No SSO cookie

BMW M3 Pick-up - Happy Aprils Fool!

voteaza
(0/ 0)
BMW M3 Pick-up - Happy Aprils Fool!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Am scris de curand despre presupusele poze-spion cu "noul” BMW M3 Pick-up, o stire dezmintita de bavarezi cu foarte mare rapiditate. Ei bine, astazi BMW a transmis chiar si un comunicat de presa in care sunt furnizate detaliile tehnice ale modelului...

 
 
 

Va spunem de la inceput, BMW M3 Pick-up chiar este o gluma de 1 Aprilie, pregatita de BMW drept acompaniament pentru lansarea noului M5.

 

Daca este sa ne luam dupa comunicat, sub capota masinii se afla un motor de 414 CP, iar capacitatea de incarcare a platformei de marfa este de 450 kg. Potrivit BMW, coeficientul aerodinamic la masinii este acelasi cu cel al coupe-ului, iar viteza maxima este de 300 km/h.

 

Date suficient de credibile, mai ales ca exista fotografi-spion ce ar putea jura ca au vazut masina pe circuitul de la Nurburgring, iar puterea este chiar cea oferita de actualul motor V8 de 4 litri de pe M3 (ce livreaza si un moment-motor de 400 Nm).

 

In acelasi comunicat, BMW admite totusi ca BMW M3 Pick-up este un prototip-unicat si ca un asemenea vehicul nu va intra - cel putin pentru cateva decenii - in productie.

 

Fotografiile sunt insa suficient de frumoase pentru a merita macar o galerie...

 

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
BMW | M3 |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.3604 :: 22.22MB