No SSO cookie

Primele informații oficiale despre BMW Seria 7 2016 G11/G12

voteaza
(0/ 0)
Primele informații oficiale despre BMW Seria 7 2016 G11/G12
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Seria 7 va dispune de tehnologii inovatoare în domeniul designului ultrauşor, a sistemului de propulsie, a şasiului, a sistemului de operare şi a conectivităţii inteligente. Noul BMW Seria 7 vine să impună noi standarde în ceea ce priveşte dinamica şi confortul călătoriei, sistemele de asistare şi comunciare cu conducătorul atuo, dar şi soluţiile de construcţie ultrauşoară, marcând debutul BMW EfficientLightweight.

 
 

Utilizarea vastă a plasticului ranforsat cu fibră de carbon (CFRP) în structura celulei pasagerilor se află la baza tehnologiei BMW EfficientLightweight pentru viitoarea generaţie BMW Seria 7. Echiparea standard a automobilului include suspensie pneumatică pe ambele punţi şi Dynamic Damper Control (control dinamic al amortizoarelor), în timp ce sistemul Integral Active Steering (direcţie adaptivă, cu patru roţi directoare), dezvoltat suplimentar şi disponibil în premieră şi cu BMW xDrive şi cea mai nouă versiune de stabilizare activă a ruliului Dynamic Drive pot fi adăugate ca opţiuni. Confortul, siguranţa şi experienţa condusului sunt susţinute de opţiuni unice de interacţiune pentru sistemul de infotainment (inclusiv control BMW prin gesturi şi Control Display cu touchscreen) şi de o gamă extinsă de sisteme de asistare a conducătorului din portofoliul BMW ConnectedDrive.

p90179331-highres


Măsurile de reducere a masei prin BMW EfficientLightweight permit ca noul BMW Seria 7 să fie mai uşor cu până la 130 de kilograme faţă de generaţia anterioară, cu toate că lista de echipamente pentru confort şi siguranţă a fost extinsă semnificativ. Elementul central este structura Carbon Core a caroseriei sedanului de lux. Utilizarea CFRP pentru elementele structurale (precum montanţii B) creşte atât rezistenţa, cât şi rigiditatea torsională şi de îndoire ale celulei pasagerilor. La bază este folosită o construcţie hibrid cu oţeluri de foarte înaltă rezistenţă. Configuraţia elementelor metalice poate fi reglată în funcţie de zonele de stres maxim, ceea ce permite reducerea semnificativă a masei caroseriei.

Bazele pentru caroseria Carbon Core au fost puse prin transferul tehnologiei din dezvoltarea modelelor BMW i. Noul BMW Seria 7 este primul automobil care pentru construcţia caroseriei utilizează CFRP produs industrial, nu ca material vizibil la exterior, ci în combinaţie cu oţel, aluminiu şi plastic. De asemenea, este primul automobil în care CFRP a fost integrat complet în procesul de producţie, bazându-se şi pe un proces unic de vopsire. Aceasta este completată de introducerea unor tehnologii inovatoare de izolare termică şi fonică la sursă pentru motor (o carcasă de izolare în jurul motorului şi nu plăci de izolare de-a lungul compartimentului motor), ceea ce permite reduceri ale cantităţii totale, implicit şi a masei materialelor necesare pentru izolare.

De asemenea, conceptul de design ultrauşor integrat ce a rezultat a permis o nouă coborâre a centrului de greutate al automobilului. Masa este disitribuită aproape perfect între cele două punţi, în raport 50:50, o performanţă care defineşte modele deosebit de sportive şi agile.

p90179288-highres


Printre motoarele disponibile pentru noul BMW Seria 7 va fi o variantă cu şase cilindri dispuşi în linie. Motorul pe benzină, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo, pe fondul unei mase mai mici a automobilului, oferă modelului performanţe dinamice mai bune, în combinaţie cu un nivel semnificativ mai mic al consumului şi emisiilor în comparaţie cu actuala generaţie a BMW Seria 7.

