No SSO cookie
Susie Wolff este noul pilot de teste pentru Williams F1
Noutati-auto

Cei de la Williams au facut un pas important in istoria Formula 1, daca putem spune asa. Ei au incheiat un contract cu Susie Wolff care ii va ajuta la imbunatatirea unor elemente tehnice si va fi pilot de teste pentru echipa. Pentru mai multe detalii va invitam sa cititi mai departe.

Imagini (0) Data: 17 April 2012 Comentarii (0)

BMW M3 Pick-up - Happy Aprils Fool!
Noutati-auto

Am scris de curand despre presupusele poze-spion cu "noul” BMW M3 Pick-up, o stire dezmintita de bavarezi cu foarte mare rapiditate. Ei bine, astazi BMW a transmis chiar si un comunicat de presa in care sunt furnizate detaliile tehnice ale modelului...

Imagini (25) Data: 1 April 2011 Comentarii (0)

Totul despre noul Ferrari F150
Formula 1

Noul monopost de Formula 1 al echipei Ferrari a fost lansat in mod oficial, detaliile tehnice complete fiind si acestea disponibile.

Imagini (1) Data: 28 January 2011 Comentarii (0)

Dacia Logan: A venit vremea sa fie prezentata oficial!!
Noutati-auto

Începând cu miercuri, 2 iunie, Dacia Logan este prezentată oficial de situl media al companiei Renault. Cu această ocazie cititorii site-ului www.masini.ro au ocazia de a afla toate detaliile tehnice, dotările, preţurile şi multe alte aspecte oficiale despre Dacia Logan, toate preluate prin intermediul departamentului de media al companiei franceze.

Imagini (0) Data: 2 June 2004 Comentarii (0)

Cum să conduci în siguranță pe timp de iarnă. Sfaturi de la profesioniști
Noutati-auto

Când vine vremea pentru trecerea la anvelopele de iarnă, trebuie să te asiguri că acestea sunt încă utilizabile. Pentru a verifica adâncimea benzii de rulare, poți folosi moneda de 2 euro. Verificarea Indicatorului de Siguranță (DSI) este o metodă foarte simplă. Acest indicator, care se găsește în toate produsele Nokian Tyres, este un șir de numere inscripționat pe banda de rulare. Pe măsură ce anvelopa se uzează, numerele încep să se șteargă. Cel mai vizibil număr care rămâne pe anvelopă indică adâncimea benzii de rulare. Adâncimea benzii de rulare este foarte importantă în special atunci când se conduce pe lapoviță; pe drumuri alunecoase, canelurile devin mai importante. Cum să monitorizezi anvelopele Anvelopele de iarnă fără crampoane conferă aderență prin modelul și materialele benzii de rulare, de aceea utilizatorii acestor tip de anvelope trebuie să le verifice canelurile și șanțurile. Aderența se realizează datorită laturilor ascuțite ale canelurilor și al compusului de cauciuc moale. Anvelopele își pierd aderența atunci când sunt ferme în loc de flexibile și au caneluri joase, cu margini rotunjite. În plus, autoturismele din zilele noastre au, în general, tracțiune față, sunt mai grele decât au fost vreodată, iar puterea motoarelor lor a crescut. Un stil agresiv de condus facilitează uzura accelerată a anvelopei. La fiecare 6.000 – 8.000 km este recomandat să schimbi anvelopele din fața cu cele din spate, deoarece se uzează diferit în funcție de locul în care au fost puse. Nu uita să verifici presiunea din pneuri atunci când le schimbi. Stabilește din timp nivelul corect de presiune Primele nopți geroase sunt un moment potrivit pentru trecerea la anvelopele de iarnă. Pe o astfel de vreme, zonele umbroase pot fi acoperite de gheață dimineața. Trebuie să fii foarte atent atunci când schimbi anvelopele. Greșelile pot distruge definitiv anvelopele sau pot provoca slăbirea acestora în timpul condusului. Martin Dražík, Product Manager-ul Nokian Tyres din Europa Centrală, ne reamintește câteva măsuri de precauție. Spre exemplu, anvelopele direcționale au o direcție specifică de rotație. Aceste au un model în formă de săgeată care trebuie să fie așezat cu vârful înainte. În cazul în care anvelopele sunt așezate greșit, acestea nu vor oferi aderența necesară în condiții de vreme dificilă de iarnă. „Ar trebui să stabilești nivelul corect de presiune al anvelopelor înainte să efectuezi schimbarea lor. Uneori, oamenii merg la service-ul auto pentru verificarea presiunii din pneuri abia după ce au trecut la anvelopele de iarnă. Dacă se întâmplă ca vreo anvelopă sa aibă presiunea foarte scăzuta, drumul până la service îi poate provoca daune iremediabile.”, ne spune Dražík. Dacă jantele folosesc piulițe cu profil conic, arcul acestora ar trebui să fie îndreptat spre interior. De asemenea, ar trebui să te aiguri că ai mutat toate inelele de centrare necesare pentru anvelopele de iarnă. În caz contrar, se va produce o vibrație în timpul condusului. Chiar dacă sunt multe detalii pe care trebuie să le cunoști, schimbarea anvelopelor se poate învăța în timp. „Începe prin asistarea unei persoane care se pricepe la schimbarea anvelopelor. Nu este o acțiune dificilă.”, spune Dražík. În orice caz, dacă simți că nu este un lucru pe care îl poți face, ar trebui să lași un profesionist să se ocupe. „Schimbarea anvelopelor de pe vehiculele noi apărute nu este tocmai simplă. Dimensiunile anvelopelor au crescut, acest lucru însemnând că este nevoie de un spațiu de depozitare mai mare și de mai multă forță pentru a le manipula.”, adugă Martin Dražík. Clienții hotelurilor Vianor pentru anvelope primesc sugestii de perioade în care ar trebui să-și schimbe anvelopele înainte de fiecare sezon. Un profesionist va verifica în ce condiții se află anvelopele înainte să le schimbe. În acest mod, șoferul știe că anvelopele pe care le folosește sunt sigure și în conformitate cu legile în vigoare. Sfaturi pentru schimbarea anvelopelor · Fă testul cu moneda: Pune o monedă de 2 euro în șanțul anvelopei. Dacă marginea argintie rămâne în afara șanțului, ar trebui să-ți înlocuiești anvelopele. Această margine are 4 mm grosime, iar limita minimă legală pentru adâncimea beznii de rulare este de 3 mm. · Toate produsele Nokian Tyres au un Indicator de Siguranță (DSI) care permite șoferilor să verifice condițiile și nivelul de siguranță al anvelopelor. Acest indicator va arăta adâncimea șanțurilor principale, adică nivelul la care se află adâncimea benzii de rulare. · Asigură-te că ai o cheie tubulară în cruce, o cheie dinamometrică și un cric bun. Cricul din dotarea mașinii nu este făcut pentru folosirea repetitivă. · Verifică manualul mașinii pentru punctele corecte de ridicare și pentru recomandarea producătorului în ceea ce privește presiunea anvelopelor. Anvelopele de iarnă ar trebui umflate cu 0.2 bari mai mult decât cele de vară. · Ai nevoie de o platformă dură și stabilă pentru schimbarea anvelopelor. · Dacă mașina ta are jante din aliaj, strânge piulițele la fiecare 100-200 km. · La fiecare 6.000 – 8.000 km, ar trebui să muți roțile de pe axele motoare, pe cele cu rotații libere. Din acest motiv ar trebui să marchezi ordinea în care depozitezi anvelopele. Sfaturile au fost oferite de Martin Dražík, Product Manager al Nokian Tyres din Europa Centrală.

