No SSO cookie

quattro GmbH devine Audi Sport GmbH

voteaza
(0/ 0)
quattro GmbH devine Audi Sport GmbH
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

quattro GmbH, înfiinţată în 1983 în Neckarsulm, funcționează începând de acum sub denumirea Audi Sport GmbH. Cu Stephan Winkelmann la conducere, această companie deţinută integral de AUDI AG are în prezent circa 1.200 de angajaţi.

 
 

Începând din anul 1983, quattro GmbH cu sediul în Neckarsulm construieşte automobile sport de înaltă performanţă şi concepe prototipuri auto high-tech. Iar acum, compania deţinută de Audi şi-a schimbat denumirea în Audi Sport GmbH şi este structurată pe patru domenii de activitate.

Alături de dezvoltarea şi fabricarea modelelor Audi R8* şi Audi RS, compania este responsabilă pentru partea de motorsport pentru clienţi: Audi Sport customer racing. Celelalte domenii de activitate includ opţiunile de personalizare a maşinilor în baza gamei Audi exclusive, plus accesoriile de lifestyle care fac parte din Audi Sport collection.

Denumirea Audi Sport este inspirată din tradiţia îndelungată a succesului repurtat în motorsport. Încă din anii '30, legendarele modele Silver Arrow ale Auto Union erau reperul care definea standardele pe circuitele de curse din întreaga lume. În anii '80, Audi quattro cu tracţiune integrală permanentă a înregistrat succese răsunătoare în raliuri. În prezent, marca cu patru inele participă la DTM, Formula E, cursele GT şi la categoria TCR. Tinerele talente în pilotarea maşinilor de curse sunt promovate în cadrul Audi Sport TT Cup. Modelele din producţia de serie beneficiază de conceptele şi tehnologiile utilizate în primă fază în motorsport. Modelele Audi R8 şi Audi RS reprezintă vârful de lance sportivă a mărcii, îmbinând performanţele superlative cu exclusivitatea şi prestigiul.

Abrevierea RS înseamnă cea mai puternică versiune de motor într-o anumită gamă de modele Audi, înseamnă performanţe dinamice, sofisticare şi utilitate practică în cotidian, plus tracţiune integrală permanentă quattro. Tradiţia RS a mărcii a început în 1994, odată cu introducerea modelului Audi RS 2 Avant.

Acest automobil a fost un model avangardist - un real automobil sport de înaltele performanţe, cu cinci locuri şi un portbagaj de mari dimensiuni. De atunci, quattro GmbH şi-a extins continuu portofoliul de modele RS, care începe acum de la compactul Audi RS 3 Sportback* şi se extinde până la modelele superioare, precum Audi RS 6 Avant* sau Audi RS 7 Sportback*. Obiectivul principal al companiei constă în a crea cele mai prestigioase modele din gama AUDI AG.

Audi R8 este modelul poziţionat în vârful gamei de produse. Prima generație a apărut pe piaţă în 2007, având la bază un concept inovator: motor central, construcţie uşoară sistematică cu tehnologia Audi Space Frame şi tracţiune quattro. Automobilul sport de înaltă performanţă oferă experienţe dinamice caracteristice, iar datorită greutăţii optimizate pentru performanţe superioare, se comportă perfect şi pe pista de curse.

Filiala Audi şi-a dublat vânzările în ultimii cinci ani. În următoarele 18 luni, Audi Sport GmbH va lansa opt noi modele, care vor consolida şi mai mult poziţia companiei pe piaţă. Numărul distribuitorilor Audi Sport specializaţi va creşte până la finele anului 2017, de la totalul actual de 370, la 600.

Stephan Winkelmann este directorul general al companiei din 15 martie 2016. Audi Sport GmbH are circa 1.200 de angajaţi la sediile din Neckarsulm şi Ingolstadt.

Gama de produse a Audi Sport GmbH cuprinde în prezent următoarele modele:

·       Audi RS 3 Sedan

·       Audi RS Q3, Audi RS Q3 performance

·       Audi RS 6 Avant, Audi RS 6 Avant performance

·       Audi RS 7 Sportback, Audi RS 7 Sportback performance

·       Audi TT RS Coupé, Audi TT RS Roadster

·       Audi R8 Coupé, Audi R8 Spyder

·       Audi S8 plus

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2461 :: 17.79MB