No SSO cookie

Geneva 2013: Volkswagen Golf GTD

voteaza
(0/ 0)
Geneva 2013: Volkswagen Golf GTD
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Varianta diesel a Golfului GTI a debutat la Salonul Auto de la Geneva.

 
 

Volkswagen Golf GTD a fost prezentat oficial la Geneva Motor Show. Inginerii germani au reusit sa mai stoarca 14 CP suplimentari si 30 Nm din familiarul 2.0 turbodiesel cu patru ciilindri in linie, ajungand la un total de 184 CP si 380 Nm cuplu motor, disponibil de la 1750 rpm, cuplat la o transmisie manuala cu sase viteze, standard sau optional, la un DSG, tot cu sase trepte.

Volkswagen Golf GTD accelereaza de la 0 la 100 km/h in 7,5 secunde si atinge o viteza maxima de 229 km/h.

In varianta cu transmisie manuala, GTD are un consum de 4,2 l/100 km si emisii CO2 ed3 109 gr/km, in timp ce in echiparea DSG, ofera 4,7 l/100 km si 122 gr/km CO2.

Exteriorul a imprumutat detaliile sportive de la GTI, adica grila fata cu aspect de fagure, desenul barelor de protectie, lampile spate fumurii cu lumini LED si iluminarea LED a placutei de inmatriculare, esapament dublu din crom, jante de 17" din aliaj , cu anvelope 225/45, pragurile laterale, difuzor spate si un eleron generos.

La interior se pastreaza, de asemenea, tartanul pentru scaunele sport, bordul negru, volanul sport cu partea inferioara plata, pedalele din otel inoxidabil, la care se adauga levierul schimbatorului de viteze specific GTD, panoul de comanda si instrumentele tipice GTD.

Vanzarile in Europa vor debuta imediat, inca din aceasta luna, in Germania, un GTD avand pretul de pornire de 29.350 €.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3293 :: 17.8MB