No SSO cookie

OFICIAL: Cel mai puternic sedan Audi este S8 Plus

voteaza
(0/ 0)
OFICIAL: Cel mai puternic sedan Audi este S8 Plus
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cu 605 cai putere și o viteză maximă de 305 km/h, noul Audi S8 plus este o declarație puternică de performanță, fiind cel mai potent sedan din gama Audi.

 
 

Motorul V8 4.0 TFSI biturbo al lui S8 plus dezvoltă cu 5 cai putere mai puțin decât unitatea 5.2 FSI care animează supercarul R8 V10 plus, cel mai puternic și mai rapid model de serie produs de Audi.

Unul dintre punctele forte ale noului Audi S8 plus este reprezentat de caroseria Audi Space Frame. Realizată din aluminiu, aceasta cântărește doar 231 de kilograme. Pentru Audi S8 plus, inginerii Audi au dezvoltat motorul V8 4.0 TFSI biturbo astfel încât șoferul să se poată bucura de resurse de putere generoase: 605 CP și 700 Nm.

Activând modul overboost, cuplul motor crește până la 750 Nm. Comparativ cu Audi S8, modelul S8 plus este cu 85 CP mai puternic. Sprintul de la 0 la 100 km/h se realizează în numai 3.8 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 250 kilometri pe oră. Opțional, aceasta poate fi crescută la 305 km/h.

a157209_medium

 

Principalele modificări operate motorului V8 4.0 TFSI pentru surplusul de 85 CP față de Audi S8 variază de la îmbunătățirea unității electronice de control (ECU) și ajustarea presiunii în turbocompresoare, până la eficientizarea supapelor de evacuare și a geometriei interioare a turbocompresoarelor.

O cutie de viteze tiptronic cu opt rapoarte distribuie puterea generată de motorul V8 către un tren de rulare animat de sistemul de tracțiune integrală quattro și un diferențial sport. Suspensia pneumatică adaptivă și sistemul de direcție sunt reglate special pentru Audi S8 plus. Jantele de 21” cu design unic sunt specifice modelului Plus.

Pachetul dinamic pentru Audi S8 plus include creșterea vitezei de top de la 250 la 305 km/h, frâne carbon-ceramice și un sistem de evacuare modificat de quattro GmbH. În afara elementelor realizate din fibră de carbon, identitatea vizuală a lui S8 plus este caracterizată de stopuri întunecate și patru evacuări finale rotunde.

a157240_medium

 

Pachetul opțional S8 Styling Package adaugă sigle S8 și V8 T, iar vopseaua cu efect mat Argintiu Floret este exclusivă modelului Audi S8 Plus. Farurile Audi Matrix LED cu semnalizare dinamică sunt incluse în lista de dotări standard. Fiecare bloc optic utilizează 25 de LED-uri.

La interior, noul S8 plus atrage prin calitatea materialelor folosite, spațiul generos și confortul oferit. Interiorul este îmbrăcat în Alcantara și piele neagră cu cusături contrastante Roșu Arras. În afară de finisajele piano black, cabina noului S8 plus mai este ornamentată cu fibră de carbon și aluminiu.

a157210_medium

 

Dotările standard pentru Audi S8 plus includ lumini ambientale, climatizare automată Deluxe cu reglaje pe patru zone, închidere uși tip “Soft Close”, sistem audio surround sound Bose, MMI Navigation Plus și MMI Touch. Noul Audi S8 plus pornește de la 145.200 Euro și va fi disponibil în Germania la sfârșitul lunii noiembrie.

Comenzile pentru clienții din România se deschid spre sfârșitul anului 2015.

VIA MIDOCARblog

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3218 :: 17.81MB