Help - Search - Members - Calendar
Full Version: POZE
Masini.ro Forum > Masini.ro > Retro & Concept cars
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41
Arheopterix
Volvo.
Arheopterix
Daihatsu 4x4 capturat de soldati americani.
Arheopterix
Panzer 38 T modificat ptr a pluti.
Arheopterix
Cimitir de Panther.
Arheopterix
Autobuz Magirus.
Arheopterix
Cingoletta.
Arheopterix
KFZ 19.
Arheopterix
Vehicul amfibiu japonez.
Arheopterix
Acelasi.
Arheopterix
Kubel capturat de britanici si incaltat cu ce cauciucuri aveau la indemana.
Cred ca sunt cauciucuri de bombardier.
Arheopterix
Blindat Somua cu cauciucuri offroad.
Arheopterix
Nu pot sa ma abtin sa postez o poza a lui Constantin Cantacuzino ,zburand cu capul la mai putin de 3 m deasupra solului.
Fara pilot automat si aproape fara instrumente de bord.
Nu cred ca existe azi cineva sa poata sa faca asta.
El o facea de multe ori pe zi. Fara nici un incident.
Arheopterix
Blindat neidentificat.
Arheopterix
Coloana la falais.
Arheopterix
Krauss Maffei.
Arheopterix
Tatra T 87.
Arheopterix
Da pozele color au fost inventate inca din primul razboi.
Renault.
Arheopterix
NSU.
Arheopterix
Bussing Nag cu un PZ 3 in spate.
Arheopterix
Poze reenacting din Ukraina.
Interesaant e ca se vede steagul cu swastica in fundal. Lucru interzis mai peste tot in lume.
Arheopterix
Arata destul de bine.
Si sunt suficiente vehicule.
Arheopterix
Sovietici.
Arheopterix
De Moisin-Nagan nu se duce lipsa ....
Mariustom
thumbsup.gif
Arheopterix
Unul din tunurile grele ,transportate pe cale ferata ale germanilor in Italia (reg Anzio).
Fabricate de Krupp.
Tip K5 sau Big Bertha.
21.5 m lungime teava.
32 m lungime totala.
calibru 283 mm.
rata de foc: un obuz la 3-5 min.
Vit proiectil: 1120 m/s.
Raza de bataie :61 km.

Soldatii americani din imagine au fost super terorizati de aceste tunuri.
Arheopterix
Biciclete deghizate in tancuri.
Arheopterix
Masini deghizate in tancuri.
D data asta in scop de antrenarea trupelor de infanterie de lupata cot la cot si contra tancurilor.
Arheopterix
Kubel deghizat.
Arheopterix
Acum ceva timp am trcut prin zona unirri-sf Gheorghe.
Pe o casa veche,a cazut tencuiala si a iesit la iveala un strat mai vechi.
Acolo a fost un garaj Citroen.
Apropo,stiati ca locul unde este azi sediul antena 1,erau ateliere Ford.
Arheopterix
Adler.
Arheopterix
Hudson.
Arheopterix
Pachard 1940.
Rivaliza Dusenbergul la capitolul "cea mai luxosa masina americana".
Cea din imagine e masina de serviciu al unui general luftwaffe.
In spate ,un bombardier Savoia italian.
Arheopterix
Simca 1300 1971.

