Începând de acum, Polestar va fi numele primit de cele mai performante modele din gama Volvo Cars. Mai mult, în viitor, Polestar va utiliza tehnologia “twin engine” a modelelor de tip plug-in hybrid în dezvoltarea următoarelor modele de înaltă performanță.
Volvo este cel mai mare producător de automobile de tip plug-in hybrid din Europa și lider în utilizarea energiei electrice în domeniul automobilistic. În momentul de față, Volvo produce unele dintre cele mai puternice și mai eficiente sisteme de propulsie hibridă din întreaga industrie auto.
Parteneriatul dintre Volvo și Polestar se întinde pe aproape două decenii și a pornit în anul 1996, odată cu implicarea Volvo în motorsport, alături de Polestar. În ultima parte a colaborării, Volvo și Polestar au lucrat împreună pentru a combina experiența confortabilă pe care modele Volvo o oferă celui de la volan, cu un nivel crescut al puterii, alături de un comportament dinamic de top.
“Fiecare clipă trăită la bordul unui model Volvo Polestar este o experiență specială. Am decis să aducem această experiență mai aproape de posesorii modelelor Volvo prin implicarea totală a Volvo Cars în dezvoltarea modelelor de înaltă performanță, ce vor purta numele Polestar”, declară Håkan Samuelsson, Președinte și Director Executiv al Volvo Cars.
În anul 2015, Volvo estimează că 750 de versiuni Polestar ale modelelor V60 și S60 vor comercializate la nivel global. Pe termen mediu, pentru vânzările modelelor Polestar se estimează o creștere între 1.000 și 1.500 de modele livrate anual. Polestar este deja un brand cu renume internațional, iar Volvo va beneficia în continuare de pachetele de putere Polestar ce pot fi montate ulterior vânzării unui automobil Volvo. Deocamdată nu au fost dezvăluite detaliile financiare ale tranzacției, însă angajații existenți ai Polestar, vor deveni angajați Volvo.
Participarea în competițiile motorizate ale brandului Polestar va rămâne sub conducerea lui Christian Dahl, fostul proprietar al brandului, însă numele echipei de curse va fi schimbat.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!