No SSO cookie

Audi produce combustibil sintetic

voteaza
(0/ 0)
Audi produce combustibil sintetic
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Inaugurată în 2013, fabrica Audi e-gas din Werlte, Germania, este cea mai mare instalație power-to-gas din lume

 
 

După ce a finalizat cu succes o serie de teste, fabrica este acum pregatită să intre pe Piața de Echilibrare a Energiei, ceea ce înseamnă că va putea rezolva în timp real mici dezechilibre ale pieței de energie printr-o serie de reglaje fine.

Audi e-gas este primul metan sintetic, creat prin electroliza apei și apoi metanizarea hidrogenului. Produsul este obținut de Audi într-un mod sustenabil, folosind energie electrică generată de turbine eoliene. Aproape identic cu combustibilul fosil natural, Audi e-gas este distribuit în Germania printr-o infrastructură specifică spre stațiile de gaz natural comprimat (CNG).

at130154_large

 

Anual, fabrica Audi e-gas produce aproximativ 1.000 de tone metrice de e-gas prin legătura chimică a 2.800 tone metrice de dioxid de carbon. Cantitatea corespunde unui volum de CO2 absorbit de o pădure de 220.000 de arbori de fag în decursul unui an calendaristic.

a3g130027_large


Atunci când clienții plătesc cu cardul Audi e-gas la stațiile de alimentare cu gaz natural comprimat, Audi injectează cantități echivalente de e-gas în rețeaua de gaze naturale din Germania, ceea ce înseamnă că Audi va putea interveni prin reglaj asupra producției sau a consumului. Strategia Audi în ceea ce privește acest carburant sintetic urmărește participarea în cadrul pieței de echilibrare a energiei electrice în Germania. Fabrica Audi este în masură să răspundă la cele mai mici modificări de sarcină în rețeaua de energie electrică a Germaniei, prin surplusul de electricitate acumulat de turbinele eoliene.

a155789_large


Scopul producerii gazului metan sintetic Audi e-gas este mobilitatea neutră din punctul de vedere al dioxidului de carbon. De exemplu, din autonomia totală de 1.300 de kilometri, modelul Audi A3 Sportback g-tron poate realiza 400 de kilometri exclusiv cu propulsie pe bază de gaz natural comprimat Audi e-gas.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2346 :: 19.27MB