Help - Search - Members - Calendar
Full Version: POZE
Masini.ro Forum > Masini.ro > Retro & Concept cars
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41
adrian_flavius
O galerie cu imaginile unor adevarate bijuterii pe roti...sunt si cateva mai moderne, dar cele de epoca sunt "epocale", daca imi permiteti exprimarea... laugh.gif
A K U
Putzin off: stie cineva ce s-a intamplat cu Arheopterix, ca nu l-am mai "vazut" pe-aici de ceva vreme.
Mariustom
CITAT(Arheopterix @ Feb 17 2008, 11:45 PM) *
O sa va plictisesc cu o poveste zic eu interesanta;

2 Iunie 44.

Bunul meu prieten Ion D decoleaza cu escadrila din care facea parte ptr a se lupta cu americanii veniti in vizita pe la rafinariile de Ploiesti.

Dupa invalmaseala creata e singur separat de grup.
Deodata vede avioane cu bot rosu mai jos de el.
La inceput crede ca sunt colegii din escadrila 56 dar f repede i-si da seama ca sunt Mustanguri.
CAde deasupra lor si alege o victima.
Americanii se disperseaza si incearca sa scape datorita avionului superior.
Ion D desi are 24 de ani si "numai 8" victorii,e un pilot experimentat .Instruit la Tiraspol de marele Helmuth Lippfert,reuseste sa il urmareasca pe american intr-un circ aerian.Multe Giuri pozitive si negative.Ion D tipa cat il tin plamanii ca sa egalizeze presiune in timpane (americanul nu si asta il costa).
Il baga in colimator si trage cu tunul si mitaralierele.Mustangul pare a se dezmembra.Carlinga explodeaza si sare,fragmente zboara in toate directiile.In acest timp ID e incoltit de coechipierii victimei.Zboara la firul ierbii.In placa de blindaj simte cateva lovituri.E pe punct sa ramana si fara benziina,decide sa aterizeze pe burta intr-un camp desfundat. O face.Decceleratia e asa de puternica incat va avea multe zile nista vanatai in locul centurilor.
In ciuda celor scrise mai sus,epava mustangului nu e gasita si nefiind martori oculari nu e omologata.



CITAT(Arheopterix @ Feb 18 2008, 12:00 AM) *
Misterul se dezleaga pe 21 Mai 1995.

Pilotul Barrie D . caruia i-au plesnit timpanele si suferind de o hemoragie severa,e lovit din plin de Ion D.
In momentul in care carlinga explodeaza el e fara cunostinta.
Mustangul era un avion f sensibil.Cateodata cadea cu un singur proiectil in radiator.Nu si Mayfair 24 cum era botezat avionul sau.
Se trezeste dupa vreo 10 min,motorul abia mai tragea dar avionul nu cadea.A incercat sa se orienteze si a descoperit ca e deasupra Ukrainei (de acolo operau).Reuseste sa aterizele la Piryatin si avionul se dezmembreaza la aterizare.
Medicii se chinuie o zi intreaga sa ii opreasca hemoragia ,cu ajutorul unui pansament enorm care arata ca un turban.
Avionul e sita,pana si cele 4 pale ale elicei sunt gaurite,inaite sa fie aruncat la fier vechi ,mecanicii descopera cu stupoare,un proiectil incendiar de 13 mm in ....rezervorul de benzina.Se pare ca o pisica are mai putine vieti ca Barrie D.Proiectilul incendiar explodeaza mai tot timpul.Avand fosfor inauntru practic se aprinde la cel mai mic impact.

Cu ajutorul netului si cercetatorii Jon G si Dan M,se face legatura intre cele 2 povesti tinand cont de data ora si relatarile pilotilor.

Culmea e ca Ion D si BArrie D erau sa se intalneasca fata in fata in 1990.In Ungaria a fost organizata o "tabara" a fostilor piloti din razboi.Ion D nu a participat din motive de sanatate.Barrie D a fost.Culmea ca colegul de promotie de la scoala de av a l luui ID ,Dan S,care a fost pilot de bombardier,primeste cadou de la Barrrie D o insigna cu un mustang ...cu bot rosu.
Neavand nici o confruntare cu americanii,Dan S ii da insigna cadou lui ID. Acesta nu s-a despartit de ea de atunci.
Acum facem ceva eforturi sa ii intalnim pe cei 2 fata in fata.
Momentan corespondeaza.
In poza ID ne explica cu a fost lupta.
Povestea celor 2 a aparut in revista Aviation History din 11.2007.

