No SSO cookie

OFICIAL: Noile Audi A4 și A4 Avant

voteaza
(0/ 0)
OFICIAL: Noile Audi A4 și A4 Avant
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noua generație Audi A4 prezint[ o tehnologie redefinită, modificări semnificative la exterior, iar pe parcursul fazei de proiectare, prioritatea principală a fost reducerea emisiilor de CO2.

 
 

Un bun exemplu al acestui aspect este reprezentat de aerodinamicitate, pentru că A4 Limuzină oferă cel mai bun coeficient aerodinamic din clasa sa, respectiv o valoare de 0,23. Nivelul redus al emisiilor de CO2 se remarcă mai ales la modelele ultra: A4 Limuzină 2.0 TDI ultra cu 150 CP emite doar 95 grame pe kilometru, iar A4 Avant 2.0 TDI ultra doar 99 grame pe kilometru. Audi A4 Limuzina 2.0 TFSI ultra cu 190 CP emite 109 g/km, iar A4 Avant ultra cu aceeasi motorizare emite 114 g/km. Cele mai puternice motorizări sunt două unități TDI în 6 cilindri, ale căror puteri ajung până la 272 CP. Noua generație de motoare TFSI în 4 cilindri beneficiază de noi metode de combustie, stabilind valori interesante la capitolele consum de carburant, emisii și performanțe. 
Cu o lungime de 4,73 metri și un ampatament de 2,82 metri, noul A4 prezintă o proeminentă linie orizontală prezentă atât în partea din față cât și în cea din spate, care accentuează lățimea vehiculului. Designul grațios cu linii concise exprimă eleganța sportivă a mărcii. Grila Singleframe este lată și coborâtă, iar farurile Audi Matrix LED cu semnalizare dinamică asigură un trademark vizual.

a155169_large

 

În comparație cu modelul anterior, dimensiunile au crescut, însă greutatea a fost redusă în mod considerabil, cu până la 120 kilograme. Caroseria noului model Audi A4 este una dintre cele mai ușoare din clasa sa, grație atât unui mix inteligent de materiale, cât și construcției ușoare.
Toți pasagerii se pot bucura de spațiul generos, iar liniile discrete accentuează lățimea interiorului. O bandă lată cu guri de ventilație integrate și o largă suprafață decorativă, astfel se înfățișează la interior noul A4. Pe timp de noapte, un sistem disponibil opțional iluminează contururile portierelor și ale consolei centrale. Culorile și materialele utilizate urmează un nou concept, oferind clienților o mai mare libertate de configurare.

Portbagajul noului A4 Avant oferă un spațiu de depozitare de 505 litri, reprezentând cea mai mare valoare din clasa sa. Rabatând spătarul banchetei, volumul poate fi extins la 1.510 litri. Hayonul acționat electric este standard, iar opțional se poate opta pentru deschidere și închidere controlată cu ajutorul unui senzor.
Cele două noi modele oferă o abundență de tehnologii inteligente, al căror mod de utilizare este și mai intuitiv, grație noului concept de control și afișare Audi MMI. Printre cele mai reprezentative soluții tehnologice ale noului A4 se enumeră Audi virtual cockpit, faruri Audi Matrix LED, Audi smartphone interface, Band & Olufsen Sound System cu 3D Sound, Audi phone box cu încărcare wireless, head-up display, cât și noile sisteme de asistență și servicii Audi connect.

a155131_large

 

La capitolul tehnologie, accentul este pus pe sistemul opțional Audi virtual cockpit cu instrumentele de bord complet digitale cu ecran LCD de 12,3”, care afișează cele mai importante informații la rezoluție înaltă, cu un grad înalt la detalii și efecte sofisticate.
Conceptul de control MMI din consola centrală reprezintă un alt nou feature având rolul de element central de control. Sistemul infotainment, navigația MMI plus cu MMI touch și display-ul generos de 8,3 inci oferă un touchpad amplasat pe butonul rotativ pentru introducerea de caractere și pentru funcția de zoom. Întreaga logică de control MMI este similară cu cea a unui smartphone, incluzând și o funcție inteligentă de căutare free-text.

