferent de gas, exista si daca o impingi sau o lasi sa alunece pe un plan inclinat. Tipul care spunea ca a mers cu 210 in ...Germania sau whatever, a mers in realitate cu 175 pt ca asta e abaterea vitezometrului si ( cam atat poate si masina ) nu pt ca avea AC-pornit si benzina proasta.
Ca AC si benzina iti papa din puterea motorului e cu totul altceva si nu are legatura cu nici un fel de instrument de la bordul masinii. Ma repet desi cred ca am fost foarte clar.
Haideti mai bine sa discutam despre cum afecteaza calitatea carburantilor performantele masinii. Eu unul cu Shell V Power ( la vremea respectiva ) simteam o diferenta dar cu 98/95 nu mi-am dat seama niciodata. Si nu in general ci pe masinile astea ale noastre.
Arheopterix
Gabi!
Nu la tine ma refeream....
Cred ca am fost destul de explicit.
Ai dreptul la parere,si nu incerc sa te conving altfel.
Despre carburant,am mai scris despre o emisiune in care columbeanu i-si cumpara un Bentley in Germ.
Cand a intrebat pe dealer cati cp are masina,acesta a raspuns ca are X(nu mai tin minte cat) dar in Rom benzina fiind proasta pierde cca 10%.
Arheopterix
Ieri mergeam pe un drum pietruit cu cca 5km/h,si din sens opus a trecut un Golf cu o viteza similara.A aruncat cu roata o piatra care mi-a lovit usa.
A sarit vopseaua pana la grund.
INCREDIBIL!!!!!!
Cea mai proasta vopsea care am vazut.
Parca e lac de unghii....
Tarabostes
tu 5 dar golful cat?
oricum iti dau dreptate si eu am niste brazde aparute la impactul cu mingia copilului, cu verigheta nevestei, cu florile maica-mii etc iar o portiero deschisa de unul in parcare a luat toata vopseaua
Mircea38023
Nu stiu cum e vopseaua de pe Almera. Dar pe Primera, vopseaua este mai mult decat OK. A mea a iesit cu fata curata dintr-o gramada de situatii care, parerea mea, ar fi putut sa se lase cel putin cu zgarieturi destul de serioase.

Cat despre cea mai proasta vopsea....Arheopterix, bucura-te ca nu ai vopseaua de pe Renault. Cel putin de pe cele facute in Turcia.....iti garantez, ti-ai schimba parerea instant.
Arheopterix
Nu stiu cum e vopseaua de pe Renault dar sa dai aproape 20.000euro pe o masina,si sa ai asa o vopsea..... :bash:
dan28486
...confirm si eu faptul ca vopseaua e de trei lei ... sau poate metoda pe care o folosesc la aplicare !? Dupa 2 ani de tinut masina afara arata jalnic de aproape ... cu locuri unde se vede grundul etc ...
marius74116
****...nu vand separat ....hai baietii cu almera,care vreti?
dan28486
QUOTE(marius74116)
vand jante mak s5 pe 17 cu 7.5j 8 gauri,distante 4x100 si 4x114.3 cu cauciucuri fatza 215/45/17 si spate225/45/17 ..jantele sunt cumparate acum 2 luni de pe sarariei si au costat 700euro iar caucicurile au tot 2 luni si au costat 400euro,model star performer......pret jante+cuciucuri=800euro...nu vand separat ....hai baietii cu almera,care vreti?