Vedeți vreo legătură între ce-i scris mai sus și acest articol ???
thumbsup.gif ninja.gif
T u d o r
Pai si Arheopterix totusi unde e? unsure.gif
Mariustom
Păi, și mă întrebi pe mine ???
Câteodată nu știu nici de mine, dapăi de alții biggrin.gif
Rebel
Foarte frumoasa povestea. Fascinanta. thumbsup.gif

Arheopterix s-a cam suparat sa fie luat in pleazna si nu ne prea mai viziteaza ; din pacate.

Mariustom, acum ti-am vazut avatarul. Omule, esti belea, pe bune biggrin.gif
T u d o r
Da, da... Marius cred ca n-a avut jucarii cand era mic. teehee.gif
malasorte
Adler Trumpf Junior Sport
22nst
Ce masina e?
Diesel
Off... nimic nu stii.
E Morgan Aero 8, are si logo pe coada.

Nu imi dau seama ce versiune e:
http://www.netcarshow.com/morgan/2006-aero...allpaper_03.htm
http://www.netcarshow.com/morgan/2005-aero...allpaper_03.htm
Seri
E prima versiune (2005), cu esapament pe lateral ca la Dodge Viper si privire crucis.
22nst
QUOTE (Diesel @ Jun 11 2009, 11:14 AM) *
Off... nimic nu stii.
E Morgan Aero 8, are si logo pe coada.

Nu imi dau seama ce versiune e:
http://www.netcarshow.com/morgan/2006-aero...allpaper_03.htm
http://www.netcarshow.com/morgan/2005-aero...allpaper_03.htm

Tu crezi ca pe mine ma intereseaza aratarile astea? 36182451.gif

Ce mi-a placut la ea, vopseaua foarte lucioasa smile.gif si in 2 culori... era interesanta.
malasorte
GAZ 12 ZIM
roadempire
Cadillac Hispano Suiza H6B Hubbard & Darrin Tourrer - 1929
remier
Cateva poze cu masini intalnite in Bulgaria si Chisinau.
As fi tare curios ce tip si ce model sunt, dar inca nu am reusit sa descopar.
Ce ma uimit este ca sunt destul de multe inca in circulatie si le-am vazut si pe drumuri foarte grele (sunt 4x4)
remier
dupa multa cautare pe net am descoperit ce model sunt rusoaicele de sus:
UAZ 452 / УАЗ 452
UAZ 3962 a avut aplicatii in multe domenii, vezi foto >>> vezi aici

UAZ in diverse filmulete: AICI , AICI, AICI , AICI, si variantele UAZ si NIVA, ..., 4 x 4, 6 x 6 AICI

masini simple si rezistente, fata de sensibiloasele de azi cu computere senzori si piese care te usuca de bani
Mariustom
CITAT(Mariustom @ Jun 3 2009, 11:14 PM) *
CITAT(Arheopterix @ Feb 17 2008, 11:45 PM) *
O sa va plictisesc cu o poveste zic eu interesanta;

2 Iunie 44.

Bunul meu prieten Ion D decoleaza cu escadrila din care facea parte ptr a se lupta cu americanii veniti in vizita pe la rafinariile de Ploiesti.

Dupa invalmaseala creata e singur separat de grup.
Deodata vede avioane cu bot rosu mai jos de el.
La inceput crede ca sunt colegii din escadrila 56 dar f repede i-si da seama ca sunt Mustanguri.
CAde deasupra lor si alege o victima.
Americanii se disperseaza si incearca sa scape datorita avionului superior.
Ion D desi are 24 de ani si "numai 8" victorii,e un pilot experimentat .Instruit la Tiraspol de marele Helmuth Lippfert,reuseste sa il urmareasca pe american intr-un circ aerian.Multe Giuri pozitive si negative.Ion D tipa cat il tin plamanii ca sa egalizeze presiune in timpane (americanul nu si asta il costa).
Il baga in colimator si trage cu tunul si mitaralierele.Mustangul pare a se dezmembra.Carlinga explodeaza si sare,fragmente zboara in toate directiile.In acest timp ID e incoltit de coechipierii victimei.Zboara la firul ierbii.In placa de blindaj simte cateva lovituri.E pe punct sa ramana si fara benziina,decide sa aterizeze pe burta intr-un camp desfundat. O face.Decceleratia e asa de puternica incat va avea multe zile nista vanatai in locul centurilor.
In ciuda celor scrise mai sus,epava mustangului nu e gasita si nefiind martori oculari nu e omologata.



