No SSO cookie

Tarani fara frontiere (46) - Dacia Lupu

voteaza
(0/ 0)
Tarani fara frontiere (46) - Dacia Lupu
Editoriale · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

N-am murit, n-am uitat, am luat doar o mica vacanta. Avem tarani noi!

 
 

A fi sau a nu fi taran? A fi sau a nu fi cocalar? A fi sau a nu fi de prost-gust? Iata intrebarile. Evident, noi nu va dam si raspunsurile, insa ne permitem sa va atragem atentia ca geme patria de ei si ca, in acest context, taran si cocalar desi sunt substantive pot avea rol de adjectiv insa sunt sinonime, chiar daca se vor fi gasit deontologi si filologi care sa aiba somnul tulburat din pricina alaturarii si folosirii lor.

Lupu si-a luat Dacie, sau Dacia are un Lup? Sau mai grav, Uzinele Dacia au produs modelul Lupu si noi n-am auzit nimic? Niciun concept-car in prelansare, niciun studiu de design dezvaluit, nimic? O lansare cu fast si pompa, la vreun local celebru din Bucuresti, sau macar, ca sa pastram nota, la Hanul Drumetului? Un salon auto, macar SIAB, sau TIAB cum trebuia sa se numeasca?

Nu avem raspunsuri, avem insa o dilema: Dacia Lupu. Si o realitate: Dacia Lupu si Taranul fara frontiere, nou intrat in gasca, impreuna la plimbare, pe meleagurile dambovitean-ilfovene. Si vorba cantecului: "the best is yet to come".

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (1)

scris de RUE

am observat ca moda inscrierii pe masina a numelui cu litere cromate debutase oarecum la romanii din strainatate (gen barbati tunsi scurt in fata si cu chica la spate - codita, cercei de imancipare, lantisor cu cruciulita, care imbina mai multe stiluri de imbracaminte diferite odata) si care cred ca se aseamana cu taranul german pe care l-a copiat cu succes.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3273 :: 17.87MB