Soseaua Kiseleff este aglomerata, indiferent de ceas. Ca e seara, ca e zi, ca e weekend, ca e in cursul saptamanii, un adevarat fluviu de masini trece pe acolo, in ambele sensuri.
Ce ne facem insa cu blondele? Ei bine, o blonda, draguta dealtfel (al carei chip nu-l facem public), daca tot s-a pierdut, sau tot nu gasea adresa, dar nici loc de parcare, prinsa fiind intre banda a treia si breteaua pentru deplasari rapide a Soselei Kiseleff, a decis sa se parcheze asa, in mijloc de drm, chiar la doi metri de trecerea de pietoni, pe principiul "sunt blonda - si blondele gandesc"- si nimeni n-are ce sa-mi faca, daca zambesc gales si usor dezorientata!"
Si-a aprins fata tigarea si apoi, gest firesc, un mic chat la telefon, pana vine "cineva" sa o scoata din "labirintul bucurestean", care e ditamai artera in linie perfect dreapta si acest trafic care te omoara cu zile.
Ce nu stie ea, sau probabil nici ca-i pasa, e ca traficul este asa cum e si datorita blondelor care se parcheaza prin intersectii si ca da, acolo unde si-a pus ea micul Peugeot este tot o incrucisare de drumuri, plus ca nu ai voie sa stationezi la mai putin de 25 metri (!) de cea mai apropiata trecere de pietoni, darmite in mijloc de intersectie, fie ea si cu un drum secundar. Iata ce spune legea: "Conform codului rutier, se interzice oprirea voluntara a vehiculelor, stationarea sau parcarea in locul unde este instalat indicatorul "Trecere pentru pietoni" sau pe marcajele de traversare pentru pietoni ori la mai putin de 25 m (metri) inainte si dupa acestea.
Conform Codului Bunului Simt si Codului de Acces in Randul Taranilor Fara Frontiere, blonda cu Peugeot-ul are intrarea asigurata, un loc fruntas si de ce nu, cununa de lauri. Asta pentru ca da, stimata blonda, desi si voi ganditi, esti o taranca, care n-ar trebui sa se mai deplseze la volanul unei masini, cel putin trei luni de zile, asta conform legii rutiere si cel putin trei ani, conform altor legi.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de carmenflorin 11 December 2011 22:47
ca ea sunt destui orice ai face ,ei tot ce stiu fac, asa ca ne batem capul degeaba
scris de bogdan7817 4 December 2011 23:21
nu ai ce sa-i ceri....pana la urma se va descurca
scris de sims 28 November 2011 15:29
se mai intampla si la case mai mari
scris de Corvin_de_Hunedoara 8 November 2011 00:08
Pai e simplu: ori trimiteti cateva randuri si una-doua, sau cate foto aveti la "contact", ori puteti folosi adresa mea de e-mail a editorului: Cristian.Szilvassy@informmedia.ro
scris de ovyy 7 November 2011 19:06
Cati mai sunt ca ea.....nu ducem lipsa, ar fi bine sa faceti un editorial unde sa se adauge fotografii...
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!