Ce legatura are cu topicul nostru?
marius74116
vopseaua pe masina mea arata ca una de pe o masina de 5 ani...intr-un an de zile sa dus dracu!
eddie
Marius,tu te-ai prins ca reclama e interzisa pe forum ?
marius74116
QUOTE(E d d i e)
Marius,tu te-ai prins ca reclama e interzisa pe forum ?
acum ca mi-ai spus tu,m-am prins!sorry gata nu mai fac!
cristian58992
QUOTE(marius74116)
iulian sa stii ca si eu am mereu ulei pe capacul ala......iar de spalat motorul eu il spal cam la 2 luni la spalatorie la Iris


Salutare stimabililor.
Sunt un viitor posesor de Almera Tekna si pentru ca sunt aproape obsedat de curatenia masinii mele as vrea sa va intreb daca in cartea tehnica a autoturismului se precizeaza ceva despre spalarea motorului !
Cu multumiri anticipate.
Tarabostes
Desi imi place sa am masina curata, ma limitez la interior ( habitaclu ) si exterior. Nu cred ca e o idee prea buna sa speli motorul asa des ( la 2 luni ). Cei de la Nissan au zis ca e bine de spalat cat mai rar ( dupa un drum de tara, cu praf sua noroi)
marius74116
mie mi-au recomandat cei de la nissan sa spal motorul odata pe an dar problema este ca noi nu avem scut la motor si la mine se murdareste foarte tare motorul,de aceea il spal asa des!oricum e logic ca solutia aia de curatat motorul nu este buna deloc pt motor....dar ce putem face daca nu avem scut si motorul se murdareste atat de tare?!
Marius74410
Buna ziua!

la aceeasi bani, respectiv 12 000 DDP, as avea de ales intre opel astra classic 2 1,4 l twinport si nissan almera 1,5 acenta. noi ambele.


cam care ar fi avantajele almerei vizavi de opel astra ?


Multumesc anticipat,

Marius
Arheopterix
In primul rand fiabilitate.
Cand dai 12.000 ,inseamna ca mai ai si alte prioritati decat masina.
Restul nu mai conteaza.
Vezi pe forum problemele posesorilor de Astra si compara cu cele a posesorilor de Almera.
Tarabostes
Almera Accenta e 12.000 DDP? au reduceri de vara?

Eu dupa 7 luni de posesie una bucata Almera ( Visia 1.1 ) si dupa ce am condus Astra Classic ( ce e drept una mai bine bine dotata - pret spre 15k) as zice ca la motor si dinamica Almera este mult peste ( 1.5 fata de 1.4 ) dar la interior e sub. Plasticul se zgarie foarte usor, zdrangane diverse prin masina ( portbagaj, portiera fata, mai nou plafon ). Acum nu stiu daca Accenta si Tekna au alta calitate, eu din ce am vazut la showroom nu as zice, dar poate am privit superficial. O colega are o Astra cu 110 k la bord ( luata SH la 90k din Germania) si serios daca auzi un zgomot aiurea. Incep, tot mai mult sa cred, ca diferentele intre ceea ce se vinde pe piata din Ro si cea din Vest sunt mult mai mari decat banuiam.
Arheopterix
Faptul ma e diferenta la masina,mai treaca mearga.
Imagineaza-ti ca e diferenta la medicamente.La Antibiotice!
Substanta activa e mult mai redusa decat trebuie.
Faptul ca ai cauciucuri mai proaste sau plastic si vopsea de calitate inf. mai merge.Sa fi pe moarte si sa iei un medicament de electie care are potenta mult mai mica decat e necesar asta da problema.
Marius74410
Imi cer scuze, e Nissan Almera Visia A1.



QUOTE(gabi64453)
Almera Accenta e 12.000 DDP? au reduceri de vara?

