No SSO cookie

Noi motorizări pentru DS3 şi DS4

voteaza
(0/ 0)
Noi motorizări pentru DS3 şi DS4
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

DS3 şi DS3 Cabrio vin echipate cu noile motorizări THP 165 S&S BVM6 şi PureTech 110 S&S BVM concepute pentru a oferi prestaţii remarcabile, în special în materie de consum şi emisii.

 
 
67280

 

Noua motorizare THP 165 S&S BVM6 furnizează o putere maximă de 165 CP la 6.000 rpm, un cuplu maxim de 240 Nm la 1.400 rpm, care rămâne constant până la 4.000 rpm şi are un consum mixt de 5,6 l/100 km şi un nivel al emisiilor de CO2 de 129 g/km, mai puţin cu 6 g/km, comparativ cu versiunea THP 155 Euro 5, cea testată de către noi şi despre care am scris aici.

Motorizarea PureTech 110 S&S BVM dezvoltă o putere maximă de 110 CP la 5.500 rpm şi un cuplu de 205 Nm la 1.500 rpm. Asociată transmisiei manuale cu 5 rapoarte, dar şi tehnologiei Stop&Start, conduce la un consum mixt de 4,7 l/100 km şi 107 g de CO2 pe km cu anvelope cu rezistenţă foarte scăzută la rulare (TBRR).

67242

 

Începând din luna noiembrie, DS4 vine echipat cu noua versiune pe benzină în 3 cilindri PureTech 130 şi o nouă motorizare Diesel BlueHDi 120, ambele conforme normei de poluare Euro 6.

Motorizarea PureTech 130 S&S BVM6 oferă clienţilor mai multă performanţă cu un consum redus de carburant şi un consum mai mic cu 19%, precum şi un nivel redus al emisiilor de CO2 comparativ cu versiunea în 4 cilindri pe care o înlocuieşte (VTi 120). Aceasta are o putere de 130 CP la 5.500 rpm şi un cuplu maxim de 230 Nm la 1.750 rpm, cu un consum de 5 l/100 km şi un nivel al emisiilor de CO2 de 116 g/km cu anvelope pe 16″, respectiv 5,1 l/100 km şi un nivel al emisiilor de CO2 de 119 g/km cu anvelope pe 17″.

Motorizarea BlueHDi 120 BVM6 oferă performanţe de nivel înalt cu un consum şi un nivel al emisiilor de CO2 foarte redus, graţie versiunii Diesel optimizate. Are o cilindree de 1.560 cmc şi dezvoltă o putere maximă de 120 CP la 3.500 rpm şi un cuplu maxim de 300 Nm la 1.750 rpm. Tehnologia Stop&Start cu demaror ranforsat oferă numeroase atuuri, precum un demaraj silenţios şi reducerea consumului de carburant, dar şi a emisiilor cu efect de seră şi generează un consum de 3,7 l/100 km în ciclu mixt şi emisii de CO2 de 97 g/km cu anvelope pe 16″, respectiv 3,8 l/100 km şi 100g de CO2/km cu anvelope pe 17″.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5377 :: 22.21MB