No SSO cookie

Mazda CX-5 diesel in Romania

voteaza
(0/ 0)
Mazda CX-5 diesel in Romania
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mazda CX-5 diesel cu un consum de 4,6 l/100km este disponibila in Romania, la un pret de pornire de 24.190 euro cu TVA inclus.

 
 

Noua Mazda CX-5, in versiunea cu motorizare diesel, este disponibila la test si in Romania incepand cu aceasta luna. Doritorii vor putea testa motorul de 2.2l diesel care face parte din tehnologiile revolutionare diesel lansate in premiera de constructor prin intermediul acestui nou model. CX-5 diesel are un pret de pornire de 24.190 de euro cu TVA inclus. Modelul se bucura de o cerere crescuta. Deja 35% din unitatile alocate in acest an pentru Romania sunt comandate sau livrate. In ansamblu, compania estimeaza ca echiparea diesel va reprezenta 65% din totalul vanzarilor in 2012.

Noul SUV crossover isi completeaza gama de motoare alaturand propulsorului SKYACTIV-G de 2l benzina motorul SKYACTIV-D 2.2l diesel, care va fi disponibil in doua trepte de putere, de 150 si 175 de CP. Acesta prezinta cel mai scazut raport de compresie din lume, de 14:1, ceea ce se traduce printr-un consum redus cu 20% fata de versiunea anterioara si printr-un nivel mai scazut al emisiilor, modelul respectand normele de poluare Euro 6, ce vor intra in vigoare in 2014. Mazda CX-5 diesel prezinta un consum combinat de doar 4,6 l/100km si emisii de doar 119 gr./km, cele mai scazute valori din clasa.

CX-5 in varianta diesel va beneficia si de doua turbine, cea de-a doua avand rol in mentinerea nivelului de putere liniar inca de la turatii reduse si in eliminarea raspunsului intarziat la accelerare, prezent la alte motoare conventionale. Multumita inovatiilor tehnice, motorul diesel de 2.2l are o elasticitate crescuta, acul turometrului intrand in zona rosie abia dupa 5.200 de rotatii/min. Scaderea considerabila a raportului de compresie a permis utilizarea unor componente mai usoare si scaderea greutatii totale a motorului cu 10%.

Ambele motoare pot fi comandate cu oricare dintre noile transmisii cu sase rapoarte SKYACTIV-Drive sau SKYACTIV-MT. Cea automata combina avantajele cutiei de viteze cu dublu ambreiaj si ale celei cu variatie continua, schimband vitezele rapid, dar totodata lin. Arhitectura si principiul de functionare contribuie de asemenea la o mai buna economie de combustibil a autovehiculului cu pana la 7% comparativ cu transmisia precedenta. Cutia de viteze manuala are o greutate redusa cu pana la 16% datorita designului regandit si componentelor utilizate si ofera o schimbare sportiva si precisa a treptelor de viteza. Indiferent de motorizarea sau tipul de transmisie ales, Mazda CX-5 va putea fi echipata cu tractiune standard, frontala sau tractiune integrala permanenta.  

Tehnologia abunda si la capitolele confort si siguranta. In functie de versiune, CX-5 poate fi echipat cu sistemul RVM de monitorizare a „unghiului mort”, sistemul de asistenta la depasirea liniilor ce delimiteaza benzile de mers (LDWS), sistemul de franare inteligenta in oras (SCBS) si sistemul de comutare automata intre faza lunga si scurta (HBC). La interior, noul SUV Mazda este echipat cu un display tactil color de 5,8 inci si un buton rotativ de comanda pentru controlul functiilor de divertisment. in functie de nivelul de echipare, se poate opta pentru un sistem de navigatie integrat, accesibil si usor de utilizat, realizat in colaborare cu TomTom®, sau pentru perfomantul sistem audio surround Bose® cu 9 difuzoare si tehnologie de compensare automata a sunetului Audio Pilot.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2106 :: 17.79MB