No SSO cookie

Premieră la Vienna Motor Symposium: noul 2.0 TFSI de la Audi

voteaza
(0/ 0)
Premieră la Vienna Motor Symposium: noul 2.0 TFSI de la Audi
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul 2.0 TFSI cu 190 CP vine cu o nouă și inovatoare metodă de combustie și va debuta odată cu viitoarea generație Audi A4.

 
 

Cu peste 10 ani în urmă, Audi devenea primul constructor auto din lume care să introducă în producția de serie o combinație de injecție directă cu supraalimentare (la motoarele TFSI).

Motorul în 4 cilindri dezvoltă o putere de 190 CP și un cuplu de 320 Nm, dintr-o cilindree totală de 1,984 cmc. Datorită disponibilității cuplului înalt pe o largă plajă de turații, în intervalul 1.450 și 4.400 rpm, cei care îl vor achiziționa vor beneficia de o putere înaltă de tracțiune, accesibilă în mod constant. Cu un consum de sub 5,0 l/100 km pe NEDC, motorul în patru cilindri este clar superior atât predecesorului său cât și concurenței directe.

at150282_medium

 

Inovația motorului 2.0 TFSI constă într-o nouă metodă de combustie. Principiul ce stă la baza acesteia este comparabil cu ciclul Miller. Totuși, inginerii de la Audi au dezvoltat acea metodă semnificativ. Creșterea eficienței se bazează pe faptul că timpul de admisie a fost redus semnificativ (140° rotație arbore cotit (RAC) spre deosebire de 190 - 200°  (RAC). Grație unei creșteri mai mari de presiune pe partea de admisie, motorul obține încărcări optime ale cilindrilor în ciuda timpilor reduși de admisie, iar valva de admisie se închide mai devreme, cu mult înainte de atingerea punctului mort inferior (PMI). Acest lucru reduce presiunea medie, oferind un raport înalt de compresie pentru creșterea eficienței. La sarcini parțiale, un sistem suplimentar de injecție amplasat înainte de supapa de admisie asigură formarea eficientă a amestecului, completat deja în galeria de amisie și în camera de ardere prin injecția directă. Audi Valvelift System (AVS) pe partea de admisie permite un timp scurt pentru admisia la sarcini parțiale și un timp mai îndelungat la sarcini mari (sarcină maximă: 170° RAC).

SURSA FOTO: Motorauthority.com

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2820 :: 17.79MB