No SSO cookie

Mazda CX-5 a primit cinci stele Euro NCAP

voteaza
(0/ 0)
Mazda CX-5 a primit cinci stele Euro NCAP
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Punctajul maxim obtinut confirma eficienta caroseriei SKYACTIV si abordarea completa a noului concept de siguranta Mazda.

 
 

Mazda CX-5 este oficial unul dintre cele mai sigure automobile din lume in urma cotatiei maxime posibile, cu cinci stele, acordata de Euro NCAP .

CX-5, un SUV compact crossover lansat in Europa in februarie, a obtinut note de top la toate cele patru categorii de test . Procentele obtinute pentru protectia pasagerilor adulti, pentru protectia pasagerilor copii si sistemele de siguranta (94%, 87% si 86%) au fost mult peste pragurile categoriilor situate la 80%, 75%, respectiv, 60%, necesare pentru a obtine cotatia de cinci stele. Cel mai nou model Mazda a obtinut punctajul maxim desi a fost testat conform celor mai riguroase standarde introduse de Euro NCAP in 2012 pentru protectia pietonilor, categorie la care autovehiculele trebuie sa obtina un scor mai mare de 60%.

CX-5 este al treilea model al companiei, dupa Mazda6 si Mazda3, care a primit cinci stele Euro NCAP de cand agentia de testare a introdus noul sistem de rating in 2009. Scorul din fiecare categorie este determinat pe baza mai multor teste: impact frontal la 64 km/h, impact lateral cu alt autovehicul la 50 km/h, impact lateral cu un stalp la 29 km/h si simularea impactului cu un pieton la 40 km/h. De asemenea, Euro NCAP evalueaza sistemul electronic de control al stabilitatii (ESC) , printre altele.

Primul model al noii generatii de modele Mazda, CX-5 este, totodata, primul model care integreaza caroseria inovatoare SKYACTIV. Inginerii Mazda au tintit crearea structurii de caroserie perfecte, astfel ca au pornit de la zero, regandind principiile fundamentale ale structurii, ale materialelor si ale metodelor de constructie. Unul dintre rezultate este faptul ca otelurile cu limita inalta de elasticitate compun 61% din caroserie. De fapt, barele de protectie din interiorul spoilerelor frontale si anterioare sunt realizate din otel cu limita inalta de elasticitate si cu rezistenta la rupere de 1.800 MPa – cel mai rezistent folosit vreodata la automobile. Mazda a introdus astfel o structura de caroserie care nu ofera doar un nivel superior de siguranta la impact, dar este si foarte usoara. Compania are in plan utilizarea SKYACTIV-Body pentru toate noile generatii de modele.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2279 :: 17.79MB