Restilizat la începutul anului 2015, noul CR-V a reușit să atragă un număr record de clienți la nivel mondial. Cunoscut ca fiind unul dintre inventatorii segmentului crossover, CR-V rămâne una dintre cele mai importante opțiuni din segment pe piețele auto din SUA și Europa.
Începând cu anul 2015, noul CR-V este disponibil cu un motor diesel 1.6 i-DTEC bi-turbo ce produce 160 CP și 350 NM, oferind un nivel de performanță remarcabil raportat la cilindreea noii unități. La fel, noul CR-V propune și opțiunea unei transmisii automate cu 9 trepte pentru versiunea diesel 4x4.
![]() |
Lista de noutăți promovate de CR-V continuă cu pachetul de siguranță Sensing ce include în premieră mondială sistemul i-ACC (Intelligent Adaptive Cruise Control). Spre deosebire de un sistem cruise control adaptiv convențional, i-ACC include o funcție predictivă ce scanează benzile adiacente de deplasare și reacționează înainte ca un automobil să intre în linia de acțiune a sistemului cruise control adaptiv.
În România s-au livrat în primele 11 luni ale anului 270 de unități CR-V, dintre care 192 de unități au fost echipate cu noul motor 1.6 i-DTEC.
Echiparea standard a noului CR-V include sistemul de asistență CTBA ce poate frâna automat până la viteza de maxim 30 km/h, scaune încălzite, climatizare automată cu 2 zone, geamuri electrice față/spate, jante aliaj și alte dotări importante.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!