Arheopterix
May 20 2007, 09:16 PM
Hidro avion Bloom und Voss Viking.
Si e destul de greu.
Baby Blues
May 20 2007, 09:49 PM
Bine am inteles, dar cu Fiat-ul ce aveau?
Scria mare pe masina Steyr- Diesel .
Arheopterix
May 21 2007, 07:59 AM
L afel cum eram noi cu renault
si seat cu fiat
sub licenta
Baby Blues
May 21 2007, 11:08 AM
QUOTE(Arheopterix)
L afel cum eram noi cu renault
si seat cu fiat
sub licenta
Am inteles!
Oricum m-a impresionat faptul ca dupa aproape 60 de ani masina arata f.bine, motorul am inteles ca nu fusese segmentat s.a.m.d, piesele erau toate originale, inclusiv conductele de motorina.
Respect!!
Arheopterix
May 21 2007, 07:59 PM
Opel Kadett
Arheopterix
May 21 2007, 08:00 PM
Opel Olimpia.
Arheopterix
May 21 2007, 08:02 PM
Masini dfin dotarea politiei Berlineze,inceputul anilor 30.
Arheopterix
May 21 2007, 08:06 PM
Daihatsu 4x4.
Cea mai veche firma de masini japoneze.
Mult inainte de oricare alta firma,a realizat o masina mica cu tractiune integrala permanenta.
Arheopterix
May 22 2007, 12:21 PM
Ambulanta cred ca Horch.
Destul de ciuruita de gloante.
Se vede ca a petrecut mult timp in linia intai.
Arheopterix
May 22 2007, 12:24 PM
Inca una dar in stare mai buna.
Steyr.
Arheopterix
May 22 2007, 12:27 PM
Tot ambulanta Horch.
Arheopterix
May 22 2007, 12:34 PM
Opel Kapitan.
Arheopterix
May 22 2007, 12:38 PM
Ambulanta.
Arheopterix
May 22 2007, 12:39 PM
Peaugeot crucea rosie.
Arheopterix
May 22 2007, 12:40 PM
Motocicleta crucea rosie.
Arheopterix
May 22 2007, 12:42 PM
Sorry,dar nu ma pot abtine...
Asa mergea medicul militar in 1915.
Remacati sabia de cavalerie atarnata in fata.
Arheopterix
May 23 2007, 01:05 PM
Ce ziceti de asta?
Ca tot sunt cu ambulante etc.
Cabinet stomatologic mobil.
Vi se pare groaznic?
Arheopterix
May 23 2007, 01:07 PM
Asta e o sanie crucea rosie.
Arheopterix
May 23 2007, 01:08 PM
Noroaie.
Inghit si mercedesuri de generali.
De remarcat copacii taiati si aranjati ca sa poata treaca peste.
Arheopterix
May 23 2007, 07:33 PM
Horchul vulpei desertului.
Se vad insemnele cu bastoanele de maresal.
Mariustom
May 23 2007, 08:20 PM
Nu cumva chiar se află pe bancheta din spate ?
Arheopterix
May 23 2007, 09:01 PM
E sigur acolo.
Daca nu era ,nu erau steagurile pe masina.
Asta ptr ca in cazul ca soferul ducea masina la spalatorie,sa nu il salute orice militar care ii iese in cale.
Baby Blues
May 23 2007, 09:34 PM
Il vad, il vad!
Arheopterix
May 23 2007, 09:40 PM
Ala e tipul care deschide si inchide usa.
Arheopterix
May 24 2007, 12:19 PM
Maybach.
In perioada cand firma a falimentat.
Ala de la volan,cu chipiu, nu e propietarul.
Maybachul il conduce in mod normal un sofer.
Propietarul se lafaie pe bancheta spate.
Arheopterix
May 24 2007, 12:28 PM
Motivul falimentului erau masini de genul asta.
Packard 1939.
Recunoasteti ca diferentele chiar daca vedem numai aspectul,sunt majore.
Arheopterix
May 24 2007, 12:30 PM
Pachard turing cabrio 1938.
Pur si simplu oameni cu bani, preferau la aceasi bani sa ia o masina mai moderna si mai dotata. De fiabilitate nu mai vorbim.
Arheopterix
May 24 2007, 09:04 PM
Un Horch face baie.In lipsa de spalatorie,si marea e buna.
