No SSO cookie

Campania publicitară a noului BMW X6, cu o fotografie realizată în România

voteaza
(0/ 0)
Campania publicitară a noului BMW X6, cu o fotografie realizată în România
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Promovarea noului BMW X6, unul dintre cele mai importante modele ale mărcii pentru piaţa autohtonă, debutează cu o campanie outdoor construită pe baza unei fotografii făcute în România. Este pentru prima dată când o campanie locală este construită pe baza unui vizual realizat în România.

 
 

Noul BMW X6, ale cărui detalii le-am prezentat pe larg aici, a debutat în showroom-uri în luna decembrie şi se lansează cu o campanie outdoor care are ca punct central o imagine realizată în România. Acesta marchează o premieră în comunicarea BMW în ţară, prima campanie construită pe baza unui vizual realizat local. Imaginea, plină de forţă, plasează noul model în capătul unui traseu acoperit de zăpadă, cu munţi încercuiţi de nori în fundal. Decorul alb face trimitere la tracţiunea integrală BMW xDrive şi pune în evidenţă culoarea roşie a maşinii. Proiectul OOH este lansat în mai multe spaţii din Bucureşti, imaginea fiind însoţită de mesaje despre atribuitele şi performanţele noului model.

Nina Brătfălean, marketing manager BMW Group România, a declarat:„Cred că dintotdeauna ne-am dorit – atât noi, cât şi agenţiile noastre - să avem o campanie mare, pentru un model important, făcută în România. Am reuşit cu campania de lansare a noului BMW X6, care a început deja cu outdoor, urmând ca în ianuarie, devreme, să înceapă şi restul media mix-ului pregătit pentru lansare.

p90170933-highres

 

România are o tradiţie puternică în ceea ce priveşte fotografii specializaţi în auto. Şi aici trebuie mereu amintit proiectul Freelancer, al lui Dan Beşliu, care a creat o adevărată şcoală pentru fotografia auto şi a dat mulţi profesionişti de valoare precum Andrei Toboşaru, Dragoş Savu, Ovidiu Tăbăcaru, Bogdan Paraschiv, Dragoş Dorobanţu, Petrică Tănase sau Bogdan Baraghin. Aşa încât, atunci când am discutat intern posibilitatea ca o fotografie făcută în România să fie focusul campaniei de lansare a noului BMW X6, nu aveam nicio îndoiala cu privire la rezultat; la abordare trebuia să convingem, însă şi la principiul în sine.

Cu proiecte de comunicare coordonate la nivel internaţional, BMW Group oferă constant creaţii care pot fi adaptate cu uşurinţă necesităţilor locale. Însă de această dată o producţie locală s-a dovedit o propunere mult mai convigătoare. În punct central este o imagine realizată de fotograful Ciprian Mihai, recunoscut pentru munca sa în domeniul auto. Succesul unuia dintre cele mai recente proiecte ale sale, unul cu noul BMW M4 realizat pentru publicaţia automarket.ro, a fost şi motivul pentru alegerea lui Ciprian în demers.

„Pregătirea campaniei a fost uimitor de rapidă: în mai puţin de 48 de ore de la stabilirea faptului că vom căuta să folosim un shooting din România, aveam pozele, le aleseserăm şi deja plecaseră la DTP, spre adaptare în master de campanie”, a declarat Brătfălean.

„Provocarea a fost să căutăm o locaţie potrivită pentru a putea avea o atmosferă perfectă pentru maşină. Am vrut să îi redăm puterea, prezenţa impresionantă a noului model şi panorama din Munţii Bucegi s-a dovedit, în final, alegerea perfectă. Până la ora shooting-ului, vremea nu a ţinut cu noi: ceaţă, burniţă, lumină puţină. Imediat ce am ajuns pe platoul Trei Brazi din Predeal, totul s-a schimbat: soare puternic şi perfect pentru scenă, cu nori pierduţi în munţii din fundal.

A fost o experienţă pe care o căutam de mult. Îmi place să fac şedinţe foto complexe, dar în crearea unei singure imagini totul trebuie să fie perfect: încadrarea, lumini şi umbre, detalii. În acelaşi timp trebuie să poţi capta dintr-o singură privire atenţia. Şi pentru tot acest efort ai un singur cadru şi o singură şansă. Nu este ca la o şedinţă foto obişnuită unde spun o poveste prin succesiunea imaginilor. La toate acestea se adaugă provocarea legată de timpul limitat cu lumină optimă, vremea. A fost o zi când totul a funcţionat perfect”, a povestit Ciprian Mihai despre proiect.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5095 :: 18.7MB