No SSO cookie

Geneva 2013: SEAT Leon SC

voteaza
(5/ 1)
Geneva 2013: SEAT Leon SC
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Leon, varul spaniol al Golfului arata mai bine si starneste adevarate emotii.

 
 

Chiar daca Volkswagen a adus la Geneva nu mai putin de trei versiuni noi ale popularului Golf, GTI, GTD si Variant, se spune ca celk mai frumos Golf poarta sigla SEAT. Subsidiara spaniola a Grupului Volkswagen a prezentat la Salonul Auto de la Geneva, varianta in trei usi a modelului Leon SC, a carui forma de hatchback s-a dezvoltat frumos si este o placuta alternativa in fata nasului cazut al varului Golf.

Si chiar daca SEAT Leon nu mai este o noutate, deoarece am prefatat lansarea sa, apoi am revenit cu lansarea efectiva, este bine de apreciat masina in fata unui set de fotografii de la fata locului, nu cele oferite in kitul de presa, adanc phoptoshopate.
Asadar, doar pentru reimprospatarea memoriei, SEAT ofera initial Leon cu o o selectie de motorizari diesel (TDI) si benzina (TSI), toate prevazute cu tehnologia injectiei directe de carburant si supraalimentate turbo.

Cel mai economic motor este 1.6 TDI, echipat cu sistemele Start/Stop si Energy Recovery, care ofera un consum mediu de 3,8 l/100 km si emisii CO2 de 99g/km.

Celelate motorizari includ 2.0 TDI de 150 CP, 1.2 TSI de 105 CP, 1.4 TSI de 140 CP si 1.8 TSI de 180 CP. Ulterior, asa cum am anticipat in materialul anterior, SEAT va aduce pe piata si versiunile de inalta performanta Cupra si Cupra R.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4058 :: 17.88MB