O masina asemanatoare au avut unchiul si matusea mea.
Cumparata de noua era albastru metalizat cu acoperis scai negru .Era la mare moda atunci.
Cum erau tanari casatoriti,nu au mai avut bani ptr scoala de soferi si a luat carnet numai matusa.....
In 73 cand am vazut prima data masina (care avea mai putin de 2 ani) arata de 20.
In prima zi matusa a confundat aceleratia cu frana si a intrat intr-un zid.
Unchiul a stat langa masina si a plans ca un copil.
Nu s-a terminat aici.O loveste imediat dupa ce iese din service.
Si apoi de inca nenumarate ori.
Aude intr-o zi o explozie.Opreste,se uita la cauciucuri (care erau umflate) si merge mai departe.Era o teava de la radiator.
Au vopsit-o prin 79 in alb(vopseau metalica e scumpa).
Nu s-a rezolvat problema.
Prin 83 o vand in favoarea unui Subaru.Apoi vine alt Subaru un MItzubishi o Mazda 323 si acum un Chevrolet Aveo.
Nuci macar o zgarietura in apropae 25 de ani.
Puteti zice ca a capatat experienta inte timp.
Eu zic ca era masina cu ghinion.
Arheopterix
QUOTE(Arheopterix @ Aug 11 2007, 02:50 PM) *
Azi daca esti o personalitele,primesti cadou o masina si multi bani.
Esti practic o reclama.
Ma indoiesc daca cei de la Chrysler l-au platit pe cel din imagine .
E cel mai decorat militar care a existat vreodata.
Practic s-au creat noi decoratii ptr el,deoarece le primise pe toate si continua sa exeleze.
Nume:Hans Ulrich Rudel.
1916-1982.
2530 misiuni de lupta.
9 victorii aeriene.

1000 misiuni sunt echivalentul a:300.000km sau 7 ori inconjurul pamantului.
20 de cisterene de tren implute cu carburant.O masina ar merge 2.5 milioane de km.
3 vagoane d munitie de mitraliera.
35 de vagoane de tren =500.000 kg bombe.

A distrus 519 tancuri.
1 vapor de lupta
1 distrugator
70 vase desant.
800+ vehicule militare.
150+ piese artilerie.
Bunkere,poduri ,linii aprovizionare.

A terminat razboiul zburand fara un picior si cu celalat in gips.
Dupa razboi a fost alpinist si cunoscut jucator de tenis.

Dupa parerea mea,era c-am sonat.

Acum ceva timp am scris cateva topicuri despre Hans Ulrich Rudel.
Azi e urat afara,am ceva timp,si o sa scriu o scurta biografie a lui.
Consider ca e mai mult decat intereanta.

