Conceptul Audi e-tron quattro este proiectat de la zero pentru a fi un vehicul electric, demonstrând pionieratul în acest segment încă de la prima vedere. Vehiculul urmează conceptul Audi „Aerostethics”, combinând măsuri tehnice pentru reducerea rezistenței aerodinamice cu soluții creative de design. Elemente aerodinamice mobile situate în față, laterale și spate îmbunătățesc curgerea aerului în jurul vehiculului. Șasiul optimizat din punct de vedere aerodinamic este complet închis. Cu o valoare cd de 0,25 vehiculul stabilește un record în segmentul SUV. Acest lucru contribuie în mod considerabil la autonomia de peste 500 kilometri a vehiculului.
Studiul se bazează pe cea de-a doua generație a platformei modulare longitudinale, iar lungimea acestuia se situează între cele ale modelelor Audi Q5 și Q7. Caroseria tipică unui SUV și cabina plată, similară unui coupe oferă conceptului Audi e-tron quattro un aspect dinamic.
Bateria cu tehnologie litiu-ion este amplasată între cele două punți, sub compartimentul pasagerilor. Această poziționare asigură un centru de greutate scăzut și o distribuție echilibrată a sarcinii pe punți. Acest lucru oferă dinamică și siguranță la condus.
Pentru sistemul de propulsie, Audi utilizează experiența acumulată cu vehiculul sport electric Audi R8 e-tron. Trei motoare electrice, unul amplasat pe puntea față și două pe puntea spate, propulsează conceptul Audi e-tron quattro, un quattro electrificat, eficient și dinamic deopotrivă.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!