No SSO cookie

INEDIT: Testul INKA pentru Audi Q7

voteaza
(0/ 0)
INEDIT: Testul INKA pentru Audi Q7
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Înainte de a intra în producția de serie, orice model nou purtător al siglei Audi trebuie să își demonstreze calitățile în cadrul unui maraton de testare. De aproximativ 40 de ani, toate modelele Audi – de la A1 până la noul Q7 – trebuie să treacă cu brio de testul INKA (Ingolstadt. Corrosion and Agingtest).

 
 

Prin intermediul INKA, inginerii Audi simulează 12 ani de uzură normală pentru o mașina de-a lungul a 19 săptămâni de teste în condiții extreme. Motivul pentru care inginerii Audi au conceput testul INKA este unul simplu: în regim de utilizare obișnuită, orice Audi trebuie proiectat astfel încât rugina și îmbătrânirea prematură a materialelor să nu devină o problemă în 12 ani de utilizare. Constructorul și-a autoimpus acest test riguros pentru se a asigura, față de clienții săi, că standardul de calitate al modelelor Audi este unul foarte ridicat. Noul Audi Q7 a fost supus aceluiași tratement brutal de testare.

Prima etapă a testului INKA este compusă din furtuni simulate în tunelul aerodinamic al producătorului din Ingolstadt, cu viteze ale vântului de până la 300 de kilometri pe oră, plus ploaie în regim torențial. După aceea, noul Audi Q7 este supus unor condiții nemiloase în camera de teste climatice.

Aici termometrul indică 50 de grade Celsius iar ecranul higrometrului arată 100% umiditate. Pentru a testa rezistența vopselei la coroziune, mașina este apoi stropită cu sare și pusă la “copt” sub un sistem de iluminare de 1.000 de watți pe metru pătrat. Într-un final, temperatura în camera de teste climatice este setată la minus 35 de grade Celsius.

Următoarea etapă a testului INKA este compusă dintr-o platformă specială de care este legat SUV-ul Audi Q7, platformă care testează rezistența caroseriei și a șasiului prin zguduiri violente. Totuși, calitatea unui Audi trebuie să fie dovedită și în condițiile ostile ale lumii reale. Din acest motiv, inginerii Audi pun la încercare autoturismele de test aproximativ 80.000 de kilometri, pe drumuri dificile care includ pavaj belgian, pietriș, șleauri, apă sărată și mult noroi.

Testul INKA arată, de asemenea, modul în care materialele din interiorul mașinii fac față celor mai grele condiții. Chiar și la temperaturi de până la 90 de grade Celsius, reproduse în camera de teste climatice, culorile nu au voie să se estompeze, iar materiale plastice nu au voie să devină fragile.

Pielea utilizată de Audi la interiorul modelului Q7 este testată pentru durabilitate prin intermediul a 45 de proceduri diferite. Specimenele de test trebuie să demonstreze, printre altele, modul în care pielea se întinde uniform, de unde începe să se rupă mai întâi, când apar cutele și cât de rezistentă este la abraziune.

Dar chiar și cea mai înaltă calitate a tuturor elementelor individuale poate oferi satisfacție deplină numai în cazul în care produsul final arată absolut perfect. Pentru un aspect sublim, caroseria este pregătită pentru vopsire cu pulbere aplicată în câmp electrostatic, apoi periată antistatic înainte ca atomizatorul să aplice grundul, vopseaua și lacul.

VIA: Midocar Blog

 

Cuvinte cheie:
Audi | model | A1 | Q7 |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1571 :: 22.11MB