Navigația MMI plus este susținută de puterea de procesare a celei de-a doua generații a platformei modulare de infotainment, ce permite mărcii Audi să introducă rapid inovațiile din domeniul consumer electronics în vehicul.
Dacă optează pentru un vehicul echipat cu navigația MMI plus, clienții primesc automat modulul Audi connect, ce conectează modelele A4 și A4 Avant la internet conform standardului de înaltă viteză LTE (4G). Pasagerii pot naviga pe internet și transmite/recepționa email-uri cu ajutorul dispozitivelor mobile și a unui punct de acces Wi-Fi, în timp ce șoferul poate apela serviciile Audi connect, gândite special pentru acesta. 
Audi smartphone interface este un alt element interesant. Acesta integrează smartphone-urile ce au la bază platformele iOS și Android într-un mediu dezvoltat exclusiv cu acest scop, Audi MMI. Audi phone box conectează smartphone-urile la antena vehiculului și le poate încărca wireless, conform standardului Qi. Pentru fanii împătimiți ai domeniului hi-fi, Audi oferă sistemul audio Bang & Olufsen cu inovatoarea tehnologie 3D Sound, introducând noua dimensiune a înălțimii. Noua Audi tablet poate fi folosită pe post de sistem flexibil de rear seat entertainment.

a155164_large

 

Noile Audi A4 și A4 Avant vor dispune la lansare de șapte motorizări, trei TFSI și patru TDI. Puterile acestora au crescut semnificativ și variază între 150 CP și 272 CP, iar consumul de carburant a fost redus cu până la 21%. A4 2.0 TDI ultra consumă în medie doar 3,7 litri de motorină pe 100 kilometri și emite doar 95 grame de CO2 pe kilometru; valorile corespunzătoare pentru modelul Avant sunt 3,8 l/100 km și 99 g CO2/km.

Noul Audi A4 dispune de o revoluționară inovație pentru motoarele pe benzină. Unitatea 2.0 TFSI ultra cu 190 CP utilizează o metodă de combustie complet nouă, asigurând un consum de carburant de doar 4,8 litri pe 100 kilometri și emisii de CO2 de doar 109 g/km; valorile corespunzătoare pentru modelul Avant sunt 5,0 l/100 km și 114 g CO2/km. Pe parcurs va fi lansată și o versiune g-tron a cărei metodă de propulsie utilizează gazul natural sau Audi e-gas, combustibilul produs în mod sustenabil de Audi.
Trenul de rulare și șasiul noilor Audi A4 și A4 Avant au fost complet reproiectate. Transmisia manuală cu 6 trepte, S tronic cu 7 trepte, disponibilă acum și pentru tracțiunea față și tiptronic cu 8 trepte au fost reproiectate. Transmisiile automate oferă acum o funcție economică de mers în gol. Controlul selectiv al cuplului suplimentează lucrul tracțiunii față și al tracțiunii quattro. În cazul celui mai puternic motor TDI, Audi va oferi opțional un diferențial sport pentru puntea spate, începând cu anul 2016.

Filtrul aferent sistemului de direcție și suspensia elimină perturbațiile precum cele de pe drumuri cu suprafețe accidentate, dar comunică șoferului informații importante, de exemplu creșteri ale forțelor laterale. Această performanță se realizează cu ajutorul punților cu cinci brațe și al servodirecției electromecanice, acestea fiind deosebit de ușoare. Tot ele constituie baza pentru o manevrare dinamică și confort de primă clasă, reducând totodată consumul de carburant. Alte opționale reprezentative la acest capitol sunt direcția dinamică, al cărei raport variază în funcție de viteză și de unghiul de virare, iar suspensia cu amortizoare adaptive permite șoferului să aleagă în premieră între două moduri, sport sau confort. Ambele setări ale suspensiei sunt incluse în sistemul Audi drive select, sistem standard pentru motorizări ale căror puteri depășesc 190 CP.

a155166_large


Predictive efficiency assistant sprijină șoferii în ceea ce privește economia de carburant, Audi active lane assist îi ajută să păstreze banda de rulare, iar adaptive cruise control inclusiv funcții Stop&Go și traffic-jam assist facilitează șofatul în ambuteiaje. O caracteristică specială a funcției trafiic-jam assist este reprezentată de strategia sa de control. Aceasta ține cont de un număr mare de parametri precum marcaje și traficul din față. Alte inovații ce contribuie la siguranța în trafic sunt parking assist, rear cross-traffic assist, exit warning, asistentul pentru evitarea coliziunilor, turn assist și sistemele Audi pre sense.
Noile modele Audi A4 și A4 Avant vor fi disponibile în Europa începând cu toamna anului 2015. Echiparea standard a acestora este mai cuprinzătoare decât cea a modelelor precedente, incluzând faruri Xenon, keyless go, interfață Bluetooth, Audi drive select (pentru modelele echipate cu motoare ale căror puteri depășesc 190 CP) și display color MMI cu diagonala de 7 inci.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3785 :: 17.84MB