Mazda CX-5, cel mai nou model al constructorului nipon care inglobeaza tehnologiile inovatoare SKYACTIV este deja disponibil in Romania. Doritorii se pot adresa celui mai apropiat dealer Mazda pentru a programa un drive test cu noul SUV crossover.
Modelul echipat cu motorul de 2l SKYACTIV-G benzina, care livreaza 160 CP, cutie automata, tractiune 4x4 si prezinta un consum mediu de 6,6l/100 km. Nivelul de echipare de top, Revolution, va permite potentialilor cumparatori sa experimenteze pachetul complet de confort si siguranta pe care il poate oferi CX-5.
La exterior SUV-ul este primul model Mazda de serie proiectat folosindu-se limbajul de design KODO, care surprinde dinamismul formelor din natura si face ca automobilul sa para ca este in miscare chiar si atunci cand acesta stationeaza. In functie de nivelul de echipare, aspectul sportiv este pus in evidenta si de jantele de aliaj de 17 sau 19 inci.
In versiunea standard CX-5 beneficiaza de sistem de aer conditionat, geamuri electrice fata si spate, senzori pentru presiunea pneurilor, sistemul i-STOP ce permite scaderea consumului, echipamente de siguranta ce includ ABS, DSC, TCS si sase airbaguri, sistem de pornire fara cheie si sistem de asistenta la plecarea din rampa. Daca se opteaza pentru nivelurile de dotari superioare, noul SUV poate fi echipat cu: pilot automat, conectivitate Bluetooth, display central tactil color de 5,8 inci, sistemul inteligent de franare in oras, controllerul pentru meniu multi commander, faruri Bi-xenon directionale, camera pentru deplasarea cu spatele, sistem audio Bose cu 9 difuzoare, sistemul RVM de monitorizare a „unghiului mort” si altele.
Mazda CX-5 este disponibil la orice dealer partener Mazda din tara.
Dotari selective in functie de versiune
Emotion (2.0i 2WD, CD150 2WD) |
Challenge (2.0i 2WD, AWD, AWD AT, CD150 2WD, 2WD AT, AWD, AWD AT) |
Jante otel 17’’ Aer conditionat manual Actionare electrica a geamurilor, fata si spate Sistem de asistenta la plecarea din rampa Sistem audio cu 4 difuzoare i-STOP 6 airbag-uri & ABS – EBD – ESS – DSC – TCS Buton pornire motor Senzor monitorizare presiune pneuri
|
Jante aliaj de 17’’ Climatizare automata cu 2 zone de reglare Oglinzi exterioare electrice, rabatabile Pilot automat Bluetooth® Ecran tactil color de 5,8’’ Multi Commander HMI Senzori de lumina si ploaie Volan si schimbator de viteze imbracate in piele Scaune rabatare bancheta Karakuri 4:2:4 Sistem inteligent de franare in oras |
Attraction (2.0i 2WD, AWD, AWD AT, CD150 2WD, 2WD AT, AWD, AWD AT) |
Revolution (2.0i AWD, AWD AT, CD150 AWD, CD175 AWD, AWD AT) |
RVM Asistenta depasire banda Senzor asistenta parcare fata si spate Faruri Bi-Xenon directionale Control automat faza lunga Scaune fata incalzite |
Tractiune integrala (AWD) Jante aliaj de 19’’ Camera deplasare in marsarier Tapiterie din piele (neagra sau bej) Keyless entry cu Smart Card Sistem Bose-Soundsystem cu 9 difuzoare |
Preturi (TVA inclus)
Noua Mazda CX-5 |
Pret fara TVA |
Pret cu TVA |
2.0i Emotion |
17.895 € |
22.190 € |
2.0i Challenge |
19.992 € |
24.790 € |
2.0i Attraction |
21.444 € |
26.590 € |
2.0i Challenge 4x4 |
21.444 € |
26.590 € |
2.0i Challenge 4x4 AT |
23.056 € |
28.590 € |
2.0i Attraction 4x4 |
22.895 € |
28.390 € |
2.0i Attraction 4x4 AT |
24.508 € |
30.390 € |
2.0i Revolution 4x4 |
24.266 € |
30.090 € |
2.0i Revolution 4x4 AT |
25.879 € |
32.090 € |
CD150 Emotion |
19.508 € |
24.190 € |
CD150 Challenge |
21.605 € |
26.790 € |
CD150 Challenge AT |
23.218 € |
28.790 € |
CD150 Attraction |
23.056 € |
28.590 € |
CD150 Attraction AT |
24.669 € |
30.590 € |
CD150 Challenge 4x4 |
23.056 € |
28.590 € |
CD150 Challenge 4x4 AT |
24.669 € |
30.590 € |
CD150 Attraction 4x4 |
24.508 € |
30.390 € |
CD150 Attraction 4x4 AT |
26.121 € |
32.390 € |
CD150 Revolution 4x4 |
25.879 € |
32.090 € |
CD175 Revolution 4x4 |
26.282 € |
32.590 € |
CD175 Revolution 4x4 AT |
27.895 € |
34.590 € |
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!