No SSO cookie

Cumpărarea unui BMW i8 garantează clienţilor şi accesul într-un cerc exclusivist

voteaza
(0/ 0)
Cumpărarea unui BMW i8 garantează clienţilor şi accesul într-un cerc exclusivist
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

În data de 6 februarie, la uzina BMW din Leipzig, BMW Group a lansat, în premieră mondială, un program pentru dialog extins cu clienţii

 
 

Programul BMW i Pure Impulse Experience oferă clienţilor de BMW i8 acces exclusiv la personalităţi vizionare, precum şi la experienţe culturale şi de călătorie care reflectă caracterul de avangardă al brandului BMW i. În timpul evenimentului de lansare ce a avut loc la locul de naştere al automobilului sport hybrid plug-in BMW i8, cei aproximativ 120 de participanţi au avut ocazia unei imagini clare asupra modului în care cel mai important constructor auto premium din lume dă formă mobilităţii viitorului.

Livrarea primelor automobile a început în luna iunie 2014 într-o serie de pieţe din Europa de Vest. Prețul este 126.000 € în Germania, 99.125 £ în Marea Britanie și 135.700 $ în USA, include TVA și nu include bonificația de mediu pentru automobile electrice oferite de guvernele acestor țări.

În traseele cotidiene tipice, cu acumulatorul încărcat la maximum la început, BMW i8 poate realiza un consum de combustibil mai mic de 5 l/100 km în deplasările urbane. Dacă drumul include condus extraurban sau pe autostradă, se poate realiza un consum mai mic de 7 litri. Chiar şi în deplasările pe distanţe lungi şi la viteze ridicate, conducătorii pot menţine consumul de combustibil sub 8 l/100 km. Per total, consumul de carburant al modelului hibrid plug-in este cu aproximativ 50% mai mic decât al automobilelor sport cu propulsie convenţională.

Beneficiază de tehnologie BMW eDrive de transmisie hybrid plug-in, celulă a pasagerilor produsă din plastic ranforsat cu fibră de carbon (CFRP), servicii inovatoare de mobilitate şi faruri laser, disponibile în premieră la un model de serie, toate acestea contribuie la consolidarea statutului de automobil sport al viitorului pe care îl are primul model hybrid plug-in produs de BMW Group. Dar brandul BMW i se evidenţiază nu numai pentru conceptele revoluţionare de automobile, de asemenea, semnalează o experienţă a mobilităţii care ajunge dincolo de modelul relevant.

p90173579-highres

 

"BMW i a adoptat un rol de pionierat şi în ceea ce priveşte noua dimensiune a dialogului cu clienţii săi", a declarat Henrik Wenders, director BMW i Product Management. "Prin organizarea unor evenimente exclusiviste, reunim oameni ale căror moduri de a gândi sunt, deopotrivă, vizionare şi sustenabile. Astfel, programul BMW i8 Pure Impulse Experience reprezintă un stil de viaţă contemporan şi responsabil."

Invitatul de onoare al primului eveniment a fost elveţianul Bertrand Piccard (56 de ani), unul dintre cei mai mari aventurieri ai lumii. La Leipzig, unde modelele BMW i3 şi i8 devin realitate, vizionarul a vorbit clienţilor BMW i8 despre tentativa sa de a deveni primul om care înconjoară Pământul într-un avion cu propulsie solară.

În lunile următoare, programul BMW i Pure Impulse Experience va oferi numeroase surse de inspiraţie pentru un stil de viaţă responsabil şi progresist, derivat din caracterul "next premium" al mărcii. Evenimentele exclusiviste sunt deschise deţinătorilor de carduri BMW i Pure Impulse în baza unor condiţii speciale şi includ Brit Awards de la Londra, Festivalul de Artă şi Muzică Coachella, dar şi Art Basel din Hong Kong în martie 2015. Alte evenimente de top cu un program exclusiv de susţinere vor urma pe parcursul anului. Pe lângă acestea, posesorii cardurilor BMW i Pure Impulse pot beneficia de oferte atractive în anumite hoteluri de lux, restaurante gourmet şi galerii de artă de renume din întreaga lume.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2543 :: 22.17MB