Numai sa nu se ude delcoul.
Arheopterix
May 25 2007, 08:20 PM
Azi cateva de pe la noi.
La ghidonul BMW ului e Constantin Cantacuzino.Numit Bazu.
Decoratia de la piept e Ordinul Mihai Viteazu,cea mai mare decoratie a tarii.
A fost un fel de Valentino Rossi,Charles Lindeberg si Wayn Gretzky.
A reprezentat Romania la campionatul mondial de hokei.
A batut nenumarate recorduri aviatice.
Campion la motociclism pe circuit cu Triumph.
Totusi meritul lui cel mai mare e ca a fost asul nr 1 al aviatiei romane.
A dat jos din cer 64 de avione (Rusesti,Americane si Germane).
El era de fapt voluntar pe front.
Nimeni nu il chemase.
Nu avea pregatire de pilot de vanatoare dar era atat de bun incat a dat rezultatul mentionat mai sus.
A luptat din prima zi a razboiului pana in ultima.
Non profit.
Just for the fun.
A fost nevoit bineinteles sa paraseasca tara si a murit in Spania pe la inceputul anilor 50.Bineinteles ca e inmormantat acolo si in tara nu e nici o strada sau alee care sa ii poarte numele.
Una din fostele lui sotii,Nadia Herescu,a fost mama lui Linda Grey (Sue Ellen din Dallas.
Arheopterix
May 25 2007, 08:28 PM
O cisterna Renault a Secretariatului De Stat al Aerului,alimenteaza un Messerschmitt 109 ,pe Pipera.
Treaba destul de riscanta si pilotul e in carlinga.
Semn ca a aterizat ptr alimentare si trebuie sa decoleze imediat.
Numele pilotului e cunoscut;Alexandru Serbanescu.
PE numele lui e o strada.Chiar un bulevard.A fost tot un tip super,dar totusi a fost nr 2,si nu a supravietuit razboiul.
Arheopterix
May 25 2007, 08:35 PM
Coloana motorizata romana in Krimea (ce dracu cautam acolo?).
Motocicleta e un Gnomme Rhomme .
Arheopterix
May 25 2007, 08:44 PM
Mizil 1944.
Cred ca primavara.
Cei trei piloti si motocicleta (BMW) apartin escadrilei de lupta Jg 77 si au emblema lupul care urla.
Rolul lor era sa apere Ploiestiul de americani care i-si bombardau propriile investitii din cauza sefului lor cel mare-alias Adolf.
Arheopterix
May 26 2007, 01:10 PM
Iasi 1918 .
Soldati rusi cu un blindat.
Are turela rotata manual.
Rotile fata sunt pline,iar fcele spate sunt protejate de niste placi de lemn.
Arheopterix
May 26 2007, 08:28 PM
Swimmwagen in noroi.
Ardeni iarna 44-45.
In spate doua Panzer 5 Panther si camion steyr.
Cred ca frigul e mare ptr ca soferul poarta manusi cu un singur deget.
Total contraindicate intr-o zona de conflict ,unde degetul aratator e vital.
Arheopterix
May 26 2007, 08:35 PM
Mercedes accidentat rau.A lovit un pom.
Fara centuri si airbaguri.Nu cred ca fi scapat soferul.
Arheopterix
May 26 2007, 08:37 PM
Masina de sefi de la stat major.
Wanderer.
Poza e inainte de razboi.
Farurile nu au camuflaj.
Arheopterix
May 27 2007, 12:45 PM
Scena filmarii unui film de propaganda american.
Regizorul e in scaunul portocaliu.
Secretara de platou e de sex masculin.
Si actorii se fac ca repara un ford.
Arheopterix
May 27 2007, 12:47 PM
Jeep Toyota anii 40.
Arheopterix
May 27 2007, 04:35 PM
Tot de pe la noi.
Camioane Ford incarcate la greu cu saci cu nisip ud,"tracteaza" baloane in jurul Ploiestiului.
Fiecare balon e ancorat cu un cablu de otel la sol si are o incarcatura exploziva.
Lungimea cablului e de aprox 100 m.
Rolul lor era de a impiedica av venite in scopuri ne pasnice ,sa faca un atac la mica inaltime.