Eu dupa 7 luni de posesie una bucata Almera ( Visia 1.1 ) si dupa ce am condus Astra Classic ( ce e drept una mai bine bine dotata - pret spre 15k) as zice ca la motor si dinamica Almera este mult peste ( 1.5 fata de 1.4 ) dar la interior e sub. Plasticul se zgarie foarte usor, zdrangane diverse prin masina ( portbagaj, portiera fata, mai nou plafon ). Acum nu stiu daca Accenta si Tekna au alta calitate, eu din ce am vazut la showroom nu as zice, dar poate am privit superficial. O colega are o Astra cu 110 k la bord ( luata SH la 90k din Germania) si serios daca auzi un zgomot aiurea. Incep, tot mai mult sa cred, ca diferentele intre ceea ce se vinde pe piata din Ro si cea din Vest sunt mult mai mari decat banuiam.
marius74116
arhi.....esti prea profund pt noi! biggrin.gif
Xalanx
Vopsea - nu este mult mai sensibila decat la alte marci. Colegul Arheopterix a avut ghinion. A mea are un an si ceva si arata aproape ca noua. Am 15.000 km cu ea.
Tapiterie - am fost surprins sa-mi dau seama ca este cat se poate de ok. Cumnatul meu are VW Touran, cumparat din Spania (el fiind spaniol). Masina lui e cu cateva luni mai veche decat a mea. Tapiteria scaunului soferului s-a scamosat jenant de mult pentru o masina de 30.000 de euro. M-am uitat la diverse elemente de bord, plastice, etc. ARATA mai bine decat la Almera (poate din pricina culorii), dar si la VW se misca suportul x, peretele y al nu stiu carui compartiment si asa mai departe.
Mocheta, blamata de careva pe forum: curat masina saptamanal sau la doua saptamani. Mocheta arata excelent, aproape ca in prima zi. Tin sa spun ca am un baietel de 5 ani care......... isi da toata silinta sa o faca varza.
Zgomote in interior: gabi64453 zice ca are o sumedenie de greierasi in cam toate partile, inclusiv la mansarda. O fi, nu zic nu. Eu am unul singur, din pacate imposibil de reparat fara sa desfac bordul. E un surub slabit undeva in bord si cateodata (destul de rar ce-i drept, nu l-am mai auzit de cateva luni) se aude un mic zbarnait. I can live with this.

Comportamentul masinii: am fost cu Almera si Touran-ul in concediu in diverse locuri. Balea Lac (Transfagarasan), Sinaia la cota, etc. Handling superb - sau m-am obisnuit eu prea mult cu ea. Urcat in general cu a 3-a, in curbele stranse cu a 2-a. Aer conditionat + bagaje + 4 sau 5 persoane in masina.

Sfat (de la cumnatul asta al meu citire, ca se pricepe mai bine decat multi altii): bagati benzina de 98, nu de 95. Cel putin in Romania. Rezultatele sunt benefice, pe termen lung mai ales. Daca vreti sa pastrati masina in conditii bune cat mai mult timp.

A propos de spalat motorul - mie cei de la service mi-au spus sa nu-l spal niciodata. In concluzie il sterg cu o carpa umezita, cand imi mai aduc aminte. Nu s-a murdarit din cale-afara pana acum.
Xalanx
Inca o chestie: voi aveti mici ciupituri pe parbriz? Cauzate de pietricele, nisip, etc. Eu cam cateva. Se vad daca te uiti cu mare atentie.
Intr-o discutie cu sus-numitul cumnat posesor de Touran ii laudam calitatea materialelor, inclusiv a geamurilor, fara sa stiu foarte bine ce geamuri are. Dupa care ne-am uitat amandoi: Pilkington, la fel ca la Almera. Pana si nuanta de verde e aceeasi. Dupa discutia asta, peste vreo saptamana o masina a aruncat o mica-mica pietricica fix in parbrizul Touran-ului. Care s-a ciobit... hm.. cum sa zic.... NASOL!!

