Noul model cu cinci locuri şi cinci uşi se va numi „Ampera-e”. Pe lângă faptul că va avea o autonomie de funcţionare la o încărcare completă mai mare decât majoritatea autovehiculelor electrice, acesta va avea şi un preţ accesibil. Având la bază experienţa în electrificare acumulată datorită modelului Ampera care a stabilit standardele pentru autovehiculele electrice moderne în 2011, noul Ampera-e îmbină electromobilitatea inovatoare cu cea mai nouă tehnologie pentru conectivitate şi o dinamică a conducerii foarte incitantă.
Astăzi, anunţând modelul Ampera-e la Simpozionul CAR de la Bochum, Germania, Mary Barra, preşedinta consiliului de administraţie şi CEO al GM a declarat: „GM şi Opel au avut întotdeauna convingerea că autovehiculele electrice vor juca un rol definitoriu în mobilitatea viitorului. Tehnologia inovatoare a modelului Ampera-e reprezintă un pas important către punerea în practică a acestei viziuni. Noul nostru autovehicul electric reprezintă, de asemenea, o nouă contribuţie la reputaţia pe care o are marca Opel de a face accesibilă pe scară largă ingineria inovatoare.”
De asemenea, pentru tendinţe cum ar fi urbanizarea sau protecţia mediului sunt necesare noi tipuri de mobilitate şi sisteme de propulsie alternative. „Autovehiculele electrice au potenţialul de a aduce o contribuţie semnificativă la protecţia climei şi reducerea emisiilor”, a spus Dr. Karl-Thomas Neumann, CEO al Opel Group. „Noul Opel Ampera-e va deschide drumul mobilităţii electrice prin eliminarea barierelor pe care le constituie preţul ridicat şi autonomia redusă de funcţionare.”
Modelul Ampera-e cu proporţiile unice şi compacte este propulsat de baterii plate, amplasate sub podeaua din interior. De asemenea, configuraţia eficientă a bateriilor asigură un interior încăpător, cu spaţiu confortabil pentru cinci ocupanţi şi un volum al portbagajului comparabil cu cel al autovehiculelor din clasa compactă.
Ampera-e va oferi, de asemenea, premiatul asistent personal de service şi conectivitate, Opel OnStar, precum şi tehnologii pentru conectivitate şi infotainment care vor integra perfect la bord smartphone-urile şi alte dispozitive electronice.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!