Carterul, chiulasa şi baia de ulei ale noului motor sunt realizate din aluminiu. Turbocompresorul TwinScroll utilizează un intercooler indirect, integrat în galeria de admisie şi combinat cu injecţie directă High Precision Injection, cea mai nouă versiune a gestiunii complet variabilă a supapelor VALVETRONIC şi a gestiunii variabile a axului cu came Double-VANOS pentru supapele de admisie şi evacuare.

p90179330-highres


Disponibil standard, butonul Driving Experience Control permite opţiunea unui comportament şi mai sportiv sau a unui confort şi mai bun al călătoriei. Prin apăsarea butonului, acum este posibilă activarea unei alte setări noi în care reglajul automobilului se adaptează stilului de condus şi caracteristicilor traseului.

Disponibilă standard, suspensia pneumatică pe ambele punţi, cu reglarea automată a gărzii la sol, îmbunătăţeşte vizibil confortul călătoriei. Sistemul de suspensie este alimentat cu aer de către un compresor electric cu acumulator de presiune. Astfel, garda la sol a caroseriei este ajustată în funcţie de sarcina de la bord, chiar şi atunci când motorul este oprit. Regularizarea fluxului de aer pentru fiecare roată în parte permite echilibrarea automobilului chiar şi atunci când este încărcat inegal. O opţiune suplimentară este activarea manuală a funcţiei de reglare a gărzii la sol. La apăsarea unui buton, garda la sol poate fi mărită cu 20 de milimetri, de exemplu, pe suprafeţe denivelate sau în parcări auto multietajate cu rampe foarte înclinate. La viteze de peste 35 km/h, automobilul coboară automat la înălțimea standard. Mai mult, la viteze ridicate şi când modul SPORT este activat cu ajutorul butonului Driving Experience Control, caroseria este coborâtă automat cu 10 milimetri.

p90179324-highres


Noua generaţie Integral Active Steering (direcţie adaptivă, cu patru roţi directoare) poate fi comandată ca opţiune pentru noua generaţie BMW Seria 7. Setul de planetare utilizat anterior la puntea faţă a fost înlocuit cu un raport variabil cu pinion şi cremalieră. Astfel, sistemul Integral Active Steering poate fi oferit în premieră în combinaţie cu sistemul inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive. Sistemul Integral Active Steering permite virarea roţilor spate în aceeaşi direcţie sau în direcţie opusă cu roţile faţă (în funcţie de viteză), acest sistem creşte manevrabilitatea în mediul urban, dar şi stabilitatea şi controlul la viteze mari.

Viitoarea generaţie BMW Seria 7 permite conducătorului să activeze modul ADAPTIVE cu ajutorul butonului Driving Experience Control disponibil standard. În această setare, reglajul automobilului se adaptează, cu reacţii extrem de vizibile, la stilul de condus şi caracteristicile traseului. Sistemul reacţionează la mişcările volanului sau apăsările acceleraţiei, precum şi la poziţia selectorului (în D sau S). În funcţie de situaţie, caracteristicile sportive sau cele orientate spre confort ale sistemului de propulsie şi ale şasiului sunt aduse în prim-plan. La automobilele echipate cu sistemul opţional de navigaţie Professional, sunt utilizate şi datele hărţii pentru a se asigura setarea corectă când maşina se deplasează din trafic urban pe autostrăzi, de exemplu, şi când negociază drumuri virajate sau se apropie de o intersecţie.

Butonul Driving Experience Control aflat pe consola centrală beneficiază de un nou design. Acum, modurile COMFORT, SPORT, ECO PRO şi ADAPTIVE pot fi selectate direct prin utilizarea butoanelor. Butonul COMFORT este folosit şi pentru selectarea modului COMFORT+, dacă se doreşte o călătorie cu un confort absolut. Modurile SPORT şi ECO PRO permit conducătorilor să configureze reglajul în funcţie de preferinţele lor prin intermediul meniului iDrive. De exemplu, în modul SPORT, conducătorii pot combina caracteristicile unor schimbări dinamice a cutiei de viteze şi reacţiile ferme ale direcţiei cu un reglaj orientat spre confort al amortizoarelor. În modul ECO PRO, gama de setări ce îmbunătăţesc eficienţa poate fi ajustată după preferinţele personale. Iar funcţiile dinamice, precum reglajul controlului amortizoarelor şi reacţiile direcţiei, pot fi configurate separat pentru modul ECO PRO.

