No SSO cookie

BMW Z4 GT3 a urcat pe podium in cursa de 24 de ore de la Spa

voteaza
(5/ 1)
BMW Z4 GT3 a urcat pe podium in cursa de 24 de ore de la Spa
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Ploaie foarte puternică, 16 perioade neutralizare şi mai multe tururi rapide: echipele private BMW şi piloţii acestora au avut parte de o cursă de 24 de ore de la Spa-Francorchamps (Belgia) care s-a dovedit a fi una halucinantă. După 508 tururi şi încă o întrecere palpitantă în Ardeni, maşina BMW Z4 GT3 #66, înscrisă de Vita4One Racing, a încheiat pe locul al treilea.

 
 

Porniţi din pole position, Gregory Franchi (Belgia), Frank Kechele (Germania) şi Mathias Lauda (Austria) au înregistrat constant timpi foarte buni pe turul de circuit şi în final au fost recompensaţi cu prima lor clasare pe podium în sezon 2012 din Blancpain Endurance Series, încheind la un tur de maşina Audi învingătoare.

Tripleta de piloţi Marc VDS Racing - Markus Palttala (Finlanda), Bas Leinders (Belgia) şi Maxime Martin (Belgia) - a terminat pe locul al patrulea, ajutaţi de BMW Z4 GT3 #3. Cei trei au condus în prima parte a întrecerii şi au stabilit tururi rapide atât în condiţii de pistă udă, cât şi uscată. La apariţia ploii sâmbătă seară, Martin a fost de departe cel mai rapid pilot din pluton şi a reuşit cel mai bun timp pe un tur de circuit (2:19,758) pe pistă uscată. Chiar dacă cei trei piloţi Marc VDS Racing nu au reuşit în cele din urmă să urce pe podium, ei au avut posibilitatea de a-şi apăra primul loc în clasamentul general din Blancpain Endurance Series. Maşina cu numărul 3 s-a aflat la conducere după şase ore de cursă şi pe locul al treilea la jumătatea competiţiei, ceea ce a adus piloţilor puncte importante în bătălia pentru titlul campionatului GT3, unul foarte disputat.

Bert Longin (Belgia), Henri Moser (Elveţia) şi Mike Hezemans (Olanda) se pot declara mulţumiţi cu performanţa pe care au avut-o la comenzile BMW Z4 GT3 #4. Piloţii Marc VDS Racing au pierdut teren la start şi apoi au fost întârziaţi la standuri când echipa tehnică a trebuit să remedieze o defecţiune. Cu toate acestea, cei trei au revenit spectaculos şi au ocupat poziţia a 15-a la final. BMW Z4 GT3 înscris de ROAL Motorsport (#29) - pilotat de Tom Coronel (Olanda), Stefano Colombo (Italia), Edoardo Liberati (Italia) şi Michela Cerruti (Italia) - a încheiat pe locul al 32-lea, după ce a avut parte de un pit stop foarte lung pentru repararea daunelor cauzate de un accident.

Alte trei modele BMW Z4 GT3 au abandonat înainte de finalul cursei. Maşina cu numărul 37 a echipei DB Motorsport, pilotată de Simon Knap (Olanda), Andrew Danyliw (Canada), Jochen Habets (Olanda) şi Léon Rijnbeek (Olanda), a fost prima victimă ca urmare a unui accident. Surata cu numărul 36 a fost implicată în acţiunea din fruntea clasamentului pentru cea mai mare parte a cursei. Jeroen den Boer (Olanda), Stéphane Lémeret (Belgia) şi Jeffrey van Hooydonck (Belgia) au fost pe locul secund la un moment dat, după care Lémeret a fost victima unui accident la lăsarea întunericului, moment în care era al cincilea în clasament. De un final prematur a avut parte şi maşina echipei Race Art, în al cărei cockpit au urcat Nick Catsburg (Marea Britanie), Roger Grouwels (Olanda), Jaap van Lagen (Olanda) şi Robert Nearn (Marea Britanie).

Rezultatul face ca numărul total de victorii obţinute de BMW în clasamentul cursei de 24 de ore de la Spa-Francorchamps să stagneze la 21. Primul triumf a fost reuşit în 1965, de favoriţii locali Pascal Ickx (Belgia) şi Gérard Langlois (Belgia), cu un model BMW 1800 ti. Cel mai recent succes a fost obţinut de Alain Cudini (Franţa), Marc Duez (Belgia) şi Eric van de Poele (Belgia), în 1998, cu BMW 320i.

 

Indiciul zilei de astazi (31.07.2012) este: bugatti


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2563 :: 22.13MB