Noul BMW X6, ale cărui detalii le-am prezentat pe larg aici, a debutat în showroom-uri în luna decembrie şi se lansează cu o campanie outdoor care are ca punct central o imagine realizată în România. Acesta marchează o premieră în comunicarea BMW în
Nina Brătfălean, marketing manager BMW Group România, a declarat:„Cred că dintotdeauna ne-am dorit – atât noi, cât şi agenţiile noastre - să avem o campanie mare, pentru un model important, făcută în România. Am reuşit cu
![]() |
România are o tradiţie puternică în ceea ce priveşte fotografii specializaţi în auto. Şi aici trebuie mereu amintit proiectul Freelancer, al lui Dan Beşliu, care a creat o adevărată şcoală pentru fotografia auto şi a dat mulţi profesionişti de valoare precum Andrei Toboşaru, Dragoş Savu, Ovidiu Tăbăcaru, Bogdan Paraschiv, Dragoş Dorobanţu, Petrică Tănase sau Bogdan Baraghin. Aşa încât, atunci când am discutat intern posibilitatea ca o fotografie făcută în România să fie focusul campaniei de lansare a noului BMW X6, nu aveam nicio îndoiala cu privire la rezultat; la abordare trebuia să convingem, însă şi la principiul în sine.
Cu proiecte de comunicare coordonate la nivel internaţional, BMW Group oferă constant creaţii care pot fi adaptate cu uşurinţă necesităţilor locale. Însă de această dată o producţie locală s-a dovedit o propunere mult mai convigătoare. În punct central este o imagine realizată de fotograful Ciprian Mihai, recunoscut pentru munca sa în domeniul auto. Succesul unuia dintre cele mai recente proiecte ale sale, unul cu noul BMW M4 realizat pentru publicaţia automarket.ro, a fost şi motivul pentru alegerea lui Ciprian în demers.
„Pregătirea campaniei a fost uimitor de rapidă: în mai puţin de 48 de ore de la stabilirea faptului că vom căuta să folosim un shooting din România, aveam pozele, le aleseserăm şi deja plecaseră la DTP, spre adaptare în master de campanie”, a declarat Brătfălean.
„Provocarea a fost să căutăm o locaţie potrivită pentru a putea avea o atmosferă perfectă pentru maşină. Am vrut să îi redăm puterea, prezenţa impresionantă a noului model şi panorama din Munţii Bucegi s-a dovedit, în final, alegerea perfectă. Până la ora shooting-ului, vremea nu a ţinut cu noi: ceaţă, burniţă, lumină puţină. Imediat ce am ajuns pe platoul Trei Brazi din Predeal, totul s-a schimbat: soare puternic şi perfect pentru scenă, cu nori pierduţi în munţii din fundal.
A fost o experienţă pe care o căutam de mult. Îmi place să fac şedinţe foto complexe, dar în crearea unei singure imagini totul trebuie să fie perfect: încadrarea, lumini şi umbre, detalii. În acelaşi timp trebuie să poţi capta dintr-o singură privire atenţia. Şi pentru tot acest efort ai un singur cadru şi o singură şansă. Nu este ca la o şedinţă foto obişnuită unde spun o poveste prin succesiunea imaginilor. La toate acestea se adaugă provocarea legată de timpul limitat cu lumină optimă, vremea. A fost o zi când totul a funcţionat perfect”, a povestit Ciprian Mihai despre proiect.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!