No SSO cookie

Tracțiune integrală cu vectorizarea cuplului pentru noul Opel Insignia

voteaza
(0/ 0)
Tracțiune integrală cu vectorizarea cuplului pentru noul Opel Insignia
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Autovehiculele de dimensiuni medii care asigură o experiență extrem de incitantă a conducerii sunt oferite în principal de mărcile auto premium, dar când va fi lansat modelul Opel Insignia Grand Sport, șoferii entuziaști vor fi nevoiți să se reorienteze.

 
 

Noul Insignia cu transmisie automată cu opt trepte de viteză este disponibil cu un sistem revoluționar de tracțiune integrală cu vectorizarea cuplului care asigură o dinamică, un stil de conducere și o manevrabilitate de top.

Tracțiunea integrală și vectorizarea cuplului reprezintă cea mai bună modalitate de a transmite puterea, indiferent dacă suprafața drumului este umedă, uscată, acoperită cu polei sau zăpadă. Noul Opel Insignia este echipat cu un sistem de tracțiune integrală cu un modul de tracțiune spate care utilizează un sistem cu ambreiaj dublu fără diferențial.

Sistemul de tracțiune integrală al modelului Insignia poate transmite cuplul în mod independent către una sau ambele roți spate, permițând utilizarea funcției de vectorizare a cuplului pe toată gama de performanțe ale autovehiculului.

opel-insignia-grand-sport-4x4-304910


La deplasarea în viraje este transmis un cuplu mai mare către roata spate din exteriorul curbei, inducând rotația în jurul axei verticale (girație): modelul Insignia virează cu precizie mai mare și răspunde mult mai spontan la acțiunile șoferului.

Vectorizarea cuplului contribuie, de asemenea, la sporirea siguranței prin controlul distribuției cuplului în funcție de modificarea poziției clapetei de accelerație, de unghiul de rotire a volanului și de suprafața carosabilului, amortizând mișcarea de rotație. Această utilizare inteligentă a distribuției cuplului, cunoscută și sub denumirea de „amortizarea mișcării de rotație”, imprimă autovehiculului un comportament neutru, sporindu-i stabilitatea și manevrabilitatea.

opel-insignia-all-wheel-drive-system-304601.


Șoferii noului Insignia pot alege gradul de amortizare a mișcării de rotație în funcție de propriul stil de conducere, selectând modul de conducere adecvat: de la un nivel ridicat cu „Tour” la un nivel scăzut de amortizare cu „Sport”, pentru un comportament mai sportiv al autovehiculului.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2143 :: 15.06MB