CITAT(Arheopterix @ Feb 18 2008, 12:00 AM) *
Misterul se dezleaga pe 21 Mai 1995.

Pilotul Barrie D . caruia i-au plesnit timpanele si suferind de o hemoragie severa,e lovit din plin de Ion D.
In momentul in care carlinga explodeaza el e fara cunostinta.
Mustangul era un avion f sensibil.Cateodata cadea cu un singur proiectil in radiator.Nu si Mayfair 24 cum era botezat avionul sau.
Se trezeste dupa vreo 10 min,motorul abia mai tragea dar avionul nu cadea.A incercat sa se orienteze si a descoperit ca e deasupra Ukrainei (de acolo operau).Reuseste sa aterizele la Piryatin si avionul se dezmembreaza la aterizare.
Medicii se chinuie o zi intreaga sa ii opreasca hemoragia ,cu ajutorul unui pansament enorm care arata ca un turban.
Avionul e sita,pana si cele 4 pale ale elicei sunt gaurite,inaite sa fie aruncat la fier vechi ,mecanicii descopera cu stupoare,un proiectil incendiar de 13 mm in ....rezervorul de benzina.Se pare ca o pisica are mai putine vieti ca Barrie D.Proiectilul incendiar explodeaza mai tot timpul.Avand fosfor inauntru practic se aprinde la cel mai mic impact.

Cu ajutorul netului si cercetatorii Jon G si Dan M,se face legatura intre cele 2 povesti tinand cont de data ora si relatarile pilotilor.

Culmea e ca Ion D si BArrie D erau sa se intalneasca fata in fata in 1990.In Ungaria a fost organizata o "tabara" a fostilor piloti din razboi.Ion D nu a participat din motive de sanatate.Barrie D a fost.Culmea ca colegul de promotie de la scoala de av a l luui ID ,Dan S,care a fost pilot de bombardier,primeste cadou de la Barrrie D o insigna cu un mustang ...cu bot rosu.
Neavand nici o confruntare cu americanii,Dan S ii da insigna cadou lui ID. Acesta nu s-a despartit de ea de atunci.
Acum facem ceva eforturi sa ii intalnim pe cei 2 fata in fata.
Momentan corespondeaza.
In poza ID ne explica cu a fost lupta.
Povestea celor 2 a aparut in revista Aviation History din 11.2007.

Vedeți vreo legătură între ce-i scris mai sus și acest articol ???
thumbsup.gif ninja.gif

E offtopic.gif , dar e continuare:
http://www.mediafax.ro/social/un-pilot-rom...oiului-5406892/
Și poze de la întâlnire:
http://www.worldwar2.ro/forum/index.php?sh...ost&p=74872
pmhoria
Pe o trecere de pietoni in Paris ... toata lumea admira bijuteria asta.
Adi-Ca
Grozav topicul !! L-am citit de doua` ori in 3 zile !!! Istorie si masini exact ce imi place mai mult !!!Felicitari celor care au postat aici supergele fotografii si istoria lor !!
Imi aduc si eu o mica` contributie, nu e cine stie ce, dar sper sa va` placa`. Incep cu prima mea masinuta`, un 2 cv 6 cumparat in 1993 si vandut in 2006.

