No SSO cookie

OFICIAL: DS5 facelift

voteaza
(0/ 0)
OFICIAL: DS5 facelift
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Odată cu separarea DS și Citroen și crearea unui brand de sine stătător, primul autoturism lansat este un facelift al lui DS5.

 
 

Noul model revizuit a obținut cu această ocazie un design mai îndrăzneț și mai luxos față de predecesorul său, cei de la DS dorind să se afirme ca o alternativă elegantă la producătorii premium deja existenți pe piață în acest moment.

Toate siglele Citroen au fost eliminate, iar grila de pe calandru a fost schimbată radical, acest lucru preconizând că va rămâne un element specific al mărcii și va fi transpus următoarelor modele lansate. Mai pe larg, este vorba despre o grilă verticală, cu elemente hexagonale, înconjurată de crom și având sigla DS supradimensionată în centru.

Încă o emblemă de tipul unei monograme este poziționată pe capotă, la fel ca pe DS3-ul actual, de exemplu. Această monogramă este utilizată și în interior, pe mânerele ușilor și pe consola centrală. Elementele de design familiare ale gamei DS au fost păstrate, regăsindu-se acum sub aceeași formă a liniilor ce leagă farurile de partea superioară a capotei.

Silueta mașinii rămâne neschimbată, în timp ce partea din spate este și ea foarte similară, cu blocurile optice foarte puțin modificate și țevile de eșapament duble identice cu ale modelului actual.

În interior se pare că noul model va beneficia de un nou display de tip touchsreen de 7 inch, ceea ce înseamnă că va avea un bord mai puțin aglomerat, renunțându-se astfel la 12 butoane. Cu ajutorul său se vor putea controla toate funcție de infotainment, inclusiv navigația și sistemul audio, în timp ce sistemul MirrorLink va permite telefoanelor cu sistemul de operare Android să își duplice conținutul de pe ecran pe display-ul din mașină. Apple CarPlay va fi introdus mai târziu.

14bb22-jpg

 

Altă nouă tehnologie va fi sistemul DS Connect, care va avea un rol în verificarea întreținerii vehiculului, va putea face update hărților sistemului de navigație și va beneficia de o aplicație MyDS, care promite o serie de informații și date pentru proprietari.

Un sistem de monitorizare a unghiului mort este, de asemenea, adăugat noului model, în timp ce pielea din interior va fi de trei tipuri, pentru a sublinia luxul.

Vor fi disponibile 6 motorizări diferite. Acestea includ un motor pe benzină THP165 de 1,6 litri cu 162 CP echipat cu o cutie de viteze automată cu șase trepte, în timp ce un THP210 cu o cutie de viteze manuală va sosi în gamă mai târziu în 2015. Fanii diesel vor fi încântați de noua generație de motoare denumite BlueHDI, conforme cu normele Euro6. Acestea vor fi un 1,6 litri cu 118 CP și cutie de viteze manuală sau automată cu 6 trepte, un 2,0 litri cu 148 CP cu o cutie de viteze manuală cu 6 trepte și un 2,0 litri cu 178 CP cu o cutie de viteze automată cu 6 trepte.

Hibridul-diesel va continua să completeze gama, deși acesta va fi vândut acum ca un Diesel Hybrid 4x4, dorind în acest fel să evidențieze capabilitățile de rulare în modul 4x4.

DS5 este așteptat să își facă debutul în showroom-urile din România în vara acestui an, cu tarife încă neconfirmate oficial, dar se așteaptă să fie ușor crescute față de gama actuală. Vânzările se vor face tot prind dealerii Citroen, în zone special create pentru brand-ul DS sau showroom-uri separate, în viitor.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3277 :: 22.13MB