Evident, conteaza mult sansa aici. Si alte chestii, cum ar fi pozitia geamului (cu cat mai inclinat cu atat mai bine), etc.
Tarabostes
Nu sunt genul absurd sa ma duc la service cu masina pt orice fleac si sa fac mare galagie pe tema unor zgomote aiurea, dar parca au inceput sa ma apese. Masina are 7 luni si aproape 12.000 nu e totusi o vechitura, merg mult in bucuresti e adevarat, nu mereu foarte incet sau foarte atent dar nici nu dau in toate gropile, reduc viteza la denivelari etc, pe scurt am grija de masina dar fara sa exagerez. Mi se pare ca masina trancane prea tare, o sa ma plang totusi la prima revizie. Maica-mea are o Toyota Corola. Are deja 1 an si undeva pe la 4500, facuti 90% in Bucuresti. Masina e sedan, ea merge mult mai atent, adica foarte incet, opreste la gropi, probabil e genul injurata de multi soferi grabiti. Am mers mai zilele trecute cu Corola serios daca se aude ceva ( au fost niste probleme dar s-au rezolvat la service) foarte silentioasa la rulare si nu ma refer la drum bun unde nici la Almera nu se aude nimic, ci pe piatra cubica, denivelari, sine de tramvai etc. E drept a costat cu 3500 mai mult dar totusi. Poate sunt eu ciudat sau chiar am o problema dar si un Logan de la serviciu mi s-a parut mai tacut.
Cat despre zgomotul de la mansarda, cred ca se freaca parte din capitonaj, daca apas putin in zona respectiva dispare pentru cateva minute. Ce ma deranjeaza ca nu sunt zgomote evidente sa ma duc la service sa ma plang, sunt asa de atmosfera.
Cezar81667
Tocmai am fost azi la dealer Nisan, si am plecat foarte ganditor band.gif mi s-a parut o oferta foarte atractiva la nissan almera, in aceiasi bani 12-13 mii euro by default, dotari care se gasesc la alte masini doar la extra optiuni .
semne de intrebare totusi
:angel:
1.ce este mai..util, varianta sedan ori hatchback?
2.de preferat...motorina ori benzina (imi spune don-soara de acolo, ca pe motorina nu prea se cauta)
3.unde este fabricatmodelul almera (am inteles ca primera este...englezoaica blush.gif )
Xalanx
Gabi, atunci e ceva in neregula. Du-te la service si atrage-le atentia. Eu nu am probleme si as putea spune ca o "chinui" mai mult decat tine, parca am pus si poze cu niste drumuri de tara pe unde bag eu 'mera mea. Este foarte silentioasa. Pe piatra cubica intr-adevar se aude neplacut zgomotul rularii, dar atat. In rest - orice fel de asfalt, beton, drum de tara, nici o problema. Marea mea grija de fapt era cd-rom-ul care ma temeam ca o sa-si dea obstescul de la offroad-ul pana la mine acasa, dar deocamdata functioneaza corect, citeste si rw-uri zgariate si rescrise de zeci de ori.
Xalanx
Cezar, iti raspund pe puncte:

- ca avantaje: sedan are portbagaj mai mare si zgomot mai mic in interior, datorita faptului ca portbagajul e complet izolat; hatchback este mai configurabil (poti plia banchetele si faci portbagaj imens), arata mai sportiv si chiar se comporta mai sportiv, fiind mai stabila in curbe

- daca nu mergi cel putin 25.000 km pe an, nu te gandi la diesel. Motorul 1.5 dCi diesel disponibil pentru Almera e motor Renault. Motorul 2.2 dCi e motor Nissan, dar nu stiu daca gasesti. Recomand cu toata caldura o benzinara. Pur si simplu nu ii auzi motorul. Don'soara era cam habarnista.

- Almera se fabrica in Anglia. Depozitul de piese e in Danemarca, deci in caz de "doamne fereste", ai de asteptat destul de mult, in unele cazuri chiar si o luna.