HUR se naste in 2 Iul 1916 in Silezia.LA 14 zile dupa moartea lui Max Immelmann (ai carui escadrila o va conduce).
Are abia 2.5 kg la nastere.Copil sensibil si fricos.Batjocora surorilor mai mari si a altor copii.
La 8 ani sare cu o umbrela de la etajul 2.Bineinteles ca i-si rupe un picior.
Ca fapt divers,desi a fost doborat de rusi de mai bine de 30 de ori,nu a folosit parasuta niciodata.
Incepe sa se ocupe intens de sport in detrimentul invataturii.La sfarsitul liceului e la nivel de atlet olimpic.
In 1936 se inscrie la scoala de razboi aerian .In 1938 incepe antrenamentele pe JU 87 Stuka.
Se fac antrenamente de bombardiere in picaj,lupte aeriene,fol bombe de ciment,zboruri la joasa inaltime si trageri din aer.
Rudel e varza.E printre cei mai slabi.
In campania Poloneza e observator aerian.
Nici in campania Franceza nu ia parte fiind total nepregatit.Nu era capabil sa stapaneasca un Stuke,si faptul ca era singuratic si nu bea decat lapte si apa,nu il ajuta in materie de popularitate.
Ajunge la Graz la centrul de instruire.Aici "i-si da drumul" .In sfarsit stapaneste avionul .La antrenamente bomele lui cad aproape de cercul de 10 m.
Nici in campania greceasca nu e incorporat.Comandantii ii poarta pica si il tin la sol.
Noricul ii surade cand da de E Janssen,un comandant singuratic ca si el,care il ia in missiunile din operatia Barbarossa.
Din vara lui 41 Rudel zboara regulat.Zona Smolensc Leningrad.
Rudel distruge mai multe bunkere.
21 Sept 41 ,loveste cu o bomba de 500 kg ,crucisatorul Marat si il scoate din lupta.
In jurul portului Kronstat sunt cca 1000 tevi de tunuri aa.
Revine cu o bomba de 1000 de kg si il loveste in depozitul de munitii.
A lansat bomba la mai putin de 300 m si se redreseaza la 3-4 m.
MAi tarziu distruge un crucisator si un distrugator.
L-a lovit de mai multe ori pe Cuirasatul "Revolutia din octombrie" dar bombele se pare ca erau sabotate .Nu explodau.
Dupa 3 luni are deja 500 de misiuni.
In 42 ,profitand de o scurta permisie se casatoreste.
In Caucaz zboara a 650 misiune.Se inbolnaveste de icter si trimis la spital.Fuge de acolo si zboara cu icter timp de 2 sapt.
In Feb 43,zboara 10,15 chiar 17 missiuni intr-o zi..A 1000 misiune ia loc.
In zona Kuban ,in Krimeu/marea de azov,incepe sa folosesca avionul cu 2 tunuri de 37 mm .Ptr inceput distruge peste 70 tancuri.
10 tancuri intr-o singura zi.
Apoi 12.
E la un pas de moarte ,cand un tanc pe care il loveste ,explodeaza exact cand zboara peste el la 10 m.Camuflajul verde al avionuluui practic dispare si e facut sita.
Cateva zile mai tarziu,motorul e lovit si Rudel ranit la fata.Cu motorul mort ajunge la propriile linii.Ia imediat alt avion si revine pe front.
1500 misiuni!
Se misca cu escadrila de la marea neagra pana in golful finlandei.Unde era nevoie de el.
Rudel mai detine un record.
Intr-o zi,fiind o ceata f densa,nu a gasit aerodromul.A aterizat pe o sosea,si a rulat cu avionul 35 de km pe asfalt.Avionul avea roata pe coada,deci vizibilitate inainte 0.Era necesar un zigzag permanent.
20 martie 44.Aterizeaza ptr a recupera un echipaj doborat.Avionul se scufunda in noroi si aproape ca sunt prinsi de rusi.Scapa traversand Nistrul in inot.Temp apei cca 2-3 C.Mitraliorul sau se ineaca in ciuda eforturilor lui Rudel.
Sunt luati totusi prizonieri.Rudel scapa impuscat in unar ,descult,si aproape gol.
Merge cca 50 km pana se salveaza.Are picioarele grav ranite ,dar zboara imediat.2000 misiouni.
La Iasi atinge cifra de 300 tancuri distruse cu tunul.8 zile mai tarziu 320.
19 august rudel zboara cu un ciudaty dr pe post de mitralior.Dr Gadermann,care nu suporta sa nu fie in mijlocul actiunii.Sunt doborati .Rudel ranit la picior si dr are coaste rupte.Sunt dusi la unitate si zboara imediat.
E ranit din ou la coapsa si operat la Budapesta.Are piciorul in gips,dar fuge din spital.
Decembrie.E din nou doborat.Niste soldati il scot din avion si duc la unitate.Zboara imediat.
I se interzice sa zboare ,dar ignora.
In Pomerania salveaza o unitate intrega incercuita.Infanteristii in saluta aruncand castile in sus sde bucurie.
8 Feb 45.la 80 km de Berlin.Distruge 4 tancuri dar e lovit si e nevoit sa schimbe avionul.Acumuleaza in acea zi 4 misiuni si 12 tancuri. Mai loveste unul si imediat e lovit direct de un 40mm.Aproape ca i se reteaza piciorul.In ciuda hemoragiei masive,reuseste sa aterizeze pe teritoriu german.Dr /mitalior ii pune un garou care ii salveaza viata.Piciorul e amputat.
Dupa 6 sapt zboara din nou.E urcat si coborat pe brate din avion,iar acela din urma e spalat de sangele ce curge din rana ne vindecata.
Dupa terminarea razboiului e prizonier apoi internat in spital pe care il paraseste in 4/46.Lucreaza ca carutas.
Mesterul Streide,un super maestru,ii face o proteza de exceptie.
Castiga numeroase turneee de ski si tenis.
Inoata,calareste,arunca discul si sulita,alpinism.
In 1949 participa la camp mondial de ski si se claseaza printre primii.Tot atunci escaladeaza Aconcagua,7020 m,cel mai inalt pisc din cele 2 americi.!953 reuseste cucerire celui mai inalt vulcan din lume.Llualaz-Yacu 6920m.Desdcopera ruine Incase pe varf si revine din nou.
A murit in patul sau in 1982.
Nu a fost membrul al partidului nazist,nu a luat parte la crime de razboi si nu a fost acuzat niciodata de vreo fapta nedemna de un soldat.
Generalui F.Schorner spunea"Rudel valoreaza cat o divizie".
A fost doborat de 32 de ori(de aa) ranit de 5 ori.A salvat 6 echipaje din teritoriul inamic.
Nu este acesta cel mai bun soldat care a existat vreodata?

