No SSO cookie

Mazda CX-5 a primit cinci stele Euro NCAP

voteaza
(0/ 0)
Mazda CX-5 a primit cinci stele Euro NCAP
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Punctajul maxim obtinut confirma eficienta caroseriei SKYACTIV si abordarea completa a noului concept de siguranta Mazda.

 
 

Mazda CX-5 este oficial unul dintre cele mai sigure automobile din lume in urma cotatiei maxime posibile, cu cinci stele, acordata de Euro NCAP .

CX-5, un SUV compact crossover lansat in Europa in februarie, a obtinut note de top la toate cele patru categorii de test . Procentele obtinute pentru protectia pasagerilor adulti, pentru protectia pasagerilor copii si sistemele de siguranta (94%, 87% si 86%) au fost mult peste pragurile categoriilor situate la 80%, 75%, respectiv, 60%, necesare pentru a obtine cotatia de cinci stele. Cel mai nou model Mazda a obtinut punctajul maxim desi a fost testat conform celor mai riguroase standarde introduse de Euro NCAP in 2012 pentru protectia pietonilor, categorie la care autovehiculele trebuie sa obtina un scor mai mare de 60%.

CX-5 este al treilea model al companiei, dupa Mazda6 si Mazda3, care a primit cinci stele Euro NCAP de cand agentia de testare a introdus noul sistem de rating in 2009. Scorul din fiecare categorie este determinat pe baza mai multor teste: impact frontal la 64 km/h, impact lateral cu alt autovehicul la 50 km/h, impact lateral cu un stalp la 29 km/h si simularea impactului cu un pieton la 40 km/h. De asemenea, Euro NCAP evalueaza sistemul electronic de control al stabilitatii (ESC) , printre altele.

Primul model al noii generatii de modele Mazda, CX-5 este, totodata, primul model care integreaza caroseria inovatoare SKYACTIV. Inginerii Mazda au tintit crearea structurii de caroserie perfecte, astfel ca au pornit de la zero, regandind principiile fundamentale ale structurii, ale materialelor si ale metodelor de constructie. Unul dintre rezultate este faptul ca otelurile cu limita inalta de elasticitate compun 61% din caroserie. De fapt, barele de protectie din interiorul spoilerelor frontale si anterioare sunt realizate din otel cu limita inalta de elasticitate si cu rezistenta la rupere de 1.800 MPa – cel mai rezistent folosit vreodata la automobile. Mazda a introdus astfel o structura de caroserie care nu ofera doar un nivel superior de siguranta la impact, dar este si foarte usoara. Compania are in plan utilizarea SKYACTIV-Body pentru toate noile generatii de modele.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3130 :: 22.2MB