Conform surselor, BMW lucreaza la un motor turbo diesel, complet nou, care va avea, nu unul, ci trei turbocompresoare.
Doua dintre ele vor fi cu evacuare, in timp ce al treilea va fi un compresor electric.
Primul, al doilea si al treilea cilindru vor genera putere pentru o turbina, in timp ce cilindrii al patrulea pana la al saselea vor genera putere pentru alt turbocompresor, la fel ca la modelele twin-turbo BMW de 3.0 litri.
Cel de-al treilea turbocompresor va adauga putere suplimentara, pentru eliminarea defazarilor celorlalte doua turbine. Acest turbocompresor va produce intre 255 si 295 KW.
Noul motor triple turbo va fi folosit la modelele 2012 BMW seria 7 si SUV X6 30d si va avea 354 CP si 700 Nm. De asemenea, se zvoneste ca masinile si noul motor isi vor face debutul in septembrie, la Frankfurt Motor Show.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!