Imi pare rau ptr. calitatea slaba` a pozelor, dar pe vremea aceea nu erau prea la indemana` aparatele foto digitale.
Adi-Ca
Continui cu aceeasi masinuta`, dar pozele sant mai actuale, primite de la noii proprietari !
Adi-Ca
Acelasi 2CV6 invitata` la un autoshow la Sibiu + o parada` a masinilor de epoca`, tot la Sibiu.
Gata cu 2 cv-ul, ca` v-am plictisit destul.
Adi-Ca
Si ca sa` ma` apropiu de subiectul topicului .................... :
Ce am gasit la un magazin de surplusuri al armatei canadiene, intr-un orasel la vreo 70 km. de Montreal .
Ma intreb cand o sa` vad asa ceva scos la vanzare si in Romania .
Jeep-ul nu avea motor sad.gif
Nu mai stiu sigur dar cealalta` cu remorcuta` parca era Peugeot.
3 luni mai tarziu a disparut de acolo, probabil a cumparat-o cineva .
solmar
Se scot si in Romania efecte la licitatie, camioane rusesti casate care au ridicol de putini km la bord sau altele cu kilometrajul dat peste cap, statii mobile... Suntem inca la stadiul hai sa facem o cioranie si daca nu iese dam anunt la ziar. Am citit odata un anunt d'asta, mai este totusi pana la nivelul de transparenta pe care l-am dori. Vom ajunge si acolo cu timpul...
T u d o r
Adi superb 2CV-ul. Am o adevarata pasiune pentru masinuta asta de pe vremea copilariei, de la Louis de Funes. Si intr-un James Bond a aparut. smile.gif
RUE
cred ca marea majoritate a rusoaicelor si IMS urilor de la MApN s-au vandut sau dat la fiare.
cand erau in parcurile auto erau multe ca tipla. cateva exercitii si sub 10 000 km la bord in 30-40 ani.
Adi-Ca
QUOTE (solmar @ Mar 26 2011, 10:44 AM) *
Se scot si in Romania efecte la licitatie, camioane rusesti casate care au ridicol de putini km la bord sau altele cu kilometrajul dat peste cap, statii mobile... Suntem inca la stadiul hai sa facem o cioranie si daca nu iese dam anunt la ziar. Am citit odata un anunt d'asta, mai este totusi pana la nivelul de transparenta pe care l-am dori. Vom ajunge si acolo cu timpul...


E adevarat ca se scot si in Romania efecte si masini de tot felul la licitatie, dar fara` pile , mita` si sprijin din interior este f. greu de obtinut ceva ! Din pacate, multe masini si utilaje interesante, unele unicate sau cu valoare istorica` au fost trimise la topit din incompetenta` sau necunoastere.
Eu am incercat sa` pun mana pe un IMS , dar mi-a fost imposibil ! Niste stabi sus-pusi l-au "adjudecat" inaintea mea . Si nici macar nu l-au cumparat pentru ei, ci pentru a-l revinde cu un profit substantial.
Am avut ocazia sa lucrez prin 2003-2006 la o unitate militara` din Turda , un fost batalion de tancuri (situat la iesirea spre Alba Iulia), care era atunci un fel de depozit pentru casare ptr. masinile adunate de la unitatile desfiintate din tot Ardealul. Erau colectate acolo sute de SR-uri, DAC-uri, zeci de IMS-uri si ARO-uri. Am vazut acolo si niste masini f.f. interesante ramase din al doilea razboi mondial, (germane, rusesti, americane), altele din perioada `45-`70, foarte foarte interesante, niste barci ptr. desant (cu roti retractabile !!) autoutilitare, masini enorme ptr. sapat transee (cu cupe) . Ce e mai trist e ca` am facut niste demersuri pe la muzeul militar Buc. si pe la comandamentul armatei a-4-a , pentru a le salva si a le trimite acolo unde le e locul , dar m-am lovit de prostia si incompetenta unor oameni care nici macar nu vroiau sa ma asculte, desi aveau functia de curatori sau de administratori .Am primit niste raspunsuri de genul :"ne costa` prea mult transpurtul si conservarea lor, mai bine le vindem la fier vechi si scoatem un profit din ele". Trist, foarte trist sa vezi cum bucati de istorie se topesc fara` rost down.gif Nu stiu daca` ele mai exista` inca` sau au fost dezmembrate .

QUOTE ( T u d o r @ Mar 26 2011, 02:47 PM) *
Adi superb 2CV-ul. Am o adevarata pasiune pentru masinuta asta de pe vremea copilariei, de la Louis de Funes. Si intr-un James Bond a aparut. smile.gif


Intr-adevar, e o masina` deosebita`. Extrem de simpla` si de robusta`. Am avut-o 11 ani, si nu mi s-a stricat niciodata` !! Inca` ii mai duc dorul !
Adi-Ca
Buick Wildcat (nu stiu ce an), frumos reconditionata`, undeva aproape de Montreal (2007).
Adi-Ca
In trafic pe strada` , cred ca e Chevrolet .
Adi-Ca
Un autoshow interesant, un loc al pierzaniei teehee.gif (Montreal)
Foto & preturi pe site-ul lor : http://www.johnscotti.com/en/
T u d o r
Si eu am intentionat sa ma lipesc de un IMS cand au avut marea curatenie de acum cativa ani. La fel de imposibil mi-a fost, erau date toate cu dedicatie. Daca nu ma insel aveau motoare pe benzina de vreo 4 litri. Toate erau in rezerva armatei, zero km si impecabil pastrate in vaselina de 40 ani.

