No SSO cookie

Dacia Logan: A venit vremea sa fie prezentata oficial!!

voteaza
(0/ 0)
Dacia Logan: A venit vremea sa fie prezentata oficial!!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Începând cu miercuri, 2 iunie, Dacia Logan este prezentată oficial de situl media al companiei Renault. Cu această ocazie cititorii site-ului www.masini.ro au ocazia de a afla toate detaliile tehnice, dotările, preţurile şi multe alte aspecte oficiale despre Dacia Logan, toate preluate prin intermediul departamentului de media al companiei franceze.

 
 
[poza1s]Noua berlină Dacia se remarcă în primul rând printr-un design deosebit de ceea ce a fost Dacia până în prezent, aspectul său depăşind pentru prima dată bariera "deja învechit". Cu toate că o parte din liniile sale aduc a Renault Megane Classic, Logan este o maşină cub identitate proprie, cu personalitate şi plăcută vederii. trebuie remarcat faptul că proiectarea maşinii s-a realizat digital, cu ajutorul calculatorului. Logan preia de la Clio motoarele, însă acestea sunt revizuite, respectând normele de poluare euro IV. Tot de la Clio sunt preluate puntea faţă, direcţia şi frânele spate. Consola centrală care regrupează funcţiile electronice este de asemenea derivată din unitatea care echipează modelul Clio. Lungimea Daciei Logan este de 4,25 m, lăţimea sa este de 1,735 m, [poza2s]iar înălţimea atinge 1,525 m, indică o maşină mai spaţioasă decât Clio Sedan, apropiată de dimensiunile Megane Classic. De altfel dimensiunile sale o fac fără rival în categoria modelelor sedan de categoria B, fiind cea mai mare comparativ cu modelele concurente Kia Rio, Hyundai Accent sau Chevrolet Kalos, având de asemenea şi cel mai mare volum pentru portbagaj, de 510 litri. Motarele care echipează Logan sunt K7J de 1,4 litri şi 75 CP, precum şi K7M de 1,6 litri şi 90 CP. Performanţele acestor propulsoare îndică o acceleraţie 0-100 km/h de 13 secunde pentru primul motor şi respectiv 11,5 secunde pentru varianta mai puternică. Viteza maximă este de 164 km/h pentru versiunea 1.4 şi de 175 km/h pentru cealaltă. Consumul mediu de carburant este de 6,l/100 km pentru varianta 1.4 şi de 7,3 l/100 km pentru 1.6. [poza3s] Gama de motoare se va îmbogăţii anul viitor cu un diesel 1,5 litri dCi de 65 CP şi un propulsor benzină 1,6 litri 16V de 107 CP. Cutiile de viteză folosite sunt manuale, în 5 trepte, aceleaşi care echipează modelele Laguna II şi Megane II. Variantele de dotare ale modelului vor fi recunoscute imediat, datorită unor diferenţe exterioare concludente. Varianta Ambiance se va diferenţia de cea entry level prin spoilerele de aceeaşi culoare cu caroseria, prin grila faţă cromată şi bandouri de protecţie laterale. Versiunea de top, Laureat, va avea în plus jante de 15 inci, cu bandă de crom în jurul grilei faţă şi faruri de ceaţă integrate. Francois Furmont, directorul general Dacia spune că România este scena principală a dezvoltării proiectului X90 la nivel mondial. Renalt a prevăzut [poza4s]investiţii de circa 489 milioane de euro pentru fabricarea Logan la noi în ţară, producţia acestui model fiind fixată la circa 200.000 de unităţi pe an, începând din 2005, la care se adaugă 150.000 de colecţii CKD pentru alimentarea celorlalte locaţii unde logan va fi asamblat. După lansarea sa comercială din septembrie 2004, în România, Dacia Logan va fi exportată în Croaţia, Cehia, Ungaria, Turcia şi Slovacia. La începutul anului viitor se vor adăuga pe lista de export Polonia, Estonia, Lituania, Letonia, Slovenia, Bulgaria şi Moldova. În ce priveşte producţia la nivel internaţional a modelului Logan, aceasta va începe în Rusia, la jumătatea anului viitor, cu o producţie estimată de circa 60.000 de unităţi anual. Marocul va demara producţia pentru Dacia Logan la începutul anului 2006, cu o producţie apreciată la 30.000 de unităţi. [poza5s]Iranul va beneficia de asemenea de o capacitate de producţie a Logan, investiţiile prevăzute în această locaţie fiind de 300 de milioane de euro, capacitatea de producţie fiind fixată la 300.000 de unităţi anual. Cea de-a patra locaţie mondială unde va fi asamblat Logan este Columbia, unde Renault deţine 60% din compania de producţie Sofasa, care asamblează modele Renault şi Mitsubishi, cu o capacitate de 44.000 de unităţi anual. Logan prevede un număr de 143 de furnizori mondiali, 43 dintre aceştia fiind localizaţi în România, 9 Turcia, 5 în Europa de Est şi 10 în Europa Occidentală. Pentru detaliile tehnice downlodaţi fişierul PDF chiar aici! Vom reveni curând cu alte informaţii. [poza7s] [poza8d] [poza9s] [poza10d] [poza11s] [poza12s]

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1327 :: 17.77MB