No SSO cookie

OFICIAL: Noul BMW Seria 1 facelift

voteaza
(0/ 0)
OFICIAL: Noul BMW Seria 1 facelift
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Germanii de la BMW au operat câteva modificări de nivel estetic și tehnic pentru toată gama Seriei 1, modele care poartă acum numele de cod F20 LCI (3 uși) și F21 LCI (5 uși), la fel ca modelele lansate în 2011, la care s-a adăugat abrevierea LCI (Life Cycle Impulse). Debutul internaţional va fi concomitent cu lansarea în România, care va avea loc în prima parte a lunii aprilie, preţurile urmând a fi comunicate la o dată ulterioară.

 
 

Acestea beneficiază de un design puternic modificat al părţii frontale şi a celei spate, o ambianţă interioară ușor transformată şi noi rezerve de putere sub capotă. De-a lungul ultimilor 10 ani au fost vândute, la nivel mondial, aproape două milioane de unităţi BMW Seria 1.

Noile modele BMW Seria 1 cu trei, respectiv cu cinci uşi vor dispune de o gamă vast revizuită de motoare şi măsuri suplimentare de reducere a consumului şi emisiilor.

Redesenate, grila BMW a radiatorului şi prizele largi de aer contribuie la accentuarea potenţialului dinamic al automobilului. Farurile, cu o geometrie semnificativ mai plată, au un rol similar. Acestea dispun standard de lumini LED pentru zi şi opţional pot fi comandate în configuraţie LED integrală. Stopurile au fost şi ele remodelate complet. Un nou design, bazat pe tehnologia LED, subliniază forma "L" caracteristică modelelor BMW. Echiparea standard a noii game de modele BMW Seria 1 dispune acum de aer condiţionat automat, senzor de ploaie, BMW Radio Professional şi sistem de operare iDrive, completat de afişaj high-resolution de 6,5 inch, integrat în panoul de instrumente cu un design „flat screen”. Versiunile Advantage, Sport Line, Urban Line şi M Sport, disponibile ca alternativă la specificaţia standard, oferă posibilităţi noi de personalizare sau pachete suplimentare de opţiuni.

p90171626-highres


Selecţia de motoare disponibile pentru noua gamă BMW Seria 1 a fost îmbunătăţită prin adăugarea ultimei generaţii de propulsoare pe benzină şi diesel, cu trei şi cu patru cilindri. Noul reper de eficienţă în gama de modele a mărcii este BMW 116d EfficientDynamics Edition, care dezvoltă 116 CP, cu un consum de 3,4 l/100 km şi emisii CO2 de 89 g/km.

Ca alternativă la transmisia manuală cu şase trepte există şi opţiunea unei transmisii Steptronic cu opt viteze (standard la BMW 125d, BMW 120d xDrive şi BMW M135i xDrive). Cea mai nouă versiune a cutiei de viteze automată oferă acum şi gestiune a transmisiei susţinută de datele de navigaţie.

A fost operată și o creştere a puterii cu 5 kW (la 240 kW/326 CP) pentru motorul cu şase cilindri dispuşi în linie, de pe noul BMW M135i. Asemenea modelelor BMW 120d şi BMW 118d, versiunea BMW M Performance poate fi comandată cu sistemul inteligent de tracţiune integrală xDrive. Noul BMW M135i xDrive sprintează de la 0 la 100 km/h în doar 4,7 secunde.

Un sistem îmbunătăţit de asistenţă la parcare este prezentat în premieră pe noul BMW Seria 1. Acesta permite parcare laterală în spaţii înguste, chiar şi când atunci când spaţiul de parcare este delimitat doar de o singură parte, dar şi parcare transversală automată. Pentru parcările laterale este necesar de un plus de cel puţin 80 de centimetri faţă de lungimea maşinii, în timp ce pentru garări este nevoie de un spaţiu cu o lăţime de cel puţin 2,5 metri. Sistemul se bazează acum pe un număr de 12 senzori, cu doi mai mulţi faţă de generaţiile anterioare.

p90171247-highres


Noua selecţie de sisteme opţionale de asistare a conducătorului din portofoliul BMW ConnectedDrive, disponibile pentru BMW Seria 1, include acum sistem tempomat activ pe bază de radar cu funcţie Stop & Go. Acesta poate fi setat la o viteză de peste 30 km/h şi este capabil să gestioneze complet atunom sitauţiile de trafic urban cu opriri frecvente.

Pachetul Driving Assistant integrează o serie de funcţii precum sistemul de avrtizare la părăsirea benzii de rulare, avertizare la coliziuni frontale şi sistemul de monitorizare al atenţiei şi oboselii. Sistemul de avertizare la părăsirii benzii de rulare operează la viteze de peste 70 km/h utilizând o cameră frontală. La viteze de peste 15 km/h, sistemul de avertizare la colinziuni frontale atenţionează conducătorul auto utilizând un semnal vizual şi acustic. De asemenea, în situaţii de urgenţă, pregăteşte sistemul de frânare pentru o intervenţie maximă la cea mai mică apăsare a pedalei de frână.

Echipamente precum cameră video pentru mers înapoi sau sistem Speed Limit Info (informare privind limita de viteză) cu afişare No Passing Info (informare privind interdicţia de a depăşi), asistent pentru fază lungă (fază lungă operată automat în trafic pe baza unei camere video frontale), completează gama de dotări de siguranţă activă.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.7161 :: 18.73MB