Nu este pentru prima data cand spiritul intreprinzator al romanului o ia literalmente razna. Si nu neaparat prin natura activtatii prestate, cat mai ales prin felul in care stie respectivul sa-si faca reclama.
A cara moloz, este de departe, o activitate cel putin interesanta, daca nu inedita. Pana la urma, omul transporta orice. Si nu intr-un singur loc, ci oriunde. Programul de functionare este si el, extrem de clar: oricand.
Dar omul se repsecta, isi respecta duba cu numere de Bulgaria si nu transporta cadavre. Deci, daca ai un pui de elefant mort in curte, sau daca ti-a murit viteaua, nu poti apela la nenea transportatorul nostru.
In schimb, daca ai vrea sa transporti o tona de balegar, probabil ca te incadrezi in preferintele domniei sale, la fel cum el se incadreaza la rubrica Tarani fara frontiere, nu-i asa?
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!