Baloanele erau dese si aripile avioanelor se agatau de cabluri declansand o explozie fatala ptr vizitatorul ne poftit.
In spate se si vede o sonda petroliera.
Arheopterix
May 27 2007, 04:38 PM
Jeep apartinand SAS.
Plin de benzina si provizii.
Arheopterix
May 28 2007, 08:31 PM
Azi fac pauza de la postatul de masini.
Vreau sa va impartasesc cateva lucruri care ma deranjeaza.
Uneori i-mi iese sa merg pe centura Bucurestiului.
Zone Mogosoaia -Tunari.
De fiecare data injur drumul,autoritatile,ministerul transportului etc etc.
Totusi mi-am dat seama ca fac o mare nedreptate;
Nu pe actualii guvernanti trebuie sa ii injur!
Eu nu au nici o treaba!
E drept ca infara de niste zmoala pe ici pe colo nu au contribuit cu nimic .
Adevaratul vinovat e regele Ferdinand.
El a cauzat tot acest haos.
Cand a facut soseaua de centura,nu s-a gandit ca peste 100 de ani vor fi mai multe masini si vor fi necesare mai multe benzi de circulatie.
Va surprinde?
Si eu am fost surprins.
Centura buc. avea rolul de aparare a capiitalei.
Arheopterix
May 28 2007, 08:36 PM
Intr-o perioada in care armatele mergeau pe jos sau pe cai,avioanele aruncau 2-3 grenade si riscau sa fie doborati cu o piatra trasa dintr-o prastie,Forturile erau baza apararii oricarui oras important.
Regele Ferdinand a inconjurat orasul cu mai multe forturi f sofisticare.
Erau legate intre ele prin soseau de centura,si tineti seama!!!!!
Si printr-o garnitura de tren electric subteran,care avea rolul de aprovizionarea forturilor in caz de incercuire.
Asta aviz celor care cred ca metroul e o realizare.
Fiecare fort avea propriul cinema,biserica arsenal samd.
Postez o fotografie recenta.
Arheopterix
May 28 2007, 08:37 PM
Cateva exemple.
Arheopterix
May 28 2007, 08:39 PM
Alta forma,de data asta inconjurat si cu un sant de apa.
Arheopterix
May 28 2007, 08:40 PM
Cateva idei despre interior.
Arheopterix
May 28 2007, 08:44 PM
Majoritatea sunt abandonate de mai bine de 60 de ani.
Sunt inundate mai tot anul.
Surpriza e ca tencuiala nu prea cade de pe peretii de caramida,care arata de parca abia au fost ziditi.
Totul facut cu lopata si mistria.Caramida mortar si lemn.
Fara beton,grinzi armate,silicoane si diversi adezivi.
Tot populatie indigena le-a construit.
Si in cca 10 ani.
Acum ne gandim; ce au facut idilii nostri in 10 ani?
Nici macar sa modernizeze o biata sosea de centura veche de 100 de ani.
Ah,si apropo,nu sunt monarhist.
Arheopterix
May 28 2007, 09:18 PM
O poza facuta de un aviator american in 44.
Sa va ajut sa va orientati;
Crucea alba sunt pistele aeroportului Otopeni.
Linia alba care traverseaza poza pe centru dintr-o parte in alata e DN1.
Cladirea hexagonala din stanga mijloc e un fort in care este azi o unitate de transmisiuni,iar catacombele lui sunt/erau folosite de fabrica Zarea.
Linia care uneste Fortul cu o cladire mai mica (bateria 2-3) e soseaua de centura.
Ce mai e interesant e ca fumul pe care il vedeti,se datoreste unui bombardament american.Numai ca TOATE bombele au cazut pe amaratii din comuna Otopeni. Nici aeroportul,nici hangarele,nici forturile nu sunt nici pe de aproape atinse.Nu se poate pune problema caau gresit tinta.
Am poze in care au bombardat cu o precizie matematica triajele de cale ferata din Chitila intr-o zi ploioasa.
Arheopterix
May 29 2007, 10:35 AM
Un mercedes .
INteresant e ca soferul sta in spate iar un ofiter conduce.
Antena din spate e de fapt un radar primitiv.
Oana
May 29 2007, 03:13 PM
great job Arheopterix...
Arheopterix
May 29 2007, 09:56 PM
Merci!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.