La viitoarea generaţie BMW Seria 7, monitorul pentru sistemul de operare iDrive va fi, în premieră, sub forma unui Touch Display. Pe lângă utilizarea controlerului pentru operarea sistemului în stilul familiar, multe funcţii pot fi selectate şi activate prin atingerea suprafeţei ecranului.

p90179272-highres


Sistemul iDrive al noului BMW Seria 7 reprezintă şi prima apariţie a controlului BMW prin gesturi. Mişcări predefinite ale mâinii în apropierea consolei centrale, înregistrate de un senzor 3D, oferă o modalitate extrem de intuitivă şi uşoară de operare a funcţiilor des folosite ale sistemului de infotainment. Gesturile pot fi utilizate pentru ajustarea volumului audio şi pentru a accepta sau a respinge apelurile telefonice. În funcţie de preferinţe, utilizatorii pot configura alte funcţii ce pot fi activate prin diverse gesturi, de exemplu, instrucţiunile de navigaţie spre o adresă de domiciliu sau dezactivarea ecranului.

Controlul BMW prin gesturi poate fi utilizat ca alternativă la metodele convenţionale de operare fără a fi necesară activarea lor separată. Un simbol pe Control Display indică dacă se poate folosi controlul prin gesturi, în funcţie de situaţie.

Noul BMW Seria 7 este primul automobil de serie din lume pe care clienţii îl pot manevra în şi din spaţiul de parcare sau garaj fără să se afle cineva la volan. Prin urmare, opţiunea de parcare de la distanţă permite accesul în locuri de parcare foarte înguste. Prin utilizarea BMW Display Key, de asemenea, o nouă dezvoltare şi o premieră în segment, conducătorul poate comanda automobilului să parcheze sau să iasă complet automat. Pentru a activa funcţia de parcare de la distanţă, automobilul trebuie să fie poziţionat într-un unghi de maximum 10° faţă de locul de parcare selectat. Distanţa maximă ce poate fi parcursă de automobil în timpul manevrelor fără conducător, pentru intrarea în locul de parcare sau pentru ieşire, este de 1,5 ori lungimea maşinii.

p90179346-highres


Chiar şi atunci când se află pe scaun în spatele volanului, conducătorii noului BMW Seria 7 vor primi mai multă asistenţă pentru parcare. Cea mai recentă versiunea a sistemului opţional Parking Assistant uşurează selectarea şi utilizarea locurilor de parcare poziţionate paralel sau transversal cu drumul. Sistemul preia întregul proces de parcare, inclusiv toate manevrele de direcţie, schimbare a vitezelor, accelerare şi frânare. Suplimentar, sistemul include şi funcţia Active Park Distance Control. În timpul manevrelor de mers înapoi, aceasta utilizează momente foarte precise de frânare pentru a evita coliziunile cu obstacolele din spatele sau lateralul automobilului.

Pe lângă sistemul de tempomat activ cu funcţie Stop & Go şi sistem de avertizare privind traficul transversal (în faţă), sistemul Driving Assistant Plus include acum şi asistare a controlului direcţional şi a direcţiei cu Traffic Jam Assistant (asistare în ambuteiaj) şi Lane Departure Warning Assistant (asistare a avertizării la părăsirea benzii) cu protecţie activă la coliziune laterală. Aceste sisteme utilizează o cameră stereo şi senzori radar dispuşi în faţă şi pe părţile laterale ale automobilului pentru a detecta limitele drumului, automobilele aflate în faţă şi pe cele care se apropie din laterale sau din spate. La viteze de până la 210 km/h, ele folosesc mici manevre de direcţie astfel încât conducătorul să se menţină pe mijlocul benzii sau să evite părăsirea neintenţionată a benzii. La schimbarea benzilor, sistemele pot să evite coliziunile cu automobilele aflate în lateral sau care se apropie din spate. Suplimentări sau făcut şi în privinţa funcţionalităţilor sistemului de tempomat activ cu funcţie Stop & Go. O dată utilizat, simpla apăsare a unui buton este suficientă pentru confirmarea restricţiilor de viteză detectate de funcţia Speed Limit Info şi pentru adaptarea corespunzătoare a vitezei selectate.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.9465 :: 22.22MB