No SSO cookie

Mazda6 facelift, in Romania de la 21.990 euro

voteaza
(0/ 0)
Mazda6 facelift, in Romania de la 21.990 euro
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Mazda6 facelift a fost lansat pe pietele europene. In Romania, versiunea revizuita a modelului nipon va avea un pret de pornire de 21.990 euro.

 
 

Inca de la lansarea versiunii curente, Mazda6 s-a bucurat de un real succes, pana la sfarsitul anului 2009 fiind vandute 281.000 de unitati la nivel global, dintre care 138.000 in Europa. 


Mazda6 facelift dezvolta punctele forte ale predecesorului sau, cu accent pe sportivitate si placerea de a conduce, eficienta consumului de combustibil si rafinamentul interiorului, crescand totodata si performantele de siguranta si mediu. Modelul este deja disponibil in Romania si vine insotit si de o oferta de finantare valabila pana la 30 iunie, ce include o dobanda de doar 6,9% si un comision de management de 1%, in conditiile unui avans minim de 30% si o perioada de creditare de pana la 5 ani.

 

La exterior, Mazda6 facelift integreaza noua grila frontala a gamei iar farurile si lampile au fost redesenate, pentru a accentua sportivitatea si identitatea premium. Aspectul atletic este completat de liniile fluide atent demarcate care traverseaza noua grila, aripile si capota. in plus, au fost introduse jante noi de 17 si 18 inch mai usoare cu un kilogram fata de versiunea anterioara si cu aspect tridimensional. Gama de culori include zece nuante, dintre care doua noi la nivelul intregii linii Mazda - Clear Water Blue Metallic si Midnight Bronze Mica si cu alte doua speciale pentru acest model - Graphite Mica si Black Mica.

 

La interior, accentul este pus pe rafinament si confort. Calitatea este subliniata de noile materiale de bord si de noi modele de tapiterie. Comenzile sistemului de climatizare si de sunet precum si manerele portierelor au fost incadrate de inele cromate iar o noua nuanta de negru este folosita la finisaje. in plus, pentru o functionalitate si o manevrabilitate crescuta pozitia comenzilor pe volan a fost revizuita, fiecare comanda avand o singura functie. Zgomotele resimtite in habitaclu au fost totodata reduse gratie noii suspensii ce ofera stabilitate si manevrabilitate crescuta.

 

Pentru Mazda6 facelift vor fi disponibile 6 motorizari. Noul propulsor de 2,0l DISI pe benzina genereaza 155 CP si un cuplu de 195 Nm, este mai economic si mai curat producand cu 4,2% mai putine emisii decat motorul de 2,0l pe care il inlocuieste. Transmisia automata in 5 trepte a fost adaptata pentru noul motor pe benzina, facilitand o combinatie optima a consumului si emisiile scazute. Versiunile imbunatatite ale motoarelor de 1,8l si 2,5l completeaza linia pe benzina, in timp ce motorizarea MZR-CD 2,2l, turbo diesel este disponibila in 3 trepte de putere - de la 129 CP la 180 CP. Pentru variantele cu cele mai mari trepte de putere, turbina a fost micsorata generand astfel mai multa putere la turatii mai mici.

 

Toate motorizarile respecta normele Euro 5. Un rol important in reducerea noxelor pentru motoarele pe benzina il are catalizatorul unic Mazda care inglobeaza sistemul single-nanotechnology, ce reduce cu pana la 72% cantitatea necesara de metal pretios. Astfel se limiteaza costurile de productie si consumul de resurse naturale. in ceea ce priveste motoarele diesel reducerea emisiilor este asigurata de filtrul de particule care integreaza un material ceramic cu o rezistenta termica ridicata, acesta reducand semnificativ timpul de regenerare.

 

Pentru a spori stabilitatea si confortul, Mazda6 facelift prezinta un sasiu imbunatatit si noi elemente de siguranta. Dotarile standard de siguranta pasiva includ sase airbag-uri, tetiere active si pedalier deformabil, iar cele active cuprind sistemul ABS, distributia electronica a fortei de franare (EBD), sistemele DSC si TCS (controlul dinamic al stabilitatii respectiv sistemul de control al tractiunii), ESS (sistem ce aprinde luminile de avarie la franari bruste), si RVM (pentru monitorizarea partii din spatele autovehiculului). in premiera a fost introdusa functia de asistenta la urcare (HLA) ce va usura plecarea din rampa. in momentul in care autovehiculul se afla in rampa sistemul calculeaza gradul de inclinare prevenind prin franare automata deplasarea in spate.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1781 :: 17.79MB