Mazda a dat publicitatii faptul ca a primit in Japonia aproape 8.000 de comenzi pentru noul crossover CX-5, din data de 16 februarie, pana in prezent.
Problema poate fi privita din doua perspective. Fie compania japoneza a fost extrem de rezervata cand si-a calculat perspectivele de vanzari ale modelului, fie piata autohtona s-a indragostit pur si simplu de crossoverul Mazda, deoarece cererea a depasit de opt ori cifra estimata initial, adica 1.000 de unitati lunar.
Mai mult, aceasta apetenta pentru CX-5 s-a petrecut inainte ca potentialii clienti sa aiba posibilitatea efectuarii unui test-drive. Mazda a anuntat ca primele unitati disponibile pentru testele clientilor se vor afla la dealeri dupa data de 31 martie, anul curent.
Desi motorizarile diesel sunt departe de a fi populare in Japonia, versiunea 2.2 Skyactiv-D, diesel, a crossoverului CX-5, detine 73% dintre comenzile efectuate in tara-mama.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!