No SSO cookie

Honda Civic Type R stabileste timpii de referinta pe cinci dintre cele mai importante circuite europene

voteaza
(0/ 0)
Honda Civic Type R stabileste timpii de referinta pe cinci dintre cele mai importante circuite europene
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

In completarea recordului obtinut pe cel mai dificil circuit din lume (Nurburgring) in luna mai a anului 2014, noul Civic Type R a plecat intr-un adevarat tur de forta pe circuitele Silverstone, Spa-Francorchamps, Monza, Estoril si Hungaroring in incercarea de a demonstra ca filozofia „A race car for the road“ este un deziderat cat se poate de real. Honda Civic Type R stabileste timpii de referinta pe cinci dintre cele mai importante circuite europene

 
 

Aventura echipei Honda a inceput in luna aprilie, pe legendarul circuit Silverstone, acolo unde vremea tipic britanica l-a impiedicat pe multiplul campion BTCC Matt Neal sa seteze un timp de referinta. O luna mai tarziu, echipa s-a intors si a obtinut recordul cautat cu un timp de 2 minute si 31,85 secunde.

In luna mai a venit timpul circuitului belgian Spa Francorchamps, acolo unde noul membru al echipei Honda WTCC, Rob Huff, a setat un nou record in categoria masinilor cu tractiune cu un timp de 2 minute si 56,91 secunde.

73930_honda_civic_type_r_sets_new_benchmark_time_at_hungaroring_with_honda_s_wtcc

 

Cu doua dintre cele mai dificile trasee europene bifate de noul Type R a venit randului circuitului Monza. In spatele volanului s-a aflat Norbert Michelisz, un alt pilot cu experienta ce activeaza in cadrul echipei Honda WTCC. Ca si in cazul precedentelor doua circuite, recordul a fost realizat si in Italia cu un timp de 2 minute si 15,16 secunde.

Urmatorul pe lista a fost circuitul din Estoril, Portugalia, unde a venit randul lui Tiago Monteiro sa evolueze pe teren propriu. Din pacate pentru pilotul portughez, un accident survenit in etapa WTCC din Germania l-a impiedicat sa se urce la volan asa ca a fost inlocuit in ultima zi de Bruno Correia, pilot pe Safety Car-ul din WTCC. Chiar daca a fost chemat cu doar o zi inainte, Bruno s-a ridicat la inaltimea asteptarilor, setand un timp de referinta de 2 minute si 4,08 secunde.

Ultimul circuit de pe lista, Hungaroring, i-a oferit ocazia lui Norbert Michelisz sa urce pentru a doua oara la volan, de data aceasta pe circuitul unde si-a lansat cariera de pilot. Dupa cum era de asteptat, pilotul maghiar a confirmat experienta competitionala printr-un nou record cu un timp de 2 minute si 10,85 secunde.

73938_honda_civic_type_r_sets_new_benchmark_time_at_silverstone_with_honda_btcc

 

Cu aceasta ocazie, noul Type R si-a incheiat aventura europeana cu cinci recorduri pe cinci dintre cele mai importante circuite europene, ca o demonstratie fara echivoc a faptului ca ramane masina reper in materie de performante in segmentul hot hatch-urilor cu tractiune. Merita mentionat faptul ca cele cinci recorduri au fost realizate folosind o versiune de serie Civic Type R, fara modificari de ordin tehnic.

Desi nu a stabilit inca rezultate cronometrate pe circuitele din Romania, noul Type R a reusit performante importante in materie de vanzari, cu 15 unitati livrate de la lansare, din alocarea totala de 20 de unitati pe piata locala.

Data

Circuit

Timp

Pilot

4 Aprilie 2016

Silverstone (Grand Prix Circuit), UK

2’44.45(wet)

Matt Neal (GBR)

26 Aprilie 2016

Silverstone (Grand Prix Circuit), UK

2’31.85 (dry)

Matt Neal (GBR)

10 Mai 2016

Circuit de Spa-Francorchamps, Belgium

2’56.91

Rob Huff
(GBR)

23 Mai 2016

Autodromo Nazionale Monza (Grand Prix Circuit), Italy

2’15.16

Nobert Michelisz
(HUN)

31 Mai 2016

Autódromo do Estoril, Portugal

2’04.08

Bruno Correia (POR)

6 Iunie 2016

Hungaroring, Hungary

2’10.85

Nobert Michelisz
(HUN)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3433 :: 17.83MB