No SSO cookie

Totul despre noul Ferrari F150

voteaza
(0/ 0)
Totul despre noul Ferrari F150
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul monopost de Formula 1 al echipei Ferrari a fost lansat in mod oficial, detaliile tehnice complete fiind si acestea disponibile.

 
 
Ferrari este prima echipa de Formula 1 care si-a lansat masina cu care va concura in sezonul 2011. Noul model se numeste F150, iar prima ocazie cu care acesta va putea fi vazut pe un circuit va fi la prima sesiune de teste oficiale a anului, de la Valencia.

Iata toate detaliile tehnice ale noului Ferrari F150:

Sasiu

-structura din fibra de carbon
-cutie de viteze longitudinala Ferrari
-diferential cu alunecare limitata
-cutie de viteze semiautomata secventiala controlata electronic
-sapte viteze plus marsarier
-discuri de frana din carbon
-suspensie independenta, arcuri de torsiune activate cu tije in fata si spate
-greutate cu apa, lubrifiant si pilot: 640 kg
-roti BBS de 13 inch

Motor

-model: 056
-opt cilindri
-butuc cilindric V 90 grade
-32 de valve
-distributie pneumatica
-calibru piston: 98 mm
-greutate-in jur de 95 kg
-injectie si aprindere electronica
-combustibil: Shell V-Power
-lubrifiant: Shell Helix Ultra

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0972 :: 17.86MB