No SSO cookie

Premieră la Vienna Motor Symposium: noul 2.0 TFSI de la Audi

voteaza
(0/ 0)
Premieră la Vienna Motor Symposium: noul 2.0 TFSI de la Audi
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul 2.0 TFSI cu 190 CP vine cu o nouă și inovatoare metodă de combustie și va debuta odată cu viitoarea generație Audi A4.

 
 

Cu peste 10 ani în urmă, Audi devenea primul constructor auto din lume care să introducă în producția de serie o combinație de injecție directă cu supraalimentare (la motoarele TFSI).

Motorul în 4 cilindri dezvoltă o putere de 190 CP și un cuplu de 320 Nm, dintr-o cilindree totală de 1,984 cmc. Datorită disponibilității cuplului înalt pe o largă plajă de turații, în intervalul 1.450 și 4.400 rpm, cei care îl vor achiziționa vor beneficia de o putere înaltă de tracțiune, accesibilă în mod constant. Cu un consum de sub 5,0 l/100 km pe NEDC, motorul în patru cilindri este clar superior atât predecesorului său cât și concurenței directe.

at150282_medium

 

Inovația motorului 2.0 TFSI constă într-o nouă metodă de combustie. Principiul ce stă la baza acesteia este comparabil cu ciclul Miller. Totuși, inginerii de la Audi au dezvoltat acea metodă semnificativ. Creșterea eficienței se bazează pe faptul că timpul de admisie a fost redus semnificativ (140° rotație arbore cotit (RAC) spre deosebire de 190 - 200°  (RAC). Grație unei creșteri mai mari de presiune pe partea de admisie, motorul obține încărcări optime ale cilindrilor în ciuda timpilor reduși de admisie, iar valva de admisie se închide mai devreme, cu mult înainte de atingerea punctului mort inferior (PMI). Acest lucru reduce presiunea medie, oferind un raport înalt de compresie pentru creșterea eficienței. La sarcini parțiale, un sistem suplimentar de injecție amplasat înainte de supapa de admisie asigură formarea eficientă a amestecului, completat deja în galeria de amisie și în camera de ardere prin injecția directă. Audi Valvelift System (AVS) pe partea de admisie permite un timp scurt pentru admisia la sarcini parțiale și un timp mai îndelungat la sarcini mari (sarcină maximă: 170° RAC).

SURSA FOTO: Motorauthority.com

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3347 :: 17.88MB