No SSO cookie

5 Stele Euro NCAP pentru Opel Ampera

voteaza
(0/ 0)
5 Stele Euro NCAP pentru Opel Ampera
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vehiculul electric indeplineste cele mai inalte standarde de siguranta si a depasit maximul necesar pentru evaluarea de top pentru fiecare categorie de testare.

 
 

Opel Ampera a fost distins cu cinci stele de catre organizatia independenta Euro NCAP (European New Car Assessment Programme – Programul european de evaluare a masinilor noi). Cu aceasta, primul vehicul electric de la un producator european adecvat pentru utilizarea de zi cu zi a atins nivelul maxim de siguranta, alaturandu-se celorlalte modele Opel testate de Euro NCAP. Opel Ampera inregistrat mai mult decat maximum de puncte necesare pentru a atinge rating-ul de top in toate categoriile, inclusiv protectia ocupantilor, siguranta copiilor, protectia pietonilor si siguranta pasiva. Sedanul cu cinci usi a obtinut rezultate de top si in testul lateral de bariera. Cele mai bune valori obtinute aici de Ampera se datoreaza combinatiei de structura solida a caroseriei, celula rigida a pasagerilor si sistemelor eficiente de retinere.

"Exista o lunga traditie la Opel in a oferi cele mai ridicate standarde de siguranta existente, iar Ampera continua intr-un fel impresionant aceasta traditie, ca lider in tehnologia sigurantei. A depasi maximul necesar pentru punctarea de top, in fiecare dintre categoriile de test Euro NCAP, este o realizare unica, de care suntem foarte mandri," a spus Karl-Friedrich Stracke, Opel CEO.

Ampera este prima masina testata de Euro NCAP care a obtinut maxim de punctaj la testul de impact lateral cu un stalp, devenit obligatoriu din 2009. in acest test, masina testata este propulsat lateral la viteza de 29 kilometri pe ora intr-un stalp rigid, care simuleaza un copac. Datorita rezistentei la lovituri si rigiditatii structurii caroseriei Ampera, ocupantii sunt foarte bine protejati. Protectia la impact este asigurata de o celula pentru pasageri extrem de rigida. Aceasta a fost conceputa pentru a asigura deformare cat mai putin posibil si a asigura cel mai mare spatiu de supravietuire in eventualitatea unui accident. Pentru a ajuta la disiparea fortelor de mare impact, partea din fata, lateralele si partea din spate a celulei pasagerilor sunt protejate de zone care absorb energia, ce se deformeaza intr-un mod controlat.

Siguranta electrica a masinii a fost, de asemenea, verificata dupa toate testele de impact.

Pachetul de baterii al Ampera, ce consta in 288 de celule in noua module diferite, este localizat pe centrul vehiculului, iar structura acestuia este construita in jurul el. Datorita designului structural inteligent, pachetul de baterii este eficient protejat de lovituri frontale si laterale si isi pastreaza amplasarea. Masurile de siguranta post-accident pentru componenta electrica urmaresc absenta voltajului ridicat, iar in cazul unei urgente pachetul de baterii poate fi usor deconectat de echipa de interventie. In urma unui accident, Ampera nu trebuie sa aiba electrolit in compartimentul pasagerilor si nu mai mult de sapte procente din electrolit poate fi gasit in afara compartimentului pasagerilor si a bateriei.

Elemente de siguranta activa si pasiva la Ampera includ:

Sistem de anti-blocarea rotilor pentru patru roti, controlul tractiunii, distributia electronica a fortei de franare, asistenta la franare si controlul electronic al stabilitatii, in dotarea standard.
Opt airbaguri incluzand fata, laterale si genunchi, ca si airbaguri cortina pentru cap montate in plafon ajuta la protectia ocupantilor la un accident lateral sau la rasturnare.
Camera spate cu disply integrat in ecranul sistemului de navigare, disponibila optional.
Un sistem ISOFIX  de instalare a scaunului pentru copii pentru scaunele din spate.
Tetiere reglabile pentru scaunele din fata, ce ajuta la asigurarea protectiei impotriva leziunilor in cazul unei coliziuni din spate.
Sistem de pedale retractabil (Pedal Release System) pentru a proteja partea inferioara a piciorului in cazul unui impact frontal.

Ampera foloseste platforma de arhitectura globala GM pentru masini compacte, aceeasi pe care este construit Opel Astra, un alt model Opel care a primit evaluari de top din partea Euro NCAP.

Mobilitate electrica potrivita pentru orice zi

Ampera este primul vehicul electric care permite "a merge oriunde, in orice moment". Sedanul cu cinci usi ofera spatiu pentru patru adulti si bagajele lor si isi va incepe intrarea pe piata europeana la sfarsitul anului. Un pachet de baterii de 16 kWh litiu-ion alimenteaza unitatea electrica de 111 kW/150 cp. in functie de stilul de condus, teren si de temperatura, aceasta ofera intre 40 si 80 km de functionare pur electrica si zero emisii. Studii independente arata ca acest lucru este perfect suficient pentru nevoile zilnice ale 80 la suta dintre conducatorii auto europeni, ce conduc mai putin de 60 km pe zi. Ori de cate ori bateria a atins starea minima de incarcare, motorul pe benzina porneste automat si alimenteaza un generator pentru a asigura necesarul pentru unitatea  electrica. Acest lucru extinde distanta de conducere la peste 500 km, fara a fi nevoie de oprire la o statie de alimentare.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1919 :: 17.79MB