Whatever, welcome in Romania - the land of choice. biggrin.gif
mike.omega
IMS a avut motor pe benzina de 2.3L daca nu ma inseala memoria smile.gif
T u d o r
Cred ca e vorba de niste motoare Ford, vorba ta sper sa nu ma insele memoria. Si daca chiar nu ma inseala erau V8?
mike.omega
Confuzia e la mine biggrin.gif

"IMS 57,primul 4x4 romanesc,de inspiratie sovietica-GAZ.Numele modelului deriva din anul inceperii productiei sale,1957.Este echipat cu motor de 3300 cmc,50 cp si 80 km/h viteza maxima.
Urmatoarea versiune,M-59,aduce unele imbunatatiri,in sensul cresterii puterii motorului la 56 cp,iar stergatoarele de parbriz manuale de la modelul 57 au fost inlocuite cu unele actionate electric.
In 1964 intra in productie M 461,deasemenea foarte similara cu GAZ,insa cu un motor de 70 cp si 100 km/h viteza maxima.Acest model,cu performante foarte bune in teren,a fost primul model exportat si in alte tari si s-a produs pana in 1975"

Sursa
Adi-Ca
Cele vazute de mine la Turda erau IMS-uri romanesti, originale,vechi si cu prelata` , GAZ-urile rusesti erau toate modificate ca autoutilitare de transmisiuni, autosanitare sau autoateliere, Insa toate aveau doar cativa km. la bord, cel mai putin avea un GAZ , 58 km parcursi !!!!!!!! Nu avea nici macar 1cm patrat de rugina` !!! A plecat cu dedicatie la Bucuresti, pe o platforma`, in saptamana dinaintea plecarii a fost adus in curtea corpului de garda` si a fost pazit de santinele !!!!!
RUE
noi mai avem si magirus din 68-69 care sunt folosite la interventii (au pompa de apa agregat in botul autospecialei), spatiu de carat destui servanti (4 usi pt persoane), spatiul pt depozitare pentru unelte si utilaje de interventie (generator, pompe de apa). Cred ca poate si sa porteze ceva apa in rezervor dar nu mai stiu sigur.
Are 4x4 si viteza maxima 70-80 km/h.
Galerie
Adi-Ca
Intr-o parcare undeva in Montreal, 2009 ! Ford T .
getodac
Ieri in parcarea de la Vraja Marii.
James Kilowatt
Saptamana trecuta am fost la talcioc, poate imi iau si eu un cazan pentru Euroring.... insa nu m-am hotarat pe care sa-l aleg. Voi ce ati alege? whistling.gif

Trasura cu motor e din 1897, si e inmatriculata (si deci, road legal), desi are slickuri. Insa are stingator, si probabil si triunghi si trusa e prim ajutor.

Era unu' care vindea si un tramvai, insa nu m-am bagat ca era probabil furat...
pmhoria
Masina "rosie" cu nr 35 are culori diferite in cele 2 poze .. e adevarat ca o poza e d5000 si una Panasonic DMC .. dar totusi e dif ff mare smile.gif
A..si pt circuit, as alege nr 30 dar cu slick-uri biggrin.gif
James Kilowatt
Era si vrema schimbatoare, cand era soare, cand innorat.
Cu sapuniera am facut pozele atunci cand aveam nevoie de large angle.
leorsun
Imagine din 1901. Mercedes in zona Deva.
http://www.pro-bike.ro/forums/topic/78767-...20/page__st__80
oanadraga
adevarate bijuterii pe roti! unsure.gif
Adi-Ca
Intalinire Citroen 2cv, Mehari & alte derivate , 26 mai 2012, undeva langa Montreal.























scatalin
In Nurnberg Germania
VW Karman Ghia
Oldschool
O selectie a modelelor preferate.
DORU
Oooo...Lancia Delta Integrale HF si Audi acela demential cu cea mai buna tractiune integrala mecanica... nu ai gusturi rele, Pontiacul sau BMW-ul acelor ani erau adevarate masini thumbsup.gif
Oldschool
Pure breed racers, primele 2 mentionate de tine.
S1 - "fire spitting monster".
Astea's masini adevarate.
Nu glumele din prezent. wink.gif

DORU
Da, impartasim aceeasi parere thumbsup.gif
Oldschool
Ma bucur. wink.gif

DORU
Am sa completez cu modelul Audi S2 Coupe sau Avant...o masina pe cinste !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.