Filiala sud coreana a General Motors a fost de acord sa plateasca un bonus de 6140 dolari fiecarui salariat, dupa greva partiala de saptamana trecuta.
Aceasta a fost prima greva organizata de sindicat in trei ani. GM Korea a avut o pierdere de 9.700 unitati ce ar fi trebuit sa fie asamblate in perioada grevei.
Intelegerea dintre sindicat si GM Korea include, pe langa prima de 6140 dolari pentru fiecare muncitor, o majorare a salariilor de baza cu 4.7%.
GM Korea este cel mai mare producator de modele Chevrolet, exceptand America de Nord, exportand peste 80% din masini.
Vestea buna pentru muncitorii GM Korea s-ar putea insa sa nu fie atat de buna pentru cei de la Hyundai si Kia, care se confrunta cu cereri de majorari salariale si bonusuri.
Conform analistilor, aceasta crestere s-ar putea sa aibe efecte negative in ceea ce priveste competitivitatea. Acum, Korea de Sud este al cincilea producator de autovehicule din lume, dupa Germania, cu 4.1 milioane vehicule vandute si o cota de piata de 6% in 2010.
Hyundai Grup este, de asemenea, al cincilea producator de autovehicule care a raportat profituri record anul trecut, datorate in special cresterii vanzarilor pe piata americana.
Oricum, conform analistilor, aceste profituri ar putea fi o problema, pentru ca muncitorii s-ar putea sa ceara majorari mai mari decat cei de la GM.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!