Alt producator independent cumparat de GM in acelasi an a fost Reliance Motor Car. Rapid si Reliance au fost cuplate in 1911, iar in 1912 marca GMC Truck a fost vazuta prima data la salonul International de la New York. In acel an au fost produse cam 22.000 de camioane, desi contributia GMC la acest total a fost de doar 372 de unitati.
In 1916, GMC Truck a traversat tara din Seattle la New York in 30 de zile, iar in 1926, un GMC de 2 tone a fost condus din New York la San Francisco in 5 zile si 30 de minute. In timpul celui d-al Doilea Razboi Mondial, GMC Truck a produs 600.000 de camioane pentru armata SUA.
In 1925, GM a preluat partial Yellow Coach, un producator de autobuze din Chicago, Illinois, care fusese fondat de John D. Hertz. Dupa preluarea totala din 1943, GM a renumit-o GM Truck and Coach Division si a folosit-o pentru a produce autobuze urbane si de tranzit in Canada si SUA pana in 1980. GM s-a confruntat cu o competitie acerba si a incetat productia de autobuze dupa anii 1980. In 1987, GMC a vandut modelele de autobuz catre Transportation Manufacturing Corporation, care erau sub patronajul Motor Coach Industries din Canada si, mai tarziu, NovaBus.
In 2002, GMC a lansat o carte initulata "GMC: primii 100 de ani", in care era explicata istoria companiei. GMC produce in prezent SUV-uri, camioane pick-up, monovolume, camioane usoare si medii.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!