Imagini (0) Data: 15 December 2018 Comentarii (0)

ANALIZĂ COMPLETĂ: Mazda 6 2018
Noutati-auto

Mazda6 2018 dezvăluie un autoturism complet, matur, rafinat, care oferă un nivel foarte ridicat de calitate în toate detaliile.

Imagini (20) Data: 16 August 2018 Comentarii (0)

Toyota România continuă campania de rechemare în service a modelelor echipate cu airbag Takata
Noutati-auto

În luna martie a acestui an au fost rechemate 1.639 de autovehicule pentru realizarea reparației necesare Toyota România a inițiat la nivel local, în anul 2015, o campanie de rechemare în service a anumitor modele Toyota echipate cu airbag Takata ce viza înlocuirea capselor pirotehnice, parte componentă a airbag-urilor menționate, campanie ce se desfășoară și anul acesta. Rata de performare a campaniei a ajuns la 30%, ceea ce înseamnă că una dintre trei mașini din totalul celor afectate de la începutul campaniei au fost remediate. În luna martie a acestui an, Toyota a rechemat în service în România un număr de 1.639 de autovehicule pentru care se va efectua gratuit reparația necesară. Astfel, atelierele de reparații autorizate Toyota efectuează gratuit reparația necesară, la o dată convenabilă și stabilită de comun acord cu clienții. Operațiunea de reparație durează aproximativ 3-4 ore, în funcție de model, clienții fiind înștiințati, în prealabil, dacă apar amendamente sau completări aduse campaniei pe parcursul derulării acesteia. Airbagurile frontale Takata conțin o capsă pirotehnică posibil asamblată cu material pirotehnic neconform, care, în cazul unui accident în care airbagurile frontale s-ar activa, materialul pirotehnic neconform ar putea provoca spargerea capsei pirotehnice și declanșarea anormală a acestuia. În România nu a fost înregistrat până acum niciun caz de funcționare defectuoasă a airbagurilor Takata pentru niciunul dintre modelele autoturismelor vizate.

Imagini (0) Data: 18 April 2018 Comentarii (0)

Bentley a lansat noua ediție limitată Flying Spur Design Series by Mulliner
Noutati-auto

Design Series se inspiră din cele mai elegante detalii: de la culorile exuberante ale căptușelii unui costum sobru sau de la un tighel de contrast de pe o șa din piele.

Imagini (5) Data: 3 July 2017 Comentarii (0)

Ediție limitată Bentley Mulsanne Hallmark by Mulliner
Noutati-auto

Ediția limitată Hallmark se extinde la nivelul întregii game Mulsanne, incluzând modelele Speed și Extended Wheelbase și prezintă detalii unice de design din aur sau din argint, inclusiv emblema "Flying B", intarsii de furnir și piele în nuanțe metalice   Ediția limitată Hallmark se extinde la nivelul întregii game Mulsanne, incluzând modelele Speed și Extended Wheelbase și prezintă detalii unice de design din aur sau din argint, inclusiv emblema "Flying B", intarsii de furnir și piele în nuanțe metalice

Imagini (7) Data: 6 March 2017 Comentarii (0)

Smart BRABUS poate fi comandat în România
Noutati-auto

Noul smart BRABUS, cu o putere de 109 CP și modificări tehnice și vizuale extinse, la exterior și la interior, poate fi comandat din data de 8 iulie, în format fortwo, fortwo cabrio și forfour

Imagini (0) Data: 20 July 2016 Comentarii (0)

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1473 :: 15.42MB