Chiar daca Presedintele si CEO Mazda, Takashi Tamanouchi, a afirmat in repetate randuri ca societatea va continua sa dezvolte motorul rotativ dupa iesirea masinii sport RX-8 in iunie 2012, multi au pus la indoiala angajamentul companiei pentru conceptul Wankel.
Pentru a-si calma fanii, Mazda a postat o declaratie pe contul sau japonez unde declara ca exista mult zel in planificarea dezvoltarii noilor modele care vor fi echipate cu motoare rotative.
Iata traducerea textului japonez:
"Va multumim foarte mult pentru toate mesajele de sustinere in ceea ce priveste RX-8 si motorul rotativ! Si noi suntem incantati. Mazda isi doreste sa realizeze progrese cu tehnologia „Skyactiv", si lucram cu zel la noile modele care vor folosi noul motor rotativ. Va multumim pentru sprijinul acordat si in continuare”.
Cum nu am primit detalii despre modelele pentru care Mazda dezvolta acest motor, nu ne ramane decat sa asteptam noi informatii de la ei.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!