Un bun prieten,Gen Ion D, a terizat fortat cu avionul de vanatoare in sectorul german.A fost dus la o unitate unde era stationata unitatea lui Rudel.A fost cazat acolo cateva zile pana a fost "recuperat" de un avion romanesc .
La mesele de seara a fost asezat tot timpul langa Rudel.Acesta era ranit la picioare si era urcat si coborat in brate din avion.
Au schimbat doar cateva vorbe,(D nu stapanea prea bine germana).Totusi i-a facut o impresie de ne uitat.
DRAGOS
extraordinara biografia. Sunt pasionat de istorie si urmaresc din umbra povestea in fotografii pe care o derulati aici. Bafta multa si spor in continuare smile.gif
Arheopterix
Am uitat sa scriu,ca Rudel e si cel mai decorat soldat din toate timpurile.
Pe you tube se pot vedea filme cu el distrugand tancuri.
http://www.youtube.com/watch?v=cU6OK1zSxKg...feature=related
Rudel zbura cu o rabla de avion.Vit max cca 380 km/h.
Jumatatea din viteza unui av de vanatoare.
Stapanea insa rabla asa de bine,ca nu putea fi lovit decat de aa.
Aia trageau da disperatii.El zburand numai la cativa metri deasupra lor.
A fost un caz in care un vanator rus practic s-a dezmembrat incercand sa se tina dupa el .
Arheopterix
De mentionat ca victoriile lui Rudel au fost confirmate de cel putin 2 martori.
Realizarile lui fiind mult ma mari.
Cand a fost scos de la zbor si zbura incalcand ordinele,victoriile le varsa in contul escadrilei.
Arheopterix
Iar e sambata si vreme urata.
Orasul mult mai putin luminat ca in anii trecuti.
Copilul sa culcat si mai scriu o biografie interesanta.

Daca am scris despre Rudel,nu trebuie sa il omit pe Adolf Galland.
Fara indoiala cel mai cunoscut membru luftwaffe cu peste 100 victorii.

A fost fara indoiala un mare strateg dar care nu a avut comandanti pe masura.

E nascut in 19/3/1912 Westerhalt.
1932 intra in luftwaffe.1935 e instructor.
1937 zboara in legiunea Condor in spania.
MAi intai pe Heinkel 51 apoi pe noul Me 109B.
Escadrila sa e numita "Escadrila Mikey Mouse".Emblema lui personala e cea din avatarul meu.

Dupa succese in spania e mutat ....intr-un birou.
Apoi in campania poloneza zboara pe Henschel 123 un biplan demodat folosit ptr atack la sol.

Are un prieten doctor,care ii da un certificat pe cum are sinuzita si nu poate zbura cu carlinga deschisa.E trimis la vanatoare.
Arheopterix
Zboara in JG 27 si obtine prima vict pe 12 /5 /40.
L a12 vict e numit comandant Jg 26 Schlagheter.
In Batalaia Angliei are 33 victorii din 51.

A ramas faimos cand la o inspectie a lui Herman Goring ,care ii facea cu ou si cu otet pe el si pe comandantul vanatorilor -Molders,il contrazice intr-una.
La sfarsit Goring cedeaza si ii intreaba pe cei doi de ce au nevoie ca sa invinga Anglia.Molders cere motoare mai puternice ptr Me-uri. Galland aproape ca cauzeaza infarc la toti cei de fata cand cere Spitfireuri ptr unitatea sa....

in 1941 are 38 vict si urca la 96.Primeste crucea de cavaler cu diamante.
21/6 doboara un bombardier .CAnd iese din pozitia de tragere,evident cu o viteza scazuta,cade fata in fata cu o escadrila de spituri pilotate de piloti polonezi. E lovit si aterizeaza fortat.
LA ora 16 zboara din nou si e doborat a 2-a oara in aceeasi zi.De data asta sare cu parasuta.
Dupa ciudata moarte a lui Molders e numit general de vantoare la 29 de ani.
E numit de aliati "Fighting Dandy",adica o persoana f cool,datorita trabucului etern in coltul gurii,uniformele impecabile si tinuta in care poze ptr revistele vremii.Se zicea ca avionul lui e singurul dotata cu o scrumiera.
Arheopterix
O noua razmerita initieaza cand se incearca sa se impuna un ordin de a trage in pilotii inamici care atarnau in parasuta.
Se descurca si ordinul nu apare.

Se descurca f bine formand o unitatte ,Das Reich,formata din 1200 de avioane moderne,care aveau rolul de a stopa bombardamentele aliate care tocau germania.
In 8-10 misiuni au doborat 1800 bombardiere.Inca cateva misiuni de genul asta si nici industria americana nu mai putea facea fata.
Aici talentul lui nu a mai fost de ajuns,cand comandantii au mutat avioanele din aerodroame bine camuflate si dotate in germnia direct in unele proaste in franta.Acolo au fost masacrate de avioanele aliate la sol sau la decolare /aterizare.
Galland mai reuseste sa refaca vanatoarea,dar din nou e masacrata.Comanbdamentu le ataseaza bombe ,si ii trimite sa le arunce de la joasa inaltime.Sunt facute zob de aa si vanatoarea inamica.
Galland i-si da demisia .
Arheopterix
Dupa ce a stat in functie 3 ani,termina razboiul in acealsi mod cum la inceput; Comandant de escadrila.

Formeaza pe JV 44. Ounitate ciudata formata din 17 piloti de elita care aveasu o medie de 101.5 victorii.

5 din ei zburau FW 190D -vanatoare cu piston.
Restul ME 262 reactoare.
Aerodromul de la Kitzingen e transformat in casa lor.
Sunt numiti si escadrila papagal,datorita culorilor tipatoare cu care erau vopsite Durile.Rolul culorilor era sa ii poata distinge aaul.

In fruntea Durilor era Karl Heinz Sachssenberg,care fusese grav ranit deasupra romaniei in lupta cu americanii.
Rolul lor era sa decoleza (avioanele cu piston decolau usor) ,sa urce la 3000 de picioare si sa protejeze 262 care decolau
sa se rafuiasca cu americanii
Apoi aterizau si decolau din nou ptr a le proteja la aterizare.
Au devenit operationali in 1/Aprilie 45 cand haosul domnea in germania.
Rezultatele erau de eceptie.Galland doboara 7 avioane.
Pierderile sunt minime.

Galland e lovit datorita unei greseli si ranit.

Dupa terminarea razboiului e eliberat in 5/47.
Arheopterix
Galland a pierdut doi frati in razboi.
Pe Paul cu 17 vict si pe Wilhelm 55.
A plecat in Argentina,unde a fost angajat de Juan Peron.
S-a intors in germania unde a lucrat ca indepedent.
A tarint bine si a fost o persoana activa.
Pleaca pe data de 9 feb 1996 la 86 ani.
104 victorii din care 86 sunt aparate de vantoare.
Arheopterix
KA-Mi tip 2 .Blindat amfibiu japonez.
Arheopterix
Panther ucis.
Arheopterix
Unul rasturnat.
Arheopterix
Loc de joaca.
Arheopterix
Cimitir intreg.
Arheopterix
Cadavru.
Arheopterix
Asta arata ok.
Adrian_pt
Wanderer W24. Cel putin 2 decapotabile exista in stare excelenta in tara, una in Giurgiu si una in Bucuresti.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.