No SSO cookie

ANALIZĂ COMPLETĂ: Mazda 6 2018

voteaza
(0/ 0)
ANALIZĂ COMPLETĂ: Mazda 6 2018
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mazda6 2018 dezvăluie un autoturism complet, matur, rafinat, care oferă un nivel foarte ridicat de calitate în toate detaliile.

 
 

Modelul a fost regândit la toate capitolele și oferă versiuni actualizate ale tehnologiilor trenurilor de rulare SKYACTIV, ale tehnologiilor de siguranță i-ACTIVSENSE, iar în premieră pentru Mazda compatibilitate cu sistemele Apple Car Play și Android Auto. Mazda6 2018, care aduce un nou nivel de echipare de top, Takumi Plus, dar și un pachet bogat de dotări în echiparea de bază, poate fi deja testată și comandată la orice partener Mazda din România.

La exterior se observă un nou design frontal, cu forme mai pronunțate, o grilă nouă masivă ce dă senzația de profunzime. Farurile, echipate cu lumini LED în mod standard, au o formă mai alungită și integrează spoturile de ceață în blocul optic, ceea ce favorizează și mai mult expresia spoilerului frontal. Modelul vine deja echipat cu jante de aliaj de 17 inchi și opțional se pot alege cele de 19, ambele cu un design nou. Totodată, pentru un plus de sportivitate, țevile de evacuare au crescut în diametru și sunt poziționate mai aproape de marginile exterioare ale modelului. Culoarea Roșu Soul este înlocuită de Roșu Soul Crystal care a debutat pe Mazda CX-5.

new_mazda6_action_sdn_19_hires

 

Încă de la primul nivel de echipare, Challenge, Mazda6 2018 propune un pachet bogat de dotări care include afișaj activ proiectat pe parbriz, 6 difuzoare, senzori de ploaie și de lumină, climatizare automată pe două zone, geamuri fumurii, sistem de navigație și 4 porturi USB (două în față și două în spate). Tot în echiparea standard, pe consola centrală apare o altă premieră Mazda6 2018, noul ecran de 8 inchi pentru zona de infotainment, care este însoțit de un ecran de 7 inchi în zona instrumentelor de bord. Mazda6 2018 marchează și introducerea compatibilității cu Apple Car Play și Android Auto pentru toate modelele echipate cu MZD Connect.

Ridicarea și mai mult a nivelului de calitate se observă din plin și în nivelul de echipare Takumi Plus, care oferă tapițerie maro Nappa, trapă, volan cu cusături speciale, oglindă interioară fără ramă, ornamente de crom și lemn Sen pentru bord, capitonaj din piele întoarsă, dar și kit de lumini interiori cu LED. Odată cu tapițeria din piele, scaunele frontale sunt, în premieră la Mazda, ventilate, iar toate scaunele au fost reproiectate pentru un plus de confort.

new_mazda6_interior_05_hires

 

Mazda6 2018 păstrează motorizările cunoscute Mazda dar aduce îmbunătățiri importante. Toate motoarele sunt omologate conform noilor norme de testare a consumului și respectă clasa de emisii Euro 6d. Nivelul de putere livrat la turații joase a fost îmbunătățit pentru un răspuns și mai bun la plecarea de pe loc, iar reacția accelerației la acționare pedalei a fost optimizată.

Cele două motoare diesel, bi-turbo, derivate ale SKYACTIV-D 2.2, au fost preluate, primul livrând 150 CP, în timp ce al doilea a câștigat în putere față de varianta anterioară și generează 184 CP și 445 Nm, mulțumită, printre alte îmbunătățiri, noilor turbine cu geometrie variabilă. Motorizările diesel sunt echipate cu un sistem pe bază de uree, destinat reducerii nivelului emisiilor, dar și cu o tehnologie de eficientizare a arderii denumită Rapid Multi-stage Combustion.

Cele trei variante de motorizare SKYACTIV pe benzină: derivatele de 145 și 165 CP ale motorului SKYACTIV-G 2.0 și SKYACTIV-G 2.5 de 194 CP sunt complet revizuite și asigură, mulțumită îmbunătățirilor tehnice, un plus de cuplu la turații joase, respectând în același timp rigorile noilor condiții de testare a consumului fără a necesita un filtru de particule pentru benzină. Agregatul de 194 CP vine echipat și cu un sistem de dezactivare a cilindrilor, preluat de la SUV-ul CX-5, care reduce consumul la o viteză constantă de 80 km/h.

new_mazda6_action_wgn_4_hires

 

Suspensia a fost reproiectată, pentru a asigura un comportament mai liniar și mai intuitiv. Totodată, optimizările aduse motoarelor și materialele adiționale de antifonare de pe podea și din partea din spate a habitaclului sau din tunelul median au dus la o experiență mai rafinată și o ambianță mai silențioasă în habitaclu. Sistemul performant de tracțiune integrală i-ACTIV este disponibil pe caroseria Combi în combinație cu motorizările diesel, atât cu transmisie manuală, cât și automată.

Mazda6 2018 vine cu un pachet de dotări de siguranță îmbunătățit în standard, cât și cu opțiuni noi disponibile în funcție de nivelul de echipare ales. Pe ecranul de 8 inci se pot vizualiza împrejurimile autoturismului mulțumită noului sistem de monitorizare 360° care folosește patru camere perimetrale, iar pilotul automat adaptiv, oferit în echiparea standard, poate acționa acum de la 0 km/h, în combinație cu transmisia automată cu șase rapoarte acesta funcționând la orice viteză. Sistemul de faruri adaptive cu LED a fost, de asemenea, îmbunătățit, mulțumită separării farului în 20 de blocuri optice care controlează mai eficient distribuția luminii și creșterii distanței de iluminare cu încă 80 de metri. Tot în pachetul standard de echipare sunt incluse și sistemele de avertizare la depășirea benzii de rulare și de control automat al fazei lungi, sistemul avansat pentru monitorizarea unghiului din spatele montanților posteriori și asistentul inteligent de frânare în oraș.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3141 :: 17.81MB