No SSO cookie

La cati km se inlocuieste kitul de distributie pe lant?

voteaza
(0/ 0)
La cati km se inlocuieste kitul de distributie pe lant?
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Fiecare automobil este echipat cu un kit de distributie care contribuie atat la alimentarea motorului cu carburant, cat si in ceea ce priveste evacuarea gazelor rezultate in procesul de ardere.

 
 

La fel ca si alte piese integrate in mecanismul automobilului, distributia va necesita periodic inlocuire astfel incat functionarea masinii sa nu fie pusa in pericol si nici viata participantilor la trafic.

Cu cat se conduce mai frecvent. cu atat pot aparea depuneri sau defectiuni timpurii/mai dese care necesita atentia imediata a unui specialist mecanic de la un service auto autorizat. In cele mai bune situatii, totul se rezolva cu o curatare sau inlocuirea unor piese, pana la schimbarea completa a mecanismului, cum e si cazul kitului de distributie.

Daca masina indica o anumita problema in timpul functionarii, vei afla cel mai precis care e aceasta dupa o mica revizie la un centru autorizat, precum si daca sursa problemei o reprezinta kitul de distributie.

La cati kilometri trebuie sa apelez la un service auto autorizat pentru schimbarea distributiei?

Specialistii auto au ajuns la concluzia ca, in mare, kitul de distributie pe lant trebuie schimbat in medie dupa o durata de 4-5 ani sau cum se precizeaza individual in cartea tehnica a fiecarui automobil. In kilometri, aceasta perioada de timp este echivalentul a 180.000-600.000 kilometri. Sigur, unele masini tind sa aiba probleme mai devreme, iar altele mai tarziu, in functie de gradul de uzura al masinii si de conditiile de deplasare.

Daca o masina noua poate circula fara probleme cativa ani buni, adevarata provocare este la masinile second hand pe care adesea proprietarii le vand din prisma gradului ridicat de uzura sau a problemelor ce apar la nivelul diferitelor piese. O masina ieftina presupune de multe ori investitii in reparatii regulate, iar SecAuto recomanda o atentie sporita la caracteristicile si la starea masinii din punct de vedere tehnic.

Dat fiind ca schimbarea distributiei nu e deloc accesibila, dar nici a altor piese, la achizitia unei masini second hand proprietarul poate fi intrebat cand a facut ultimele revizii/ modificari la service auto Craiova de exemplu, si care sunt acestea pentru a preveni ca circulatia masinii sa fie problematica inca de la inceput.

Care sunt semnele ca am probleme cu kit-ul de distributie?

Ar fi minunat timp de aproximativ 5 ani sa nu existe nicio problema la mecanismul de distributie sau al oricarei alte piese. Insa, din nefericire, situatiile neplacute iau soferii prin surprindere. Mai ales daca masina a fost achizitionata de la un alt proprietar ce ar putea inclusiv sa omita data precisa la care s-au facut inlocuiri/ reparatii de piese.

Unul dintre semnele care necesara reparatia masinii intr-un service auto poate fi zgomotul ciudat provenit de la motor, care e si printre cele mai frecvente incidente auto. Fumul de evacuare dens, oprirea brusca a autoturismului in timpul sofatului sau prezenta de ulei in jurul distributiei, pot da si ele de inteles ca exista o serie de probleme.

Se recomanda evitarea autodiagnosticarii si a solutionarii unor probleme, mai ales de catre incepatori, si apelarea la un service unde se poate stabili precis problema cu ajutorul unui tester si a verificarilor de rigoare, dar si unde se vor lua cele mai bune masuri de solutionare.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1329 :: 17.78MB