No SSO cookie

Invitation, Conceptul Nissan care se adreseaza tuturor

voteaza
(0/ 0)
Invitation, Conceptul Nissan care se adreseaza tuturor
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Conceptul Invitation, dinamic si cu multe inovatii tehnologice, prefigureaza viitorul model Nissan pentru segmentul B

 
 

Nissan dezvaluie primele informatii despre atractivul concept care lasa sa se intrevada urmatorul model de serie din clasa B. Acesta va fi comercializat alaturi de cunoscutul model de oras Micra si de Juke, primul crossover de clasa mica.

Invitation va fi prezentat la Salonul Auto de la Geneva din acest an (8-18 martie), anuntand inovatiile si placerea de a conduce promise pentru viitorul model care va fi lansat in Europa in 2013.

Invitation are un design dinamic, ce va aduce pe piata autovehiculelor de serie un stil nou, inovatie si placere maxima de a conduce. Fluiditatea pura a liniilor caroseriei ii sugereaza potentialul dinamic si aduce in prim plan o aerodinamica de lider de clasa pentru o eficienta superioara.

Flancul masinii este dominat de o linie speciala, denumita de proiectanti „squash line” (linia de impact), care ii adauga o nota puternica de dinamism, in timp ce partea frontala sculpturala si aripile spate ii confera conceptului Invitation o atitudine agresiva.

Interiorul spatios combina elementele practice si moderne cu echipari tehnologice de un nivel impresionant de calitate si utilitate.

Denumirea acestui vehicul concept vorbeste de la sine. Scopul principal al acestei masini  este sa te invite sa o conduci”, spune Francois Bancon, Deputy Division General Manager of Product Strategy and Product Planning Division.

Invitatia de a conduce este data de designul exterior atragator si de spatiul interior generos si confortabil, totul proiectat inteligent pentru mentinerea unor dimensiuni compacte. Este o invitatie din partea Nissan adresata clientilor din segmentul hatchback-urilor de clasa mica.

Datorita combinatiei dintre tehnologia avansata a motorului, platforma Nissan usoara si aerodinamica optimizata, Invitation are un nivel de consum si de emisii de lider de clasa. Nissan are drept obiectiv atingerea unui nivel de emisii de CO2 extrem de mic, de sub 100g/km pentru cel mai economic model, toate versiunile calificandu-se pentru a purta emblema Nissan Pure Drive.

In acelasi timp, agilitatea si manevrabilitatea ii vor permite sa concureze cu succes cu modelele de top din clasa sa, in ceea ce priveste tinuta de drum.

Invitation este mai mult decat o masina atragatoare, este simplu si placut de condus. Conceptul este echipat cu unele dintre cele mai avansate tehnologii intalnite pana in prezent in segmentul B, pentru o siguranta de cel mai inalt nivel.

Printre echipamente se numara sistemul Nissan Around View Monitor (AVM), o dotare in premiera pentru clasa B, care face ca mersul inapoi si parcarea laterala sa fie manevre mai putin stresante. In plus, Invitation este echipat cu Nissan Safety Shield Technologies, care interactioneaza cu mediul de deplasare, alertand soferul cu privire la ceea ce se intampla in jurul masinii. Combinatia dintre stilul exterior energic, interiorul proiectat cu grija, echiparile avansate de siguranta, nivelul de consum si emisii de lider de clasa si dinamica performanta demonstreaza angajamentul Nissan pentru inovatie si placere maxima de a conduce, accesibila tuturor clientilor.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6638 :: 22.2MB