Ce iti recomand eu, ar fi:
- motorul de 1.5 benzina daca nu conduci majoritatea timpului in stil sportiv; in celalalt caz, motorul de 1.8 benzina.
- hatchback. Mai ales pentru condus sportiv. Si versatilitate. Exemplu: in sedan oricat m-as chinui, nu pot inghesui bicicleta baietelului meu. Hatchback-ul are si o deschidere a portbagajului mult mai mare.
Arheopterix
Posibil ca la masinile mai noi,sa fi invatat din greseli (me refer la vopsea) si sa fi remediat problema.Numai ca sunt si posesori mai noi de Almere care se plang....
Oricum daca aveti carucior,bicicleta sau "bunuri" mai voluminoase,recomand Hachul.
Desi portbagajul de la sedan e maricel,deschiderea e mica iar boxele si centura de siguranta din centru "manaca" din spatiu destul de mult.
Random
[quote="gabi64453"]...Masina are 7 luni si aproape 12.000 nu e totusi o vechitura, merg mult in bucuresti e adevarat, nu mereu foarte incet sau foarte atent dar nici nu dau in toate gropile, reduc viteza la denivelari etc, pe scurt am grija de masina dar fara sa exagerez. Mi se pare ca masina trancane prea tare, o sa ma plang totusi la prima revizie. Maica-mea are o Toyota Corola. Are deja 1 an si undeva pe la 4500, facuti 90% in Bucuresti. Masina e sedan, ea merge mult mai atent, adica foarte incet, opreste la gropi, probabil e genul injurata de multi soferi grabiti. Am mers mai zilele trecute cu Corola serios daca se aude ceva ( au fost niste probleme dar s-au rezolvat la service) foarte silentioasa la rulare si nu ma refer la drum bun unde nici la Almera nu se aude nimic, ci pe piatra cubica, denivelari, sine de tramvai etc...

Si eu am aceleasi probleme cu zgomotele sau chiar batai, mai ales la trecerea peste calea ferata sau la decopertari ale asfaltului. Am spus asta intr-un topic pe care l-am deschis.
Masina are 7 luni si 8000 km , facuti 98% in Timisoara, nu o fortez, nu o "calc", o las incet pe denivelari...
Arheopterix mi-a recomandat sa "ma duc la service .....", normal ca am fost. Bineinteles ca au zis ca n-are nimik: "asa fac toate almerele, sunt mai rigide". Eu sunt sigur ca un cap de bara, ceva, e dus, daca nu mai grav ca denivelari mai bruste simt bataia in caseta de dir.
Logan-ul fratelui meu e mult mai silentios. Trebuie sa fie ceva dus :evil:
Cezar81667
Xalanx
Am vizitat ieri, again, Nissan arigato.gif
Mi s-a spus ca nu se mai importa almera diesel , intrucat este dotata Euro4, iar motorina de romania fiind de proasta calitate, s-ar face renumele nissan de ras, la cate probleme tehnice poate genera motorului. :ban:
Tarabostes
referitor la zgomote, nu sunt de la trenul de rulare ma refer la ceva mecanic ci de la caroserie, de prin usi, de prin portbagaj
e clar ca suspensia mai rigida este o cauza dar cred ca nici masina nu e prea bine "legata"
Xalanx
QUOTE(gabi64453)
referitor la zgomote, nu sunt de la trenul de rulare ma refer la ceva mecanic ci de la caroserie, de prin usi, de prin portbagaj
e clar ca suspensia mai rigida este o cauza dar cred ca nici masina nu e prea bine "legata"

E ceva in neregula cu Almera ta. Nu am mai auzit pana acum problema asta. Verifica si diferite elemente mobile (capacul de la portbagaj, centurile fata-spate, etc). Ia pe cineva in masina cu tine sa caute zgomotul cand mergi pe piatra cubica si daca chiar nu poti depista sursa din interior, atunci s-ar putea sa fie o problema reala.
Tarabostes
cred ca tre sa merg eu si cu alte Almere, ca poate sunt totusi prea pretentios, si asa or face toate, vorba mecanicilor, dar nu am eu cu ce sa compar
Xalanx
QUOTE(gabi64453)
cred ca tre sa merg eu si cu alte Almere, ca poate sunt totusi prea pretentios, si asa or face toate, vorba mecanicilor, dar nu am eu cu ce sa compar

Pai cauta vreun coleg de forum din Bucuresti, eventual bagi una matrimoniala "caut posesor de Almera, ofer discretie, etc..." si fa o plimbare biggrin.gif

Da' vezi sa fie N16, nu N15, ca sunt diferente.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.