Compania General Motors (NYSE: GM) a anuntat astazi venituri nete pentru al doilea trimestru care pot fi atribuite actionarilor comuni de 2,5 miliarde USD sau 1,54 USD pe actiune, marcand cel de-al şaselea trimestru consecutiv ce a adus profit companiei. In cadrul celui de-al doilea trimestru al anului 2010, venitul net al companiei GM care poate fi atribuit actionarilor comuni a fost de 1,3 miliarde USD sau 85 de centi per actiune.
In comparatie cu al doilea trimestru al anului 2010, profitul a crescut cu 6,2 miliarde USD, pana la 39,4 miliarde USD. Profitul operațional inainte de deducerea dobanzilor si impozitelor (EBIT) a fost de 3,0 miliarde USD comparativ cu 2,0 USD in cel de-al doilea trimestru al anului 2010. Nu au intervenit elemente speciale in niciuna dintre perioade.
„Investitiile GM in economia de carburant, design şi calitate sunt profitabile pe intreg globul, in timp ce creşterea cotei de piata globale şi rezultatele financiare se mențin”, a declarat Dan Akerson, Preşedinte al consiliului de administratie şi Director Executiv. „Progresul nostru a fost constant şi ne pregatim sa lansam multe alte modele noi in decursul acestui an, inclusiv Chevrolet Sonic in America de Nord, Opel/Vauxhall Zafira in Europa şi Baojun 630 in China, pentru a sustine in continuare aceasta crestere.”
Prezentare generala a rezultatelor GM (in miliarde , cu exceptia sumelor pe acțiune)
|
Trimestrul 2 2010 |
Trimestrul 2 2011
|
Profit |
33,2 USD |
39,4 USD |
Venit net care poate fi atribuit actionarilor comuni |
1,3 USD |
2,5 USD |
Venit pe acțiune (EPS) |
0,85 USD |
1,54 USD
|
Profit EBIT ajustat |
2,0 USD |
3,0 USD |
Elemente speciale |
0 USD |
0 USD |
Fluxul de numerar net din activitati de exploatare in industria auto |
3,8 USD |
5,0 USD |
Fluxul financiar liber de disponibilitati in industria auto |
2,8 USD |
3,8 USD |
Pentru acest trimestru, fluxul de numerar corespunzator activitatilor din sectorul auto a fost de 5,0 miliarde USD şi fluxul financiar liber de disponibilitati a fost de3,8 miliarde USD.
GM a incheiat trimestrul cu o valoare totala a lichiditatilor in sectorul auto foarte mare, de 39,7 miliarde USD. Numerarul şi titlurile de plasament din domeniul auto, inclusiv activele imobilizate ale Trustului Canadian de Sanatate, a fost de 33,8 miliarde USD, in comparatie cu 30,6 miliarde USD, la finalul primului trimestru al anului 2011.
„Veniturile şi fluxul de numerar sunt constante şi intentionam sa imbunatatim principiile de baza ale marcilor puternice, produselor de exceptie şi parghiilor operationale, pentru a obține o creştere profitabila in toata lumea”, a declarat Dan Ammann, Vicepreşedinte Executiv şi Director Financiar.
Despre General Motors – General Motors (NYSE: GM, TSX: GMM), unul dintre cei mai mari producatori de autovehicule din lume, a fost infiintata in anul 1908. Cu sediul central in Detroit, GM are peste 208.000 de angajati in toate regiunile importante ale lumii şi activeaza in peste 120 de tari. GM şi partenerii sai strategici produc autoturisme şi camioane in 30 de tari, comercializandu-le şi asigurand lucrari de service pentru aceste autovehicule sub urmatoarele marci: Baojun, Buick, Cadillac, Chevrolet, GMC, Daewoo, Holden, Isuzu, Jiefang, Opel, Vauxhall şi Wuling. Cea mai mare piata nationala a GM este China, urmata de Statele Unite ale Americii, Brazilia, Marea Britanie, Germania, Canada şi Italia. Filiala GM, OnStar, este lider in industria auto in privinta sigurantei auto şi a serviciilor de informare.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!