Help - Search - Members - Calendar
Full Version: POZE
Masini.ro Forum > Masini.ro > Retro & Concept cars
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41
Arheopterix
Tractor Komintern.
Arheopterix
Idem.
Arheopterix
Un Komintern tractand un Junkers 52 de transport.
Arheopterix
Hanomag.
Arheopterix
Wanderer.
Arheopterix
Commer.
Arheopterix
Azi incep un nou capitul dedicat masinilor din dotarea Luftwaffe (av Germana).
Nr de inmatriculare incepe cu WL.
Nenea asta gras din imagine (cu fata acoperita) era seful av germaniei naziste.
Special nu ii dau jos voalul si nici nu ii pronunt numele,ptr a nu fi acuzat de ideologii ce i-mi sunt straine.
Oricum acest nene ,pe cum se vede i-si plimba posteriorul gras intr-o masina americana.Un Pachard.
Asta pe cand ideologia nazista nu i-ti permitea sa ai nici un Bulldog Englez.
Arheopterix
BMW 326 Cabrio.
Arheopterix
Tot un 326 cabrio.
O poza f interesanta.
Probabil ca e facuta in scop de propaganda.
BMW ul nu are camuflaj la faruri,si e echipat cu curele ptr evitarea deschiderii capotei.
Avionul din imagine e un Foke Wolf 190 Wurger (pasarea macelar).Dotat tot cu motor BMW radial.
CEl mai interesant e propietarul celor doua : Joseph "Pipps" Priller.
Nascut la 27/6/1915 in patria Audi -Ingoldstadt.
A obtinut prina victorie aeriana deasupra Dunkirk si a terminat campania Franceza cu 6 vict.
14 vict in Batalia Angliei.
Doboara 11 quadrimotoare.
1307 misiuni.
101 victorii.
Toate pe frontul de west.
Dupa cate stiu ,nu a fost doborat niciodata.
Detine record la doborarea de Spitfire -68.
Dupa razboi a condus afacerea familiei-producerea de bere.
A murit de atac de cord pe 20/5/61.
Arheopterix
Un Opel Kapitan cu decor floral,asteapta revenirea din misiunea nr 500 a propietarului.Probabilcomandant de escadrila de atac la sol.
Mai e un cos cu doua sticle de sampanie si un cos cu bunatati.
Arheopterix
UN Ford Eiffel care nu a luat-o la cheie.
Cauciucurile nu prea mai au profil...
Arheopterix
Un caz similar.
Mai multi aviatori incearca sa porneasca o masina ne identificata.Posibil un Opel Kadett.
In fundal un Messerschmit 410.Pe fuzelaj,inaintea cifrei 6 se vede o mitraliera de 13 mm care trage cu telecomanda inapoi.
Unul din aviatori are vesta de salvare.
Probabil in Italia.
Arheopterix
Salvare Horch.
Arheopterix
FOrd in fata unui Fiesler Stork de legatura.
Arheopterix
Renault.
"Ornamentele" metalice de la gatul baietilor arata ca fac parte din politia militara.Erau baieti rai de tot (aia din politia militara).Apasau f usor pe tragaci.Totusi preferau victime ne inarmate iar evitau frontul cu stoicism.
Nimeni nu ii iubea.Poate cu exceptia rudelor.
Arheopterix
Skoda.
Arheopterix
Idea e ca germanii stateau rau de tot la capitolul masini mari sau mici.
Pe unde cucereau o bucata de pamant,hop si confiscau toate masinile.Au facut-o si la noi.Dupa 23 august bineinteles.
Oricum au trimis la noi prin 41 ,o delegatie in frunte cu un ofiter german de origine...Scotiana.
Familia lui (nobila) s-a refugiat in Prusia cu cateva generatii inainte din nu stiu ce motive.
Asa dar ,delegatia avea rolul de a realiza un sistem de avertizare antiaeriana in jurul Ploiestiului.La vremea acea cel mai important oras din europa si l doilea ca nr de tevi de aa.
Cand a venit Scotianul,a venit cu mainile in buzunar.Nu avea nici masina nici bicicleta.Statul roman i-a pus la dispozitie un Chrysler care l-a lasat masca cat de mult carburant consuma.Cel putin acum 5 ani el inca mai traia .A scris si o carte .
Asa putem vedea,cum se alimenteaza un avion de top cu o cisterna trasa de carul cu boi.Tata Adolf promitea o masina la fiecare muncitor,dar realitatea era diferita.
Stalin a fost mai modest.El a promis un ceas la fiecare muncitor.S-a si tinut de cuvant:intai a confifcat toate ceasurile pe care a putut pune mana,apoi a demontat si luat toate fabricile de ceasuri din germania.
Arheopterix
Tot Pachardul sefului.
Arheopterix
Batmobil din anii 40?
Nu.
O Lancia .
Arheopterix
Tot un Pachard.
Nu am reusit sa il identific de pilot (care are insigna de aviator si crucea de fier cl I).
Oricum poarta cizme de zbor ce puteau si conectate la o priza din avion si sa incalzeasca picioarele cu circulatia slaba.

Pe aripa fata e insigna unei escadrile de vanatoare-Jag 3 Udet.
Mai e si simbolul de escadrila de comandament.
Arheopterix
Spa 38 de captura.
Arheopterix
Vehicule Italiene de captura.
Arheopterix
Citroen "Traction Avant".
Arheopterix
Un Horch a unei escadrile de vanatoare (Jg 26 Schlagheter).
Are aceasi emblema cu Grifonul ca si avionul camuflat.Messerschmit 109E.
Arheopterix
Horch mocificat in scop de recunoastere.
Se vede suspensia independenta pe fata.
Arheopterix
Horch cu un tun aa 38 mm montat pe o platforma.
Arheopterix
QUOTE(Arheopterix)
Tot un 326 cabrio.
O poza f interesanta.
Probabil ca e facuta in scop de propaganda.
BMW ul nu are camuflaj la faruri,si e echipat cu curele ptr evitarea deschiderii capotei.
Avionul din imagine e un Foke Wolf 190 Wurger (pasarea macelar).Dotat tot cu motor BMW radial.
CEl mai interesant e propietarul celor doua : Joseph "Pipps" Priller.
Nascut la 27/6/1915 in patria Audi -Ingoldstadt.
A obtinut prina victorie aeriana deasupra Dunkirk si a terminat campania Franceza cu 6 vict.
14 vict in Batalia Angliei.
Doboara 11 quadrimotoare.
1307 misiuni.
101 victorii.
Toate pe frontul de west.
Dupa cate stiu ,nu a fost doborat niciodata.
Detine record la doborarea de Spitfire -68.
Dupa razboi a condus afacerea familiei-producerea de bere.
A murit de atac de cord pe 20/5/61.


Am dat peste profilul color al avionului.
Are ca emblema personala asul rosu sub care scrie "Jutta"(Prietena sau sotia).
Arheopterix
DE data asta au camion dar nu au cisterna.
Camionul e unul civil britanic "primit".Un Bedford.
Alimenteaza cu ajut. unei pompe gravitationale un 109,tot din Jg 26.
Arheopterix
Gata!
Sunt boieri!
Au o cisterna adevarata!
Sigur imprumutata.
Si benzina e imprumutata-de la Ploiesti.
Av -ME 110.
Arheopterix
Mercedes 1500.
Cam uratel.
Arheopterix
Un camion fabricat de o oarecare firma de masini ,cu mascota.
Ala e numele cainelui!
Nu va gabditi la bere!
Arheopterix
KFZ 3 de la Africa Corps.Mg 42 7.92 montat in fata.
Destul de slab innarmat.Jeepurile de la "Sobolanii Desertului" aveau si 5 .303.
Capota motorului a fost indepartata ptr a asigura o racire mai buna.
Arheopterix
KFZ 4.
Posibil in Franta.
Arheopterix
KFZ 3 asigurand asistenta unui Henschel 129 de atac la sol.
Am avut si noi din astea.Desi aveau motoare Gnome Rhonne frantuzesti,era super avioane.
Blindaj f gros,bot de rata ce dadea posib pilotului sa vada bine.
Unele modele aveau si o celula electromagnetica.De fiecare data cand trecea avionul deasupra unui blindat,tragea automat un proiectil de 37 mm.
Arheopterix
Acum niste masini din Stuttgart.(Pe vremea cand Porsche facea tancuri)>
Autobuz Mercedes.
Destul de aerodinamic,si cu multe geamuri.
Arheopterix
Unul impotmolit.
James Kilowatt
Citroen, 1900 toamna. Non-Euro biggrin.gif
Elvetia, 2007
James Kilowatt
aceeasi
Arheopterix
E un Traction Avant cum are si Tariceanu.
E de prin anii 50.
Arheopterix
Si atunci daca aveai Mercedes,succesul la femei era garantat.
Arheopterix
Merecedes pe un bac.
Arheopterix
Masina de scoala.
Baietii sunt elevi,instructori sau examinatori?
Baby Blues
E adevarat ca Mercedesul oricand atrage femeile. Acum, atunci si mereu!
Aporpos, ce masini mai are Tariceanu? Non euro?
Seri
Pe Retromobil este trecut cu urmatoarele masini: Citroen Traction Avant 11D (1955), Citroen DS (1967), Fiat 850 (1966).
Stiu ca mai are si un Mercedes SL pagoda din anii '70.
Baby Blues
QUOTE(Seri)
Pe Retromobil este trecut cu urmatoarele masini: Citroen Traction Avant 11D (1955), Citroen DS (1967), Fiat 850 (1966).
Stiu ca mai are si un Mercedes SL pagoda din anii '70.

Pai sa inteleg ca ar trebui sa-l punem sa le inmatriculeze din nou si sa plateasca taxa. Cu toate ca nu-l intereseaza f.mult la cati bani are.
Arheopterix
Pe cand cele 4 inele apartineau lui Wanderer.
Arheopterix
Tatra.
O super marca,care a disparut odata cu Cehoslovacia.
Arheopterix
Camioanele Tatra,erau de temut chiar si la inceputul anilor 90 la Paris Dakar.
Arheopterix
Un camion Peugeut in spate.
Interesanta e "caciula" ptr o forma mai aerodinamica.
Credeam ca e o inventie din anii 70-80.
Arheopterix
Dodge 1937 folosit ca platou de filmare.
Incercati azi sa va urcati pe acoperisul masinii cu